کد خبر : 32117 / /
/

قیمت سکه | قیمت سکه 11دی

سکه امامی ۳ میلیون ارزان شد | قیمت سکه و قیمت دلار امروز 10 دی

امروز در بازار آزاد تا این لحظه قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم یک میلیون و ۸۲۳ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۱۸ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان است.

سکه امامی ۳ میلیون ارزان شد | قیمت سکه و قیمت دلار امروز 10 دی

قیمت سکه امروز یکشنبه 11دی۱۴۰۱قیمت خرید و فروش دلار و سکه اعلام شد.هم‌اکنون در بازار آزاد، قیمت طلای 18عیار هر گرم یک‌ میلیون و 823 هزار تومان، قیمت سکهتمام‌بهار آزادی طرح قدیم 17 میلیون و 800 هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید نیز 18 میلیون و 100 تومان است.در بازار سبزه‌میدان، قیمت سکهنیم‌ بهار آزادی 11 میلیون و 600 هزار تومان، ربع سکه بهار آزادی 8 میلیون و 600 تومان و سکه یک‌گرمی 4 میلیون و 800 هزار تومان تعیین شده است و به فروش می‌رسد.آخرین اخبار از قیمت سکه و طلا را در خبر آزاد دنبال کنید.

امروز در بازار آزاد تا این لحظه قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم یک میلیون و ۸۲۳ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۱۸ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، هم‌اکنون در بازار آزاد، قیمت طلای 18عیار هر گرم یک‌ میلیون و 823 هزار تومان، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح قدیم 17 میلیون و 800 هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید نیز 18 میلیون و 100 تومان است.

در بازار سبزه‌میدان، قیمت نیم‌سکه بهار آزادی 11 میلیون و 600 هزار تومان، ربع سکه بهار آزادی 8 میلیون و 600 تومان و سکه یک‌گرمی 4 میلیون و 800 هزار تومان تعیین شده است و به فروش می‌رسد.

هر مثقال طلا در بازار داخلی، 7 میلیون و 900 هزار تومان ارزش‌گذاری شده است؛ ضمن اینکه قیمت هر اونس طلا در بازارهای جهانی 1824 دلار است.

علاوه بر این، در بازار متشکل ارزی در لحظه انتشار این گزارش، قیمت فروش دلار توافقی 37 هزار و 491 تومان اعلام شده است. قیمت فروش یوروی توافقی نیز معادل 38 هزار و 900 تومان اعلام شده است.

بروز رسانی: یک‌شنبه 11 دی 12:10

نوع

قیمت لحظه (تومان)

قیمت دلار (توافقی)

37 هزار و 491

قیمت یورو (توافقی)

38  هزار و 900

بروز رسانی: یک‌شنبه 11 دی 12:10

نوع

قیمت لحظه (تومان)

قیمت سکه بهارآزادی

  17 میلیون و 800 هزار

قیمت سکه بهارآزادی(طرح جدید)

18 میلیون و 100 هزار

قیمت نیم سکه بهارآزادی

11 میلیون و 600 هزار

قیمت ربع سکه بهارآزادی

8 میلیون و 600 هزار

قیمت سکه گرمی

4 میلیون و 800 هزار

بروز رسانی: یک‌شنبه 11 دی 12:10

نوع

قیمت لحظه (تومان)

گرم طلای 18 عیار

یک میلیون و 823 هزار

مثقال طلا

7 میلیون و 900 هزار

انس طلا(دلار)

1824

قیمت سکه

پیش بینی قیمت سکه 11 دی 1401/ کاهش میلیونی قیمت سکه

قیمت طلا و سکه امروز 10 دی 1401 کاهش داشت.

قیمت طلا و سکه به دنبال بازار انتظامی ارز و تغییر در رأس نهاد پولی کشور، مسیر کاهشی را در پیش گرفت. دیروز این روند کاهشی قیمت در بازار فلز زرد، میلیونی بود و روند حباب سکه نیز به همین نسبت در مسیر نزول قرار گرفت.

به گزارش تجارت‌نیوز، قیمت طلا و سکه دیروز به دنبال قیمت دلار کاهش داشت. این مسیر نزولی به شکل میلیونی در برخی قطعات سکه اتفاق افتاد. حباب سکه نیز به همین نسبت کاهش داشت. این کاهش قیمت باعث شد بسیاری از معامله‌گران دست از مبادله بکشند و در انتظار روزهای آینده برای تثبیت قیمت بمانند.

