کد خبر : 46181 / /
/

خبر خوش برای بازنشستگان متقاضی وام فوری | بدون ضامن وام 200 میلیونی بگیرید

با هدف مساعدت مالی به مستمری‌بگیران و بازنشستگان، اعطای تسهیلات در قالب “طرح کرامت” بانک رفاه کارگران بازنگری و تمدید شد.

خبر خوش برای بازنشستگان متقاضی وام فوری | بدون ضامن وام 200 میلیونی بگیرید

ثبت نام وام فوری دولت آغاز شده و متقاضیان می‌توانند هرچه زود تر برای ثبت‌نام اقدام کنند. وام فوری هر بانک با بقیه بانک ها متفاوت است‌.خبرهای خوشی درخصوص پرداخت وام فوری بحساب یارانه بگیران به گوش می رسد. وام فوری این بانک شرایط عالی دارد که می‌توانید استفاده کنید. در ادامه به بررسی وام فوری حقوق بگیران بانک رفاه می‌پردازیم.

وام فوری

با هدف مساعدت مالی به مستمری‌بگیران و بازنشستگان، اعطای تسهیلات در قالب “طرح کرامت” بانک رفاه کارگران بازنگری و تمدید شد.

مستمری‌بگیران و بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی، دانشگاه‌های علوم پزشکی و موسسه صندوق حمایت و بازنشستگی کارکنان فولاد که حقوق خود را از این بانک دریافت می‌کنند، مشمولان این طرح را تشکیل می‌دهند.

بر اساس این گزارش، تسهیلات این طرح با موضوع “خرد (غیرتجاری)”، حداکثر به مبلغ ۲ میلیارد ریال و در قالب عقد مرابحه پرداخت می‌شود.‌

که حقوق خود را از بانک رفاه دریافت می کنند، می توانند برای رفع نیازهای ضروری خود، به میزان حداکثر دو میلیارد ریال با نرخ سود ۲۳ درصد و بازپرداخت حداکثر ۴۸ ماه، تسهیلات دریافت کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر به یکی از شعب بانک در سراسر کشور مراجعه کرده و یا با مرکز ارتباط با مشتریان بانک رفاه (فراد) به شماره ۸۵۲۵-۰۲۱ تماس بگیرید./ منبع: بانک اول

مزایای طرح مهربانی وام فوری ملی

طرح‌ مهربانی از جمله طرح‌های جدید اعطای وام قرض الحسنه در بانک ملی ایران است که مشتریان و متقاضیان می توانند در کمترین زمان ممکن تا سقف سه میلیارد ریال (۳۰۰ میلیون تومان) با یک ضامن و با کارمزد ۴ درصد تسهیلات دریافت کنند.

اعطای وام قرض‌الحسنه در این طرح بر اساس محاسبه امتیازات است و مشتریان براساس گردش و کارکرد حساب خود امکان دریافت این وام را دارند. مشتریان و متقاضیان تسهیلات می توانند با مراجعه به هریک از شعب بانک ملی ایران یا از طریق سامانه بام به صورت غیر حضوری افتتاح حساب کرده و از مزایای این طرح بهره مند شوند. همچنین متقاضیانی که فاقد حساب در بانک ملی ایران هستند می‌توانند با نصب همراه بام نسبت به افتتاح حساب قرض الحسنه مهربانی اقدام نمایند و از تسهیلات ۳۰۰ میلیون تومانی بهره مند شوند.

بانک ملی به منظور تسریع و سهولت در ارایه خدمت به مردم و رفاه حال هموطنان، بستری برای افتتاح حساب غیرحضوری در سامانه بام ایجاد کرده است. همچنین طرح مهربانی مزایای دیگری را نیز در اختیار شهروندان قرار می‌دهد. به‌عنوان مثال در این طرح سقف اعطای وام، برای هر شخص حقیقی حداکثر سه میلیارد ریال (۳۰۰ میلیون تومان) است و مازاد آن (تا سقف ۳۰۰ میلیون تومان) قابل انتقال به شخص دیگر است.

از دیگر مزایای طرح مهربانی ملی می‌توان به امکان انتقال قسمتی یا همه امتیاز به بستگان شماره یک خانواده و امکان محاسبه میانگین کارکرد حساب برای اشخاص حقوقی و سازمان‌ها و انتقال امتیاز تسهیلات به کارکنان آن سازمان اشاره کرد.

به‌علاوه بانک ملی شرایطی را فراهم آورده که افراد واجد شرایط تنها با معرفی یک ضامن بتوانند از این وام بهره‌مند شوند.

وام فوری

نحوه محاسبه میزان وام فوری

متقاضیان می توانند با مراجعه به لینک محاسبه‌گر، میزان وام و زمان بازپرداخت وام خود را محاسبه کنند. در این بخش متقاضی باید گزینه سپرده را انتخاب و سپس در قسمت مبلغ سپرده، مبلغ مورد نظر را درج و بر روی کلید محاسبه کلیک کند تا اطلاعات کامل برای مشتری مشخص شود. به‌عنوان مثال اگر فردی ۹۶.۱۵۳.۸۴۶ تومان را به‌مدت ۱۲ ماه در سپرده خود قرار دهند می‌تواند ۲۰۰.۰۰۰.۰۰ تومان تسهیلات با بازپرداخت ۱۸ ماه و اقساط ماهانه ۱۲.۵۰۰.۰۰۰ تومان را دریافت کند.

