کد خبر : 48965 / /
/

خبر مهم برای مشتریان خودروهای خارجی ارزانتر از بازار | فروش ارزانترین خودرو خارجی در سامانه یکپارچه | قیمت نیسان سانی 2023 چقدر شد؟

قیمت نیسان سانی 2023 برای مشتریان داخلی مشخص شد

خبر مهم برای مشتریان خودروهای خارجی ارزانتر از بازار | فروش ارزانترین خودرو خارجی در سامانه یکپارچه | قیمت نیسان سانی 2023 چقدر شد؟

جی پلاس، با توجه به هزینه های قانونی مربوط به عوارض واردات و ...، قیمت نهایی نیسان سانی مدل 2023 برای پیش خرید کنندگان این خودرو در سامانه یکپارچه مشخص گردید.

این خودرو در ساده ترین حالت ممکن وارد ایران شده است و با قیمت نهایی 1.350.000.000 تومان آماده واگذاری به مشتریان است.

نیسان سانی در حال حاضر یکی از اقتصادی ترین و ارزانترین خودروهای حال حاضر جهان است.

عرضه ۱۱ خودرو وارداتی در سامانه یکپارچه تا ۶ بهمن

پس از گذشت ۱۰ روز از اجرای مرحله قبلی فروش خودرو‌های وارداتی، از امروز (چهارشنبه ۴ بهمن‌ماه) سامانه یکپارچه عرضه خودرو‌های وارداتی بار دیگر با عرضه ۱۱ خودروی خارجی وارد شده توسط چهار شرکت خودرویی واردکننده، بازگشایی شده است.

سامانه یکپارچه خودرو‌های وارداتی برای متقاضیانی مرحله اول (نوبت‌دار‌های ثبت‌نامی اسفند ماه سال گذشته) از امروز (چهارشنبه ۴ بهمن ماه) با عرضه ۱۱ محصول به مدت سه روز (تا ششم بهمن ماه) فعال شده و در دسترس قرار گرفته است.

به گزارش ایسنا، پس از گذشت ۱۰ روز از اجرای مرحله قبلی فروش خودرو‌های وارداتی، از امروز (چهارشنبه ۴ بهمن‌ماه) سامانه یکپارچه عرضه خودرو‌های وارداتی بار دیگر با عرضه ۱۱ خودروی خارجی وارد شده توسط چهار شرکت خودرویی واردکننده، بازگشایی شده است.

بدین منظور، متقاضیان خودرو‌های وارداتی که در گام نخست خرید این خودرو‌ها در اسفند ماه سال گذشته با بلوکه کردن وجه ۵٠٠ میلیون تومانی در حساب وکالتی خود، اقدام به ثبت‌نام کرده و نوبت‌دهی شده بودند، از امروز (چهارشنبه) به مدت سه روز فرصت خواهند داشت تا از میان ١١ مدل خودروی وارداتی عرضه شده، سه اولویت خود را انتخاب کنند.

سامانه یکپارچه عرضه خودرو‌های وارداتی برای متقاضیان به مدت سه روز و تا ساعت ۲۳ و ۵۹ دقیقه روز جمعه (شش بهمن ماه) در دسترس خواهد بود تا متقاضیان سه اولویت از سبد محصولات اعلامی را با در نظر گرفتن اهمیت چینش این اولویت‌ها، در دسترس خواهد بود.

از این تعداد خودرو عرضه شده در این مرحله، پنج محصول دارای قیمت قطعی در مبادی ورودی است:

و شش محصول دیگر، دارای قیمت علی‌الحساب در مبادی ورودی هستند:

گفتنی است که این قیمت‌ها (قطعی و علی‌الحساب)، قیمت قطعی در مبادی ورودی بوده و سایر هزینه‌ها و عوارض قانونیِ پس از ترخیص نظیر بیمه شخص ثالث، مالیات بر ارزش افزوده، هزینه‌های شماره گذاری، اسقاط خودروی فرسوده، کرایه حمل و... به قیمت‌های فوق اضافه خواهد شد.

تاکید می‌شود که هیچگونه ثبت‌نام جدیدی در این مرحله انجام نخواهد شد و انتخاب خودرو در سامانه صرفا برای ثبت‌نام کنندگان مرحله اول است

خبر خوش برای جانبازان؛ سامانه خرید خودروهای وارداتی باز شد

به نظر می‌رسد پس از ماه‌ها انتظار، سرانجام مسیر واردات خودرو برای جانبازان هموار شده است. به گونه‌ای که ساعتی قبل در سامانه خرید خودرو‌های وارداتی برای جانبازان جزئیات خرید خودرو با شرایط مشخص اعلام شده است.

