کد خبر : 33023 / /
/

قیمت سکه | قیمت سکه 27دی

قیمت شوکه کننده سکه و دلار در بازار | قیمت سکه و طلا، قیمت دلار امروز ۲۷ دی‌ماه | قیمت‌ها صعودی شد

بازار طلا، سکه و ارز با صعود قیمت‌ها مواجه شد.

قیمت شوکه کننده سکه و دلار در بازار | قیمت سکه و طلا، قیمت دلار امروز ۲۷ دی‌ماه | قیمت‌ها صعودی شد

قیمت سکه امروز دوشنبه 27 دی۱۴۰۱قیمت خرید و فروش دلار و سکه اعلام شد.در بازار آزاد، قیمت طلای ۱۸عیار ۲۰۰ تومان کاهش یافت و به یک میلیون و ۹۴۲ هزار تومان رسید و  قیمت سکهامامی با افزایش ۴۱۴ هزار تومانی به ۲۱ میلیون و ۸۱۵ هزار تومان رسید.قیمت سکهتمام‌بهار آزادی ۲۰ میلیون و ۳۷۶ هزار تومان ودر بازار سبزه‌میدان، قیمت سکهنیم‌ بهار آزادی ۱۲ میلیون و ۵۳۰ هزار تومان تعیین شده است و به فروش می‌رسد.آخرین اخبار قیمت سکه را در خبر آزاد دنبال کنید.

بازار طلا، سکه و ارز با صعود قیمت‌ها مواجه شد.

قیمت دلار در بازار آزاد ۴۷۵ تومان کاهش یافت و ۴۰ هزار و ۷۶۰ تومان شد.

در بازار آزاد، قیمت طلای ۱۸عیار ۲۰۰ تومان کاهش یافت و به یک میلیون و ۹۴۲ هزار تومان رسید و قیمت سکه امامی با افزایش ۴۱۴ هزار تومانی به ۲۱ میلیون و ۸۱۵ هزار تومان رسید.

قیمت انواع ارز و سکه و طلا را در روز سه،شنبه، بیست و هفتم دی‌ماه ۱۴۰۱ را مشاهده می‌کنید./خبرآنلاین

دلار (در صرافی بانکی)

۳۹ هزار و ۲۲۸ تومان

یورو

۴۲ هزار و ۲۸۰ تومان

سکه تمام بهار آزادی

۲۰ میلیون و ۳۷۶ هزار تومان

سکه امامی

۲۱ میلیون و ۸۱۵ هزار تومان

نیم سکه

۱۲ میلیون و ۵۳۰ هزار تومان

ربع سکه

۸ میلیون و ۲۰ هزار تومان

سکه گرمی

۴ میلیون و ۴۱۰ هزار تومان

هر گرم طلای ۱۸ عیار

یک میلیون و ۹۴۲ هزار تومان

هر گرم طلای ٢۴ عیار

۲ میلیون و ۵۸۹ هزار تومان

هر مثقال طلا

۸ میلیون و ۴۱۰ هزار تومان

هر انس طلا

۱.۹۰۸.۱۵ دلار

دلار در بازار

۴۰ هزار و ۴۷۵ تومان

قیمت سکه

پیش بینی قیمت سکه 27 دی 1401 / سیگنال طلایی بازارساز سوخت

امروز 26 دی قیمت طلا و سکه افزایش داشت.

قیمت طلا و سکه دیروز در کانال افزایش قیمت قرار گرفت و گران شد. به نظر می‌رسد سیگنال ربع سکه‌های بورسی نیز نتوانست روند رشد فلز زرد را متوقف کند. تحلیلگران در روزهای گذشته، این کاهش کوتاه و بازگشت به روند افزایشی را پیش بینی کردنده بودند.

به گزارش تجارت‌نیوز روند قیمت طلا و سکه دیروز با افزایش محدود قیمت دلار همراه شد و از کاهش قیمت انس‌جهانی طلا تبعیت نکرد.

به نظر می‌رسد بازارساز با هدف کنترل محدود قیمت و ایجاد جو روانی در بازار معاملات، اقدام به فروش ربع سکه کرده است. هر چند استقبال درخور انتظاری از سوی خریداران دریافت نکرد اما از افزایش شارپی قیمت در بازار فلز زرد جلوگیری کرد. تحلیلگران بازار در روزهای گذشته، این کاهش کوتاه‌مدت و بازگشت به روند افزایشی را پیش بینی کردنده بودند.

