کد خبر : 38028 / /
/

قیمت سکه | قیمت سکه امامی | قیمت سکه در بازار آزاد

شوک به سکه بازان | جدیدترین قیمت سکه و طلا در بازار | سقوط قیمت طلا و سکه

امروز و تا لحظه تنظیم این خبر قیمت طلای ۱۸ عیار هر گرم ۲ میلیون و ۷۴۲ هزار و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۳۳ میلیون و ۴۸۴ هزار تومان است.

شوک به سکه بازان | جدیدترین قیمت سکه و طلا در بازار | سقوط قیمت طلا و سکه

قیمت سکه امروز 13اردیبهشت 1402اعلام شد. نوسان قیمت سکه در بازار تهران عادی شد.  قیمت طلای ۱۸ عیار هر گرم ۲ میلیون و ۷۴۲ هزار تومان، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح قدیم ۲۹ میلیون و ۴۹۱ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید نیز ۳۳ میلیون و ۴۸۴ هزار تومان است.آخرین قیمت سکه و طلا را در ادامه مشاهده می کنید

امروز و تا لحظه تنظیم این خبر قیمت طلای ۱۸ عیار هر گرم ۲ میلیون و ۷۴۲ هزار و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۳۳ میلیون و ۴۸۴ هزار تومان است.

امروز چهارشنبه ۱۳ اردیبهشت تا لحظه تنظیم این خبر در بازار آزاد، قیمت طلای ۱۸ عیار هر گرم ۲ میلیون و ۷۴۲ هزار تومان، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح قدیم ۲۹ میلیون و ۴۹۱ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید نیز ۳۳ میلیون و ۴۸۴ هزار تومان است.

قیمت نیم‌سکه بهار آزادی ۱۹ میلیون و  ۳۰۰ هزار، ربع سکه بهار آزادی ۱۲ میلیون  و ۴۰۰ هزار و سکه یک‌گرمی ۷ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان تعیین شده است.

محصول  نرخ (تومان)
سکه تمام بهار آزادی طرح جدید  ۳۳ میلیون و ۴۸۴ هزار
 سکه تمام طرح قدیم(امامی) ۲۹ میلیون و ۵۰۱هزار
 نیم سکه بهار آزادی ۱۹  میلیون و ۳۰۰ هزار
 ربع سکه بهار آزادی  ۱۲ میلیون و ۴۰۰ هزار
 سکه یک گرمی  ۷میلیون و ۳۰۰ هزار
 اونس جهانی طلا  ۲۰۱۶ دلار
 طلای ۱۸ عیار  ۲ میلیون و ۷۴۲ هزار
روز گذشته دلار، هزار و ۸۰۰ تومان از ارزش خود را از دست داد و قیمت طلا و سکه نیز در کانال نزولی قرار گرفت. به این ترتیب، دیروز سکه امامی و بهار یک میلیون تومان ارزان شدند و به کانال‌های پایین‌تر برگشتند.

قیمت سکه

قیمت طلا و سکه امروز 13 اردیبهشت 1402 / ریزش سکه در وقت استراحت دلار

به گزارش تجارت‌نیوز، روز گذشته روند نزولی بر قیمت طلا و سکه حاکم بود. کاهش قیمت هزار و ۸۰۰ تومانی دلار، بازار طلا و سکه را با خود همراه کرد. قیمت سکه به کانال ۳۳ میلیون تومانی برگشت و یک میلیون تومان از ارزش خود را از دست داد. معامله‌گران فعلا تنها بازیگر فعال بازار فلز گرانبها را دلار می‌دانند.

گفتنی است انس جهانی طلا روز گذشته و در زمان معاملات بازارهای مالی در محدوده ١٩٨٠ دلاری نوسان داشت اما شب گذشته به محدوده ۲۰۰۰ هزار دلاری ورود کرد و با قیمت ۲۰۱۲ دلار معامله شد.

مردم طلا نمی‌خرند

دیروز معامله‌گران از کسادی تقاضای خرد در بازار می‌گفتند. به اعتقاد آنها چپ فعالان این بازار پر است و نیازی به مبادلات جزئی ندارند.

پیش از این نیز برخی فعالان بازار ارز به نرخ‌دهی معامله‌گران بازار طلا به دلار اشاره کرده بودند. این عده می‌گفتند برخی بازیگران بزرگ بازار طلا و سکه، دلار را به هر قیمتی می‌خرند تا بازار ارز از رکود خارج شود و متعاقب آن بازار طلا و سکه رونق دوباره بگیرد.