به گزارش تابناک ؛ روز گذشته دفتر مسکن و تسهیلات رفاهی بنیاد شهید و امور ایثارگران، اطلاعیه‌ای پیرامون واردات خودرو برای جانبازان ۵۰ درصد و بالاتر ارائه کرد که بر اساس آن مقرر شده است از امروز (چهارشنبه ۴ بهمن ماه) تا پنجشنبه هفته آینده (۱۲ بهمن ماه) فرآیند ثبت‌نام جانبازان مشمولان طرح واردات خودروی جانبازان در  سه سطح و موعد سه روزه برای ثبت‌نام کلی جاماندگان و ویرایش اجرایی شود.

در نهایت ساعتی قبل سایت مربوط به نشانی Janbazan.saleauto.ir فعال شد و در اطلاعیه‌ای اعلام کرد:

به اطلاع کلیه جانبازان محترم می‌رساند این مرحله صرفا جهت پایش میزان درخواست جانبازان محترم برای برنامه ریزی واردات و زمان بندی تحویل خودرو می‌باشد، لذا بر اساس ماده ۱۷ آیین نامه اجرایی بند (و) تبصره (۷) ماده واحده قانون بودجه سال ۱۴۰۲ کل کشور و به منظور اجرایی شدن تکالیف قانونی آیین نامه مذکور طی سه مرحله:

از روز چهارشنبه ۱۴۰۲/۱۱/۰۴ تا روز پنج شنبه ۱۴۰۲/۱۱/۰۵ مدت دو روز فقط جانبازان معزز ۷۰ درصد (دو پا یا دو دست قطع از مچ و یا قطع نخاع) تا سقف ۳۵ هزار یورو (سیف) می‌توانند از خودرو‌های اعلامی، انتخاب خودرو نمایند.

از روز شنبه ۱۴۰۲/۱۱/۰۷ تا روز یک شنبه ۱۴۰۲/۱۱/۰۸ مدت دو روز فقط سایر جانبازان معزز ۷۰ درصد تا سقف ۳۰ هزار یورو (سیف) می‌توانند از خودرو‌های اعلامی، انتخاب خودرو نمایند.

از روز دوشنبه ۱۴۰۲/۱۱/۰۹ تا روز سه شنبه ۱۴۰۲/۱۱/۱۰ مدت دو روز فقط جانبازان معزز ۵۰ درصد تا ۶۹ درصد تا سقف ۲۵۰۰۰ یورو (سیف) می‌توانند از خودرو‌های اعلامی، انتخاب خودرو نمایند.

لازم به ذکر است تعیین سقف انتخاب جانبازان بر اساس فهرست ارائه شده از سوی بنیاد شهید و امور ایثارگران بوده و وزارت صنعت معدن و تجارت هیچ دخل و تصرفی در آن صورت نداده است.

همچنین فرایند ثبت درخواست خودرو وارداتی جانبازان معزز به شرح ذیل می‌باشد:

۱- ثبت اطلاعات فردی در سامانه یکپارچه عرضه خودرو

۲ -ایجاد دسترسی به متقاضی جهت انتخاب یک خودرو از خودرو‌های قابل عرضه و ارسال درخواست به شرکت‌های وارد کننده خودرو، بدیهی است تمام خودرو‌های انتخابی دارای کف درخواست بوده و چنانچه حد نصاب خودرو تکمیل نگردد به جانباز معزز اطلاع رسانی می‌گردد تا خودرو دیگری را انتخاب نماید.

انتخاب خودرو هیچگونه حقی را برای متقاضی برای دریافت خودرو ایجاد نمی‌نماید و تعهد شرکت‌های وارد کننده صرفاً براساس فراخوان و عقد قرارداد نهایی با شرکت‌های واردکننده خودرو می‌باشد.

نگاهی به سایت مربوطه نشان می دهد در حال حاضر پنج خودروی وارداتی صفرکیلومتر به نام های زیر عرضه شده است:

Toyta-Camry Hybrid Deluxe

Toyta Rav4 Hybrid

NISSAN-XTRAIL

BMW-318i sedan

FIAT-500X Hybrid

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.