کد خبر : 37124 / /
/

بازیگر مشهور مهمان ویژه سردار آزمون +عکس

در جریان بازی دو تیم لورکوزن مقابل فرانکفورت سردار آزمون مهاجم این تیم و همسرش آناهیتا یک مهمان ویژه داشتند و او ارسلان قاسمی بود که از نزدیک شاهد درخشش وی و گلزنی وی بوده و سردار از وی تشکر کرده است.

 بازیگر مشهور مهمان ویژه سردار آزمون +عکس

ارسلان قاسمی بازیگر مشهور کشورمان مهمان ستاره ایرانی باشگاه لورکوزن بود و ویدیویی از درخشش زیبای این مهاجم محبوب تیم ملی در صحفه شخصی اش منتشر کرده است. در ادامه عکس های از سردار آزمون و همسرش آناهیتا را در پرشین وی مشاهده کنید.

سردار آزمون

سردار آزمون در بازی این هفته لورکوزن مقابل فرانکفورت گل سوم تیمش را به ثمر رساند. این چهارمین گل فصل مهاجم ایرانی در بوندسلیگا آلمان بود و او در دومین بازی متوالی در وقت اضافه برای تیمش گلزنی کرد.

درخشش سردار در این بازی یک مهمان ویژه هم داشته است. ارسلان قاسمی، بازیگری که رابطه خوبی با سردار آزمون دارد به دعوت او راهی آلمان شده بود و این بازی را از نزدیک تماشا کرد. مهاجم ایرانی لورکوزن پس از بازی با انتشار تصویری در کنار او از حضورش در این مسابقه تشکر کرد.

 

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.