امروز روند قیمت طلا و سکه افزایش داشت. به نظر می‌رسد،‌ معامله‌گران که در روزهای گذشته در انتظار نتیجه تاکتیک جدید نهاد پولی کشور بوده‌اند، در موقعیت خرید قرار گرفته‌اند.

در روزهای گذشته بازارهای طلا، سکه و دلار در حالت انتظاری قرار داشتند تا ربع سکه‌های بورس کالا کشف قیمت شود. با گذشت ۳ روز از آخرین هفته دی‌ماه، استقبال از سکه‌های بورسی چندان مورد توجه نبود تا بتواند روند قیمت سکه را در کانال کاهشی قرار دهد.

قیمت سکه چند|طلا بخریم؟

در همین راستا میثم رادپور کارشناس بازارهای مالی با اشاره به سیاست فروش طلا از سوی بانک مرکزی به تجارت‌نیوز گفت: نهاد پولی کشور همیشه از فروش منابع طلا به عنوان راهکاری برای مدیریت بازار استفاده می‌کند؛ این در حالی است که از منظر اقتصاد کلان حراج ذخیره طلایی کشور در چنین بن‌بست‌هایی منطقی نیست.

او درباره افزایش قیمت طلا و سکه گفت:‌ مردم برای مصون ماندن از ریسک‌های اقتصادی به دنبال ابزاری برای امنیت سرمایه‌هایشان هستند و طلا این کارکرد را دارد تا به عنوان پوششی برای ریسک تورم و حفظ ارزش دارایی‌هایشان عمل کند.

این کارشناس بازارهای مالی تاکید کرد:‌ اگر با نگرانی‌هایی از جنس حفظ ارزش پول در برابر تورم مواجه باشیم، طلا دارایی است که می‌تواند برای دارایی‌های محدود نیز پوشش ریسک مناسبی باشد.

گفتنی است امروز دوشنبه ۲۶ دی‌ماه ۱۴۰۱ روند قیمت طلا و سکه افزایش داشت. این افزایش قیمت که از ابتدای هفته در بازار ربع سکه و سکه گرمی فریز شده بود امروز در حدود ۲۰۰ هزار تومان بوده است.

سکه امامی که روز گذشته با کاهش قیمت همراه بود، امروز با افزایش نزدیک به ۱۰۰ هزار تومانی، به قیمت ۲۱ میلیون و ۲۹۹ هزار تومان در بازار معامله شد.

سکه بهار نزدیک به ۹۰ هزار تومان گران شد و با قیمت ۲۰ میلیون و ۱۹۹ هزار تومان در بازار معامله شد. نیم سکه نیز افزایش ۱۵۰ هزار تومانی داشت و به قیمت ۱۲ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان رسید.

این در حالی است که ربع سکه با وجود ثبات قیمت در کانال ۷ میلیون و ۷۰۰ هزار تومانی در ۲ روز ابتدایی هفته، امروز بیشترین سهم را از افزایش قیمت در خانواده سکه داشت و ۲۰۰ هزار تومان گران شد.

به اعتقاد فعالان بازار این افزایش قیمت، به دلیل رشد تقاضا و ناامیدی از طرح پیش فروش ربع سکه‌های بانک مرکزی است. امروز هر قطعه ربع سکه با قیمت ۷ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان در بازار معامله شد. سکه گرمی از ابتدای هفته بدون تغییر در محدوده ۴ میلیون و ۴۰۰ هزار تومانی مبادله شد و امروز نیز در همین قیمت ماند.

جدول قیمت و حباب طلا و سکه ۲۶ دی | قیمت سکه

در حالی که از ابتدای هفته به دلیل سیگنال عرضه ربع‌ سکه‌های بورس کالا، حباب سکه روند کاهشی داشت اما امروز این روند افزایشی بود و ربع سکه بیشترین مقدار افزایش حباب را در میان سایر قطعات سکه داشت.

قیمت طلا دیروز افزایش یافت و هر مثقال طلا ۴۲ هزار تومان و هر گرم طلای ۱۸ عیار ۹ هزار تومان گران شدند. هر مثقال طلا امروز به قیمت ۸ میلیون و ۳۶۶ هزار تومان رسید و هر گرم طلای ۱۸ عیار با قیمت ۱ میلیون و ۹۲۹ هزار تومان معامله شد.

طلای دست دوم نیز دیروز افزایش داشت و با قیمت یک میلیون و ۹۰۳ هزار تومان در بازار معامله شد. اختلاف قیمت طلای نو و دست دوم حدود ۲۷ هزار تومان است.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.