کد خبر : 48852 / /
/

شگفتانه دولت در سامانه یکپارچه | غافلگیری جدید برای طرفداران بی ام و | با قیمت ارزانتر از بازار سوار خودروی لوکس محبوب شوید

4 خودرو بی‌ ام‌و به فهرست خودروهای قابل عرضه در سامانه یکپارچه فروش خودروهای وارداتی ایران اضافه شدند.

شگفتانه دولت در سامانه یکپارچه | غافلگیری جدید برای طرفداران بی ام و | با قیمت ارزانتر از بازار سوار خودروی لوکس محبوب شوید

به گزارش کاماپرس، هنوز عرضه کننده رسمی این خودروها اعلام نشده است. با توجه به اینکه شرکت پرشیا خودرو به عنوان عرضه کننده بی ام و در ایران شناخته می‌شود، احتمالا این خودروها توسط شرکت پرشیا خودرو در بازار ایران عرضه می‌شوند.

خودروهای بی‌ ام‌ و وارداتی که در سامانه یکپارچه عرضه می‌شوند، شامل ب‌ ام‌ و 318i، ب‌ ام‌ و 220i گرند کوپه، ب‌ ام‌ و 218i گرند کوپه و ب‌ ام‌ و X1 هستند.

مشخصات بی ‌ام ‌و 318i

بی‌ ام‌ و 318i به موتور دو لیتری توربوشارژر مجهز شده است که توان ۱۵۶ اسب بخاری با گشتاور ۲۵۰ نیوتن متر را تولید می‌کند. قدرت این موتور از طریق گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک به چرخ‌های عقب منتقل می‌شود. این بی‌ ام‌ و می‌تواند در مدت ۸.۴ ثانیه از سرعت صفر به ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برسد.

مشخصات بی‌ ام و 220i گرند کوپه

بی‌ ام‌ و 220i گرند کوپه با موتور دو لیتری توربوشارژر  به بازار عرضه می‌شود که ۱۷۸ اسب خبار قدرت و ۲۸۰ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. انتقال قدرت به چرخ‌های جلو از طرق  گیربکس ۷ سرعته اتوماتیک دوکلاچه صورت می‌گیرد. 7.1 ثانیه طول می‌کشد تا این خودرو از سرعت صفر به ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برسد.

مشخصات بی‌ ام‌ و 218i گرند کوپه

بی‌ ام‌ و 218i گرند کوپه با موتور ۱.۵ لیتری سه سیلندر توربوشارژر و توان ۱۳۶ اسب بخاری به بازار می‌آید. این موتور ۲۲۰ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. گیربکس ۷ سرعته اتوماتیک دوکلاچه قدرت را به به چرخ‌های جلو منتقل می‌کند. شتاب صفر تا صد کیلومتر بر ساعت این خودرو ۹.۱ ثانیه زمان می‌برد.

مشخصات بی‌ام‌و X1

در نهایت بی‌ ام‌ و X1 با موتور ۱.۵ لیتری سه سیلندر توربوشارژر و توان ۱۳۶ اسب بخاری که ۲۲۰ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند، در بازار خودرو ایران موجود می‌شود. قدرت از طریق گیربکس ۷ سرعته اتوماتیک دوکلاچه به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود و شتاب صفر تا صد این مدل نیز ۹.۲ ثانیه است.

به نقل از خودرو بانک، به نظر می‌رسد ورود این خودروهای جدید و مدرن آلمانی به بازار ایران، گزینه‌های جذابی برای علاقمندان به خودروهای لوکس و با کیفیت فراهم می‌کند.

کاماپرس

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.