کد خبر : 32973 / /
/

قیمت سکه | قیمت سکه 26دی

قیمت سکه و قیمت دلار امروز ۲۶دی | قیمت سکه چند شد؟

امروز در بازار آزاد تا این لحظه قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم یک میلیون و ۹۲۲ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۲۱ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان است.

قیمت سکه و قیمت دلار امروز ۲۶دی | قیمت سکه چند شد؟

قیمت سکه امروز دوشنبه 26 دی۱۴۰۱قیمت خرید و فروش دلار و سکه اعلام شد.هم‌اکنون در بازار آزاد، قیمت طلای 18عیار هر گرم یک‌ میلیون و 922 هزار تومان، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح قدیم 20 میلیون و 100هزار تومان و قیمت سکهتمام‌بهار آزادی طرح جدید نیز 21 میلیون و 200 هزار تومان است.در بازار سبزه‌میدان، قیمت سکهنیم‌ بهار آزادی 12 میلیون و 200 هزار تومان، ربع سکه بهار آزادی 7 میلیون و 700 هزار تومان و سکه یک‌گرمی 4 میلیون و 500 هزار تومان تعیین شده است و به فروش می‌رسد.آخرین اخبار قیمت سکه را در خبر آزاد دنبال کنید.

امروز در بازار آزاد تا این لحظه قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم یک میلیون و ۹۲۲ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۲۱ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان است.

هم‌اکنون در بازار آزاد، قیمت طلای 18عیار هر گرم یک‌ میلیون و 922 هزار تومان، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح قدیم 20 میلیون و 100هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید نیز 21 میلیون و 200 هزار تومان است.

در بازار سبزه‌میدان، قیمت نیم‌سکه بهار آزادی 12 میلیون و 200 هزار تومان، ربع سکه بهار آزادی 7 میلیون و 700 هزار تومان و سکه یک‌گرمی 4 میلیون و 500 هزار تومان تعیین شده است و به فروش می‌رسد.

هر مثقال طلا در بازار داخلی، 8 میلیون و 330 هزار تومان ارزش‌گذاری شده است؛ ضمن اینکه قیمت هر اونس طلا در بازارهای جهانی 1914 دلار است.

علاوه بر این، در بازار متشکل ارزی در لحظه انتشار این گزارش، قیمت دلار توافقی 38 هزار و 841 تومان اعلام شده است. قیمت فروش یوروی توافقی نیز معادل 42 هزار و 370 تومان اعلام شده است.

بروز رسانی: دوشنبه 26 دی 11:50

نوع

قیمت لحظه (تومان)

قیمت دلار (توافقی)

38  هزار و 841 

قیمت یورو (توافقی)

42 هزار و 300

بروز رسانی: دوشنبه 26 دی 11:50

نوع

قیمت لحظه (تومان)

قیمت سکه بهارآزادی

  20 میلیون و 100 هزار

قیمت سکه بهارآزادی(طرح جدید)

21  میلیون و 100  هزار

قیمت نیم سکه بهارآزادی

12 میلیون و 100 هزار

قیمت ربع سکه بهارآزادی

7 میلیون و 700 هزار

قیمت سکه گرمی

4 میلیون و 500 هزار

بروز رسانی: دوشنبه 26 دی 11:50

نوع

قیمت لحظه (تومان)

گرم طلای 18 عیار

یک میلیون و 922 هزار

مثقال طلا

8 میلیون و 330 هزار

انس طلا(دلار)

1914

قیمت سکه

پیش بینی قیمت سکه 26 دی 1401 / بازار سکه کساد شد

قیمت طلا و سکه متاثر از عرضه ربع‌ سکه‌های بانک مرکزی با روند کاهشی محدودی در بازار معاملات آزاد مبادله می‌شود. هر چند کارشناسان هدف از طرح فروش ربع‌سکه‌ها را فروش سکه می‌دانند نه مدیریت بازار!

به گزارش تجارت‌نیوز از روز گذشته عرضه گواهی ربع‌ سکه در بورس کالا آغاز شد و با وجودی که این سیاست‌ نهاد پولی کشور چندان مورد استقبال قرار نگرفت، اما توانست به شکل محدودی روند قیمت در بازار فلز زرد را کنترل کند. هر چند بر خلاف قیمت طلا و سکه روند کاهش حباب سکه در روزهای گذشته، قابل توجه بود.

دیروز ۷۴۴ کد حقیقی، اقدام به خرید ۲۸۰۰ ربع سکه با قیمت ۷ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان کردند. در حالی که بانک مرکزی در هفته گذشته خبر از عرضه ۵۰۰ هزار ربع سکه در قالب طرح مذکور داده بود، اما روز گذشته تنها نیم درصد از عرضه هدف، محقق شد و به نظر می‌رسد قیمت و شرایط محدود مقدار خرید چندان به مذاق معامله‌گران عمده خوش نیامده است.

این در حالی است که مسئولان بانک مرکزی، مدت عرضه سکه را سه روز کاری اعلام کرده‌اند، که در صورت وجود تقاضا، امکان تمدید نیز وجود دارد.

نرخ معامله هر گواهی ربع سکه، به قیمت ۷۲ هزار تومان تعیین شد که معادل یک صدم یک قطعه ربع سکه است. بنابراین قیمت ربع سکه‌های بورس کالا بدون در نظر گرفتن مالیات و کارمزد کارگزاری و هزینه روزانه انبارداری بالغ بر ۷ میلیون و ۲۰۰‌ هزار تومان است.

افزایش قیمت سکه و کاهش تقاضا بازار سکه را کساد کرد

امروز قیمت طلا و سکه با وجود تعطیلی پایان‌ هفته بازارهای بین‌المللی، روند کاهشی را طی کرد و قیمت ربع سکه و سکه گرمی همانند دیروز بدون تغییر در حال معامله است. فعالان بازار کاهش تقاضا در بازار را عامل سردشدن تنور سکه می‌دانند و معتقدند تا پایان این هفته روند قیمت در بازار فلز زرد به همین منوال است.

امروز ۲۵ دی‌ماه ۱۴۰۱ قیمت سکه امامی، با ۹۰ هزار تومان کاهش با قیمت ۲۱ میلیون و ۱۵۴ هزار تومان در بازار معامله شد. سکه بهار آزادی هم ۱۱۲ هزار تومان ارزان‌تر شد و به قیمت ۲۰ میلیون و ۱۰۳ هزار تومان رسید.

نیم سکه امروز با روندی کاهشی آغاز شد اما در لحظه نگارش این گزارش، رشد ۱۰۰ هزار تومانی قیمت را پشت‌ سر گذاشت و با نرخ ۱۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان معامله شد.

ربع سکه و سکه گرمی امروز نیز بدون تغییر قیمت، به ترتیب با همان نرخ ۷ میلیون و ۷۰۰ و ۴ میلیون و ۴۰۰ روز گذشته معامله شدند.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.