طرح مهربانی از جمله طرح‌های جدید اعطای وام قرض الحسنه در بانک ملی ایران است که مشتریان و متقاضیان وام می‌توانند در کمترین زمان ممکن تا سقف سه میلیارد ریال (۳۰۰ میلیون تومان) با یک ضامن و با کارمزد ۴ درصد وام دریافت کنند. این طرح امتیازی است و مشتریان براساس مبلغی که از ۱ ماه تا ۱۲ ماه سپرده گذاری کرده اند امکان دریافت این وام را دارند. مشتریان و متقاضیان وام می‌توانند با مراجعه به هریک از شعب بانک ملی ایران و یا از طریق سامانه بام به صورت غیر حضوری افتتاح حساب کرده و از مزایای این طرح بهره مند شوند.

وام فوری طرح مهربانی

طرح‌ مهربانی از جمله طرح‌های جدید اعطای وام قرض الحسنه در بانک ملی ایران است که مشتریان و متقاضیان وام می توانند تا سقف سه میلیارد ریال وام دریافت کنند.

در این طرح پرداخت وام قرض الحسنه بانک ملی ایران با عنوان طرح «مهربانی ملی» متقاضیان می‌توانند با افتتاح حساب قرض‌الحسنه در این بانک تا سقف ۳۰۰ میلیون تومان (سه میلیارد ریال) وام دریافت کنند.

به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، در طرح مهربانی ملی هر یک از متقاضیان و واجدین شرایط دریافت وام، با افتتاح حساب قرض‌الحسنه(اشخاص حقیقی و حقوقی) به صورت حضوری و غیر حضوری (در سامانه بام) و ارائه یک ضامن، وام خود را دریافت کنند.

شرایط ثبت‌نام وام فوری

این طرح امتیازی است و مشتریان براساس مبلغی که از یک ماه تا ۱۲ ماه سپرده گذاری کرده اند امکان دریافت این وام را با کارمزد ۴ درصد و با بازپرداخت ۶ تا ۶۰ ماه را دارند.

لازم به ذکر است، متقاضیان این وام با مراجعه به هریک از شعب بانک ملی ایران به صورت حضوری و یا با وارد شدن به سامانه بام به صورت غیر حضوری (قسمت خدمات حساب – افتتاح حساب – نوع حساب (قرض الحسنه / مهربانی) افتتاح حساب نموده و از مزایای این طرح بهرمند شوند.

تمام کارمندان و بازنشستگان بانک رفاه کارگران و مستمری بگیران تامین اجتماعی که برای خرید کالاها کمبود نقدینگی دارند می‌توانند از طرح تسهیلاتی «رفاه کالا» این مجموعه استفاده کنند. سقف این وام فوری ۱۰۰ میلیون تومان بوده و در قالب کارت اعتباری اعطا می‌شود.

تمام کارمندان و بازنشستگان بانک رفاه کارگران و مستمری بگیران تامین اجتماعی که برای خرید کالاها کمبود نقدینگی دارند می‌توانند از طرح تسهیلاتی «رفاه کالا» این مجموعه استفاده کنند. سقف این وام ۱۰۰ میلیون تومان بوده و در قالب کارت اعتباری اعطا می‌شود.

به نقل از رده، اشخاصی که مایل به دریافت وام ۱۰۰ میلیون تومانی خرید کالای بانک رفاه هستند باید در یکی از شعب این مجموعه سپرده قرض الحسنه پرداخت کرده و فیش حقوقی خود را به مسئول تسهیلات ارائه بدهند. ضمانت اصلی برای دریافت این تسهیلات ارائه فیش حقوقی است. حقوق متقاضی باید به اندازه‌ای باشد که ۶۰ درصد مبلغ وام را پوشش دهد. گذشته از این، متقاضیان باید ضامن نیز داشته باشند و به بانک ارائه بدهند. سود این تسهیلات ۱۵ درصد است و مبلغ اقساط طی حداکثر ۶۰ ماه به صورت خودکار از حساب وام گیرنده کسر می‌شود.

متقاضیان باید به این مورد دقت کنند که با وام دریافتی تنها امکان خرید کالاها و محصولات مختلف از فروشگاه‌های طرف قرارداد بانک رفاه را دارند و از وجه کارت اعتباری نمی‌توانند برای مورد دیگری استفاده کنند. افراد به منظور آگاهی از لیست فروشگاه‌های طرف قرارداد بانک رفاه می‌توانند به سایت این مجموعه مراجعه کنند.

 وام فوری بدون سود بانکی

هدف بانک رفاه از ارائه وام فوری چیست؟

مبلغ اقساط با توجه به سقف میزان وام، مدت زمان بازپرداخت و نرخ سود، ۲ میلیون و ۳۷۸ هزار و ۹۹۳ تومان است. کل سود تسهیلات به ۴۲ میلیون و ۷۳۹ هزار و ۵۸۱ تومان می‌رسد. جمع رقم وام و سود آن نیز ۱۴۳ میلیون و ۷۹۹ هزار و ۵۸۱ تومان است.

بانک رفاه با ارائه این طرح تسهیلاتی به دنبال حمایت از مشتریان و شرکت‌های تولیدی و توزیع کننده کالاها و محصولات داخلی است.

 

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.