کد خبر : 51614 / /
/

اگر دنبال وام فوری بدون ضامن و اقساط کم هستید ، بخوانید | یکروزه وام 2 میلیاردی بگیرید + جزییات

در طرح تسهیلات با دستگاه کارتخوان بانک ملی دارندگان دستگاه‌های کارت‌خوان بانک ملی می‌توانند با ایجاد میانگین حساب حداقل ۶ ماه تا سقف ۲ میلیارد تومان تسهیلات دریافت کنند.

اگر دنبال وام فوری بدون ضامن و اقساط کم هستید ، بخوانید | یکروزه وام 2 میلیاردی بگیرید + جزییات

وام‌ فوری معمولا در فاصله دو یا سه روز پرداخت می‌شوند و نرخ سود و شرایط بازپرداخت متفاوتی دارند. دریافت وام فوری  یکی از معظلاتی است که متقاضیان تسهیلات بانکی با آن مواجه هستند. وام فوری از جمله وام هایی است که برخی بانک ها طرح هایی برای اعطای آن دارند. وام فوری میتواند وام ازدواج ،وام مسکن ، وام قرض الحسنه یا هر وام دیگری باشد. وام فوری و شرایط گرفتن آن در بانک های مختلف میتواند متفاوت باشد. در خبر آزاد جدیدترین خبر ها درباره وام را با ما همراه شوید

در طرح وام فوری شما باید از قبل نزد بانک ملی دارای حساب بوده باشید. به طوریکه اگر حداقل تا ۶ ماه در نزد این بانک دارای حساب باشید و ۳ ماه بعد از آن نیز به صورت مداوم گردش حساب داشته باشید می‌توانید تا ۳ برابر سپرده خود و تا سقف ۲ میلیارد تومان تسهیلات دریافت کنید. بازپرداخت این تسهیلات ۳۶ ماهه است و نیاز به ضامن رسمی، دارای جواز کسب یا سند ملکی دارد. سود این تسهیلات نیز بر اساس معدل حساب و ضریب برابری تسهیلات بین ۱ تا ۲۳ درصد است.

نام وام

تسهیلات با دستگاه کارت‌خوان

سود

1 %

این تسهیلات دارای سود ۱ تا ۲۳ درصد است.

سقف وام

2,000 میلیون تومان

نوع ضمانت

ضامن رسمی

سند ملک

اعتبار شغلی

نیاز به سپرده

حساب سپرده لازم

قرض الحسنه

میزان سپرده

50000000

حداقل سپرده برای این تسهیلات ۵۰ میلیون تومان است

مدت زمان خواب سپرده

6 ماه

حداقل مدت زمان میانگین حساب ۶ ماه است

مسدودی سپرده

نسبت مبلغ وام به میزان سپرده

300

حداکثر زمان بازپرداخت

34 ماه

قسط وام

56,416,199 تومان

کل سود وام

30,983,153 تومان

مجموع رقم وام و سود

2,031,033,152 تومان

سپرده جداگانه

هزینه‌های جانبی

۱۰۰ هزار تومان شامل: تشکیل پرونده و اعتبار سنجی

شرایط و مقررات

وام گیرنده به بانک بدهکار یا دارای چک برگشتی نباشد

وام فوری خوداشتغالی بانک رفاه کارگران به افرادی اعطا می‌شود که از بهزیستی یا بنیاد شهید و امور ایثارگران یا کمیته امداد معرفی نامه داشته باشند و مورد تایید یکی از این نهادها قرار بگیرند.

وام فوری معمولا به عنوان یک وام بدون ضمانت و بدون وثیقه شناخته می‌شود که برای رفع نیازهای پرداخت هزینه‌های اضطراری از جمله هزینه‌های درمانی، تحصیلی، خرید لوازم خانگی و… صادر می‌شود. وام فوری از سوی بانک ها برای افراد خاص یا عام ارائه میشود. وام فوری با تحویل یک تا سه روزه میباشد.

