کد خبر : 33534 / /
/

وام | وام فوری | وام فوری ازدواج | وام فوری بدون ضامن

منتظران وام فوری عجله کنند | وام فوری 500 میلیونی ارزان برای همه + مبلغ اقساط

بانک رسالت به منظور ایفای مسئولیت اجتماعی خود اقدام به پرداخت وام بدون سود به متقاضیان موتور سیکلت برقی کرده است. متقاضیان خرید این موتورسیکلت‌ها باید به سامانه ام بازار مراجعه کنند.

منتظران وام فوری عجله کنند | وام فوری 500 میلیونی ارزان برای همه + مبلغ اقساط

وام فوری گرفتن یکی از راه هایی است که از قدیم الایام برای کمک به هزینه های زندگی در هر زمینه ای گرفته می شده.امروزه شرایط گرفتن وام فوری در هر بخشی متفاوت است.از این وام ها می توان به وام فوری مسکن ،ازدواج ،درمان و غیره اشاره کرد.متقاضیان هر کدام از این وام ها با ارائه مدارک خاص میتوانند به بانک و مراکز معرفی شده بروند و وام فوری خود را دریافت کنند. مجلس طرح  وام فوری  ازدواج را تصویب کرد.

شرایط وام فوری قرض الحسنه ۵۰ میلیونی خرید کالا

 از مجموع ۱۹۰۵ متقاضی که تاکنون برای دریافت وام خرید کالا ثبت‌نام کرده‌اند، استان‌های تهران، آذربایجان شرقی و لرستان به‌ترتیب با ۸۱۱، ۸۶ و ۸۵ متقاضی، بیشترین و استان‌های چهارمحال و بختیاری، سمنان و خراسان جنوبی با ۹، ۹ و ۵ متقاضی، کمترین تعداد متقاضیان دریافت وام خرید کالا را به خود اختصاص داده‌اند.

 از مجموع ۱۹۰۵ متقاضی که تاکنون برای دریافت وام خرید کالا ثبت‌نام کرده‌اند، استان‌های تهران، آذربایجان شرقی و لرستان به‌ترتیب با ۸۱۱، ۸۶ و ۸۵ متقاضی، بیشترین و استان‌های چهارمحال و بختیاری، سمنان و خراسان جنوبی با ۹، ۹ و ۵ متقاضی، کمترین تعداد متقاضیان دریافت وام خرید کالا را به خود اختصاص داده‌اند

همچنین براساس آخرین آمار ارائه شده، ۱۲۰۵ نفر از متقاضیان دریافت این تسهیلات را مردان و ۷۰۰ نفر آن‌ها را زنان تشکیل می‌دهند.

طبق تفاهم‌نامه معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با معاونت تجارت و خدمات وزارت صمت در خصوص اعطای وام خرید کالای ایرانی به اصحاب رسانه؛ خبرنگاران، صاحبان امتیاز و مدیران مسوول رسانه‌ها تا پایان دی‌ماه فرصت دارند با مراجعه به حساب کاربری خود در سامانه جامع رسانه‌های کشور (بخش خبرنگاران/ درخواست‌های روزنامه‌نگاری) نسبت به ثبت درخواست برای بهره‌مندی از این تسهیلات اقدام کنند.

خبرنگارانی که در سامانه جامع رسانه‌های کشور دارای پرونده خبرنگاری تایید و بروزرسانی شده در ۶ ماه اخیر هستند، تا پایان ماه جاری می‌توانند درخواست خود را ثبت کنند.

این تسهیلات در مبالغ ۳۰ و ۵۰ میلیون تومانی و برای خرید کالای صرفاً ایرانی با ۵ درصد تخفیف به اصحاب رسانه قابل پرداخت است.

بنابر این گزارش، نرخ سود وام با بازپرداخت سه ساله ۱۸ درصد محاسبه خواهد شد.

همچنین تضامین لازم برای وام ۳۰ میلیون تومانی سفته دیجیتال و برای وام ۵۰ میلیونی سفته دیجیتال به‌همراه یک ضامن کارمند (قراردادی، پیمانی و یا رسمی) و یا نامه کسر از حقوق وام‌گیرنده خواهد بود.

