کد خبر : 36993 / /
/

قیمت سکه | قیمت سکه امروز | قیمت سکه امامی | قیمت سکه و طلا

قیمت سکه وحشتناک شد | گرانی دوباره در بازار سکه

امروز و تا لحظه تنظیم این خبر قیمت طلای ۱۸ عیار هر گرم ۲ میلیون و ۵۴۶ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۳۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است.

قیمت سکه وحشتناک شد | گرانی دوباره در بازار سکه

قیمت سکه امروز 20فروردین 1402اعلام شد. نوسان قیمت سکه در بازار تهران عادی شد.  قیمت طلای ۱۸ عیار هر گرم ۲ میلیون و  ۵۴۶ هزار تومان، قیمت سکهتمام‌بهار آزادی طرح قدیم ۲۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و قیمت سکهتمام‌بهار آزادی طرح جدید نیز ۳۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است.  آخرین قیمت سکه و طلا را در ادامه مشاهده می کنید

امروز و تا لحظه تنظیم این خبر قیمت طلای ۱۸ عیار هر گرم ۲ میلیون و ۵۴۶ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۳۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است.

 امروز یکشنبه ۲۰ فروردین تا لحظه تنظیم این خبر در بازار آزاد، قیمت طلای ۱۸ عیار هر گرم ۲ میلیون و  ۵۴۶ هزار تومان، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح قدیم ۲۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید نیز ۳۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است.

قیمت نیم‌سکه بهار آزادی ۱۹ میلیون، ربع سکه بهار آزادی ۱۱ میلیون  و ۵۵۰ هزار و سکه یک‌گرمی ۷ میلیون تومان تعیین شده است./همشهری

محصول  نرخ (تومان)
سکه تمام بهار آزادی طرح جدید  ۳۱ میلیون و ۵۰۰ هزار
 سکه تمام طرح قدیم(امامی) ۲۸ میلیون و  ۵۰۰ هزار
 نیم سکه بهار آزادی ۱۹ میلیون 
 ربع سکه بهار آزادی  ۱۱ میلیون و ۵۵۰ هزار
 سکه یک گرمی  ۷میلیون 
 اونس جهانی طلا  ۲۰۰۷ دلار
 طلای ۱۸ عیار  ۲ میلیون و ۵۴۶ هزار

قیمت سکه

بازار ارز و طلا از سکه افتاد / معامله گران سکه نه دل فروش دارند نه جسارت خرید!

اقتصاد نیوز نوشت:انتظار می رود با پیشی گرفتن بازار سرمایه در خلق بازدهی از بازار ارز و سکه، این‌بازار فعلا با ناتوانی در جذب نقدینگی نسبت به بازار سرمایه، زور رشد آنچنانی نداشته باشد.

بازار ارز و طلا که در سال گذشته از افزایش ریسک های سیاسی تغذیه کرده با کاهش سطح ریسک های سیاسی و جذب نقدینگی توسط سایر بازارها از مرکزیت توجه فاصله گرفته است.

در چنین شرایطی که حجم قابل توجهی از رشد پایه پولی در سال قبل برای طرح یکپارچه فروش خودرو جذب شد و بازار سرمایه هم با قرار گرفتن در مرکزیت توجه بخش قابل توجهی از نقدینگی را جذب می کند به نظر می رسد بازار ارز و طلا از سکه افتاده باشد و دیگر زور صعودی قبل را نداشته باشد.

رنج شدن قیمت ها در معاملات پس از تعطیلات نوروزی گواه این اتفاق است. به همین دلیل انتظار می رود با پیشی گرفتن بازار سرمایه در خلق بازدهی از بازار ارز و سکه، این‌بازار فعلا با ناتوانی در جذب نقدینگی نسبت به بازار سرمایه، زور رشد آنچنانی نداشته باشد.

قیمت سکه رنج شد

قیمت‌ها در بازار ارز و سکه رنج شده است، قیمت سکه امامی از ۲۴ اسفند در ابتدای کانال ۳۰ میلیون تومانی نوسان می کند و پایین تر از سقف قیمت قرارگرفته است. معامله‌گران سکه نه دل فروش سکه در پایین تر از کانال ۳۰ میلیون تومانی را دارند و نه جسارت خرید در قیمت بالاتر از ۳۳ میلیون تومان را پیدا کرده اند و به همین دلیل در محدوده فوق نوسان می کنند.

معاملات سکه امامی هم که تا چندی پیش قابلیت نوسان گیری را برای معامله گران فراهم کرده بود با کاهش دامنه نوسانات همین امکان را نیز از معامله گران سلب کرده است.

مقاومت معامله‌گران سکه برای کاهش قیمت سکه

برخی از معامله‌گران معتقدند حباب سکه با کاهش قیمت دلار روند صعودی به خود گرفته است که نشان‌دهنده مقاومت معامله‌گران سکه در برابر اصلاح قیمت است.

امروز شنبه 19 فروردین ۱۴۰۲،  قیمت سکه امامی میان افزایش و کاهش قیمت سرگردان بود. در لحظه نگارش این گزارش بازار کاهش هزار تومانی قیمت را نشان می‌داد. اما تجربه نشان داده تا پایان معاملات امروز این قیمت تغییر می‌کند. این قطعه از سکه در لحظه نگارش این گزارش با قیمت ۳۱ میلیون و ۸۰۱ هزار تومان معامله ‌شد.

امروز سکه بهار آزادی با رشد ۷۰۰ هزار تومانی  بیشترین افزایش قیمت را در خانواده سکه‌ها داشت و با قیمت ۲۸میلیون و ۶۹۰ هزار تومان معامله شد.

نیم و ربع سکه هر کدام ۱۰۰ هزار تومان افزایش قیمت داشتند و به ترتیب با قیمت ۱۹ میلیون و ۱۱ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان معامله شدند.

روز پنجشنبه ۱۷ فروردین و امروز ۱۹ فروردین سکه گرمی بدون تغییر و با قیمت ۶ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان معامله شد.

قیمت طلا نیز روند افزایشی داشت. هر مثقال طلا ۵۰  هزار تومان گرانتر از هفته گذشته معامله شد. هم‌ اکنون هر مثقال طلا در کانال ۱۱ میلیون تومانی و با قیمت ۱۱ میلیون و ۹۳ هزار تومان مبادله می‌شود.

هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز با افزایش ۱۱ هزار و ۳۰۰ تومانی به قیمت دو میلیون و ۵۶۰ هزار تومان رسید.

قیمت طلای دست دوم هم دو میلیون و ۵۲۶ هزار تومان شد که نسبت به روزهای پایانی هفته گذشته حدود ۱۵ هزار تومان افزایش قیمت داشت.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.