روز دوشنبه مصوبه مالیات بر عایدی سرمایه در مجلس تصویب شد. دریافت این مالیات از معاملات انواع طلا از سوی قانون‌گذار تایید شده است اما بازیگران بازار فلز زرد معتقدند قیمت طلا و سکه با دو مولفه اصلی خود یعنی قیمت دلار و انس جهانی طلا راهبری می‌شود و به نظر نمی‌رسد این مالیات تاثیری بر بازار داشته باشد.

قیمت طلا و انواع سکه در بازار

دیروز سه شنبه ١٢ اردیبهشت ۱۴۰۲  قیمت سکه امامی یک میلیون تومان ارزان  شد. این قطعه با قیمت ۳۳ میلیون و ۸۰۱ هزار تومان در بازار معامله شد. سکه امامی روز دوشنبه ۱۱ اردیبهشت به کانال ۳۵ میلیون تومانی ورود کرد اما با کاهش قیمت طلای جهانی نتوانست این محدوده را حفظ کند. امروز نیز کاهش قیمت دلار مانع قرارگیری سکه در قله قیمتی شد.

سکه بهار در آغاز به کار بازارها ٣٠٠ هزار تومان ارزان شد و این کاهش قیمت در پایان معاملات روز گذشته به یک میلیون تومان رسید. این قطعه دیروز به کانال ۲۹ میلیون تومانی برگشت و با قیمت ۲۹ میلیون و ۸۰۱ هزار تومان به کار خود پایان داد.

روز گذشته نیم سکه،  ۳۵۰ هزار تومان کاهش قیمت داشت و با رقم ۱۹ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان، معامله شد. ربع سکه نیز ۲۵۰ هزار تومان ارزان شد و با قیمت ۱۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به کار خود پایان داد. سکه گرمی با کاهش ۲۰۰ هزار تومانی با قیمت هفت میلیون و ۵۰۰ هزار تومان معامله شد.

دیروز حباب سکه‌ با روند کاهشی باز شد. حباب سکه امامی و بهار هر کدام نزدیک به یک میلیون تومان کاهش داشتند. سایر قطعات سکه نیز از ۲۰۰ تا ۳۰۰ هزار تومان از ارزش حباب خود را از دست دادند.

قیمت طلا نیز با روند کاهشی به کار خود پایان داد. هر مثقال طلا دیروز بیش از ۱۰۰ هزار تومان ارزان شد و با قیمت ١١ میلیون و ۷۹۱ هزار تومان معامله شد. هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز کاهش ۲۶ هزار تومانی داشت و با قیمت دو میلیون و ۷۲۱ هزار تومان مبادله شد.

طلای جهانی ثابت ماند

قیمت طلا امروز (چهارشنبه) بالای سطح کلیدی ۲۰۰۰ دلار ثابت ماند، در حالی که سرمایه‌گذاران توجه خود را به افزایش نرخ بهره فدرال رزرو آمریکا متمرکز کردند.

به گزارش ایسنا، بهای هر اونس طلا تا ساعت ۹ و ۱۰ دقیقه به وقت شرقی با ۰.۰۶ درصد کاهش به ۲۰۱۶ دلار رسید و قیمت طلای آمریکا نیز با ۰.۰۳ درصد کاهش به ۲۰۱۷ دلار رسید.

بازار انتظار دارد که بانک مرکزی ایالات‌متحده نرخ بهره را ۲۵ واحد افزایش دهد.

کلیفورد بنت، اقتصاددان ارشد ACY Securities اظهار کرد که اگر فدرال‌رزرو با توقف مواجه شود، بحران بانکی است و احتمالاً طلا را بالاتر خواهد برد.

داده‌های روز سه‌شنبه نشان داد که فرصت‌های شغلی در ایالات‌متحده در ماه مارس کاهش یافته است.

بنت گفت: اگر عدم اطمینان در مورد بحران بانکی و نگرانی‌ها در مورد نکول بدهی احتمالی ایالات‌متحده ادامه یابد، دلار درخشش خود را از دست خواهد داد و طلا بیشتر می‌درخشد.

در بازار سایر فلزات ارزشمند، بهای هر اونس نقره با ۰.۲ درصد کاهش به ۲۵.۳۳ دلار رسید. پلاتین با ۰.۴ درصد کاهش به ۱۰۶۱ دلار و ۵۳ سنت رسید، در حالی که پالادیوم ۰.۴ درصد افزایش یافت و به ۱۴۳۴ دلار و ۶۲ سنت رسید.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.