فرآیند ثبت نام و تخصیص وام کالا به اصحاب رسانه پس از ارسال فهرست اسامی متقاضیان واجد شرایط به وزارت صمت، طی اطلاعیه بعدی اعلام می‌شود.

وام فوری

شرایط دریافت وام فوری بانک رسالت

بانک رسالت به منظور ایفای مسئولیت اجتماعی خود اقدام به پرداخت وام بدون سود به متقاضیان موتور سیکلت برقی کرده است. متقاضیان خرید این موتورسیکلت‌ها باید به سامانه ام بازار مراجعه کنند.

به گزارش کاماپرس، این موتورسیکلت‌ها مختص مردم شهر تهران است و افراد به منظور خریداری آن امکان درخواست وام بدون سود بانک رسالت را دارند. رونمایی از این موتورهای برقی روز دوم بهمن ماه سال 1401 اتفاق افتاد. به گزارش روابط عمومی بانک قرض الحسنه رسالت، حمید حیدری، دبیر خودرو و تجهیزات، در مراسم رونمایی از موتور سیکلت‌های برقی شرکت ملی پست حضور داشت.

حیدری در این مراسم اعلام کرد که اکنون برنامه چهار ساله شهرداری تهران برای برقی کردن 300 هزار موتورسیکلت، برای کاهش آلایندگی زیست محیطی، با همکاری شرکت ملی پست، وزارت ارتباطات و سازمان محیط زیست کلید خورده است. به گفته این مقام مسئول، بانک قرض الحسنه رسالت با پرداخت تسهیلات قرض الحسنه، در تامین مالی بخشی از این طرح نقش دارد.

بانک رسالت چه وام فوری بدون سود دیگری می پردازد؟

بانک رسالت در راستای ایفای مسئولیت‌های اجتماعی خود، تسهیلات بدون سود دیگری را به گروه‌های مختلف شغلی جامعه اعطا کرده است. به گفته محمدحسین حسین‌زاده، مدیرعامل بانک رسالت، حمایت از مشاغل خرد از اهداف این بانک است و سال گذشته حدود نیمی از وام‌های پرداختی این مجموعه در حوزه اشتغال خرد به کار گرفته شد.

در حال حاضر نیز این مجموعه به مشاغل خرد تسهیلات بدون سود پرداخت می‌‌کند. هم اکنون خیلی از تعاونی‌ها به منظور ایجاد اشتغال و کارآفرینی امکان دریافت تسهیلات قرض الحسنه را از این مجموعه دارند. علاوه بر این نوع تسهیلات، بانک رسالت براساس دستورالعمل‌های بانک مرکزی، وام‌های تکلیفی اعم از ازدواج، فرزند آوری و …، نیز به متقاضیان واجد شرایط می‌پردازد./کاما پرس

 وام فوری بدون سود بانکی

شرایط دریافت وام فوری 500 میلیون تومانی + مبلغ اقساط

افرادی که مشتری بانک ملت بوده و مایل به دریافت وام 500 میلیون تومانی طرح «شایان» این مجموعه هستند باید در یکی از شعب آن سپرده خاصی داشته باشند.

به نقل از رده، متقاضیان وام 500 میلیون تومانی بانک ملت برای درخواست این تسهیلات باید نسبت به افتتاح سپرده کوتاه مدت عادی اقدام کنند. البته صرف افتتاح سپرده کافی نبوده و باید حداقل یک ماه از خواب آن گذشته باشد. سود این تسهیلات برحسب ضریب برابری و مدت ماندگاری سپرده تعیین می‌شود، اما حداکثر این سود 18 درصد اعلام شده است. مدت زمان بازپرداخت این وام به 60 ماه می‌رسد. مشتریان متقاضی این وام باید ضامن رسمی داشته باشند و اعتبار شغلی آن‌ها نیز به عنوان ضمانت پذیرفته می‌شود.

با توجه به مبلغ وام، حداکثر نرخ سود و مدت زمان بازپرداخت آن، میزان هر قسط 12 میلیون و 696 هزار و 714 تومان است. کل سود تسهیلات 261 میلیون و 802 هزار و 823 تومان و مجموع رقم وام و سود آن 763 میلیون و 532 هزار و 823 تومان خواهد بود.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.