وام فوری

نحوه ثبت نام وام فوری 300 میلیونی

مشتریان بانک ایران زمین که در این مجموعه سپرده کوتاه مدت عادی داشته، حداقل 10 میلیون تومان در حساب خود نگهداری کرده و چهار ماه نیز از خواب حسابشان گذشته است، امکان درخواست برای وام 300 میلیون تومانی طرح «انتخاب پلاس» این مجموعه را دارند.

به گزارش کاماپرس، به نقل از رده، افرادی که مایل به دریافت تسهیلات 300 میلیون تومانی با بهره 23 درصدی از بانک ایران زمین هستند باید ضامن رسمی داشته باشند. همچنین باید اعتبار شغلی آن‌ها به تایید بانک رسیده باشد. ارائه سفته نیز برای دریافت این تسهیلات مورد نیاز است. زمان پرداخت اقساط این وام با توجه به سقف وام و مدت میانگین حساب متغیر بوده و بین 12 یا 18 یا 24 ماه تغییر پیدا خواهد کرد. طی مدت زمان پرداخت اقساط، به اصل سپرده مشتریان یک درصد سود علی الحساب تعلق می‌گیرد.

با توجه به شرایط مذکور و مدت زمان بازپرداخت 24 ماهه برای این وام، میزان هر قسط 15 میلیون و 711 هزار و 991 تومان اعلام شده است. کل سود این تسهیلات به 15 میلیون و 711 هزار و 991 تومان می‌رسد. جمع رقم وام و سود آن نیز 377 میلیون و 87 هزار و 803 تومان اعلام شده است.

بانک ایران زمین یکی از بانک‌های خصوصی شناخته شده در سطح کشور است که سال 1389 فعالیت خود را آغاز کرد. موسسان این بانک را گروهی را از افراد متخصص از اقشار مختلف جامعه شامل فعالان بخش‌های مختلف اقتصادی اعم از تولیدی و خدماتی، متخصصان امور بانکی، جامعه پزشکی و مهندسی، دانشگاهیان، فرهنگیان و تعاون گران تشکیل داده‌اند. هم اکنون این بانک در قالب سپرده، خدمات ریالی و ارزی به مشتریان خود خدمت رسانی می‌کند.

 وام فوری بدون سود بانکی

وام فوری ۲۰۰ میلیونی بانک مهر ایران با سود ۴ درصد

سقف تسهیلات در طرح «مروارید»، پنج میلیارد ریال با نرخ سود ۲۳، ۲۰ و ۱۷ درصد است و در قالب این طرح، مشتریان می توانند در چارچوب ضوابط و مقررات بانک مرکزی نزد بانک ملی ایران سپرده گذاری کرده و بعد از گذشت حداقل ۶ ماه مطابق شرایط تعیین شده، از تسهیلات بهره مند شوند.

این طرح در قالب عقد مرابحه بوده و جامعه هدف افتتاح کننده حساب اشخاص حقیقی و حقوقی و جامعه هدف دریافت کننده تسهیلات تمامی اشخاص حقیقی خواهند بود.

بدین ترتیب اشخاص حقوقی (سازمان ها و شرکت ها) هم می توانند نسبت به افتتاح حساب ویژه طرح اقدام کرده و در ازای امتیاز حاصله، کارکنان خود را برای دریافت تسهیلات به بانک معرفی کنند.

بازپرداخت تمامی  تسهیلات موضوع طرح بصورت اقساطی با اقساط ماهانه، مساوی و متوالی خواهد بود.

همچنین پس از گذشت حداقل ۶ ماه از افتتاح حساب، متقاضی می تواند امتیاز اخذ تسهیلات موضوع این دستورالعمل را به سایرین انتقال دهد.

محدودیتی در انتقال امتیاز به افراد مختلف توسط اشخاص حقیقی و پذیرش امتیاز از دیگران وجود ندارد.

به ازای هر ۱۰ میلیون ریال در هر یک ماه، یک امتیاز به مشتری تعلق می گیرد و مبنای محاسبه امتیاز، حداقل مانده روزانه حساب ویژه طرح است.

این طرح با هدف پاسخگویی به نیازهای همه مشتریان طراحی شده و متقاضیان می توانند برای دریافت این تسهیلات به شعب بانک ملی ایران مراجعه کنند.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.