قیمت دلار نرخ فلز زرد را شکست با افت قیمت دلار، قیمت طلا و سکه یکی از بزرگترین حامیان افزایشی خود را از دست داد. این در حالی است که روند قیمت طلای جهانی همچنان بالای محدوده ۱۸۰۰ دلاری قرار دارد و ۲۳ دلار نیز از کف کانال مذکور فراتر رفته است.

به اعتقاد تحلیلگران بازار قیمت انس جهانی طلا، بازیگر فعالی برای تعیین نرخ فلز زرد در بازار داخلی نیست و قیمت دلار بیشترین اثر را در قیمت طلا و سکه داخلی دارد. در لحظه نگارش این گزارش قیمت انس جهانی طلا به ۱.۸۲۳.۹۵ دلار رسید.

در هفته‌ای که گذشت با وجود تحریم‌های اخیر بین‌المللی علیه ایران، معامله‌گران توجه بیشتری به پیام‌های مربوط به آغاز دوباره مذاکرات برجام نشان داده‌اند. در پی سفر گروسی به تهران، بسیاری از معامله‌گران معتقد بودند بازار روند کاهشی به خود می‌گیرد.

هر چند قیمت در بازار فلز زرد به طرز چشم‌گیری در حال کاهش است، اما این سیگنال ناشی از جو انتظامی بازار ارز و تغییر در ریاست بانک مرکزی شکل گرفت.

روند نزولی قیمت طلا و سکه در اواسط ساعات معاملاتی امروز به صورت لحظه‌ای است. این موضوع نگارش قیمت مشخصی برای هر قطعه از سکه را در گزارش سخت می‌کند.

قیمت سکه و سکه امامی ۳ میلیون ارزان شد

قیمت سکه امامی در لحظه نگارش این گزارش نزدیک به ۳ میلیون تومان کاهش داشت. این قطعه از سکه اکنون با قیمت ۱۹ میلیون و ۷۹۸ هزار تومان در بازار معامله می‌شود. این در حالی است که روز پنجشنبه ۸ دی ماه، سکه امامی از نیمه کانال ۲۲ میلیون تومانی عبور کرده بود.

قیمت سکه بهار هم امروز با کاهش لحظه‌ای قیمت همراه بود و وارد محدوده ۱۸ میلیون تومانی شد. این قطعه از سکه بیش از یک میلیون و ۷۰۰ هزار تومان ارزان شد. در لحظه نگارش این گزارش با قیمت ۱۸ میلیون و ۹۹۰ هزار تومان در حال معامله است.

قیمت نیم و ربع سکه که در انتهای هفته گذشته وارد کانال ۱۳ و ۱۰ میلیونی شده بود، امروز کاهش قابل توجهی داشت. نیم سکه امروز یک میلیون و ۶۰۰ هزار تومان ارزان شد و با قیمت ۱۱ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان در حال معامله است. ربع سکه نیز کاهش یک میلیون و ۱۰۰ هزار تومانی را پشت سر گذاشت و در حال معامله با قیمت ۸ میلیون و ۹۲۰ هزار تومان است.

سکه گرمی که در روزهای گذشته کمترین نوسان قیمت را در خانواده خود داشت، امروز کمترین کاهش قیمت را داشت و با ۲۰۰ هزار تومان نزول به قیمت ۴ میلیون و ۴۱۰ هزار تومان رسید.

قیمت سکه و حباب سکه ترکید

قیمت طلا نیز کاهش قابل توجهی داشت. هر مثقال طلا بیش از ۵۰۰ هزار تومان ارزان شد. در لحظه نگارش این گزارش این مقدار طلا با قیمت ۷ میلیون و ۷۷۶ هزار تومان معامله‌ می‌شود. هر گرم طلای ۱۸ عیار با ۱۱۹ هزار تومان کاهش قیمت به نرخ یک میلیون و ۷۹۵ هزار و ۹۰۰ تومان رسید.

قیمت طلای دست دوم نیز با نرخ یک میلیون و ۷۸۳ هزار تومان در حال معامله است.

حباب سکه امروز کاهش داشت. بیشترین سهم کاهش حباب برای سکه امامی با بیش از یک میلیون و ۴۰۰ هزار تومان بود. حباب ربع سکه امروز بیش از ۷۰۰ هزار تومان کاهش داشت. حباب این قطعه از سکه که همچنان بیش از سایر قطعات سکه است به محدوده ۴ میلیون تومانی بازگشت.

با توجه پیش بینی فعالان بازار دلار مبنی بر کاهش قیمت این اسکناس امریکایی در روزهای آینده و سیاست بانک مرکزی برای تثبیت قیمت دلار، به نظر می‌رسد در هفته دوم دی ماه از روند افزایشی هفته اول خبری نباشد و بازار طلا و سکه روزهای آرامتری را به خود ببیند.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.