کد خبر : 35434 / /
/

قیمت پراید | قیمت پراید امروز

کوییک نیم میلیارد شد | آخرین قیمت پراید، پژو، تیبا، ساینا و دنا

قیمت خودرو در روزهای گذشته با کاهش جزئی همراه شد. کارشناسان معتقدند اگر نرخ دلار در روزهای آینده با کاهش همراه شود، ریزش نرخ خودرو نیز ادامه‌دار خواهد بود.

کوییک نیم میلیارد شد | آخرین قیمت پراید، پژو، تیبا، ساینا و دنا

قیمت پراید | قیمت پراید روز شنبه، 13 اسفند ۱۴۰۱ با توجه به آمار و قیمت روزانه سایت دیوار با تغییراتی همراه شد.قیمت پراید۱۱۱که هفته‌های گذشته کانال‌شکنی کرد و وارد بازه 300 میلیون تومانی شد، به ۳۴۴ میلیون تومان رسید.تغییرات قیمت پراید در بازار همراه با نوسانات دلار است. لیست کامل قیمت پراید امروز را در خبرآزاد ببیند.

قیمت خودرو در روزهای گذشته با کاهش جزئی همراه شد. کارشناسان معتقدند اگر نرخ دلار در روزهای آینده با کاهش همراه شود، ریزش نرخ خودرو نیز ادامه‌دار خواهد بود.

به گزارش تجارت‌نیوز، قیمت خودرو روز شنبه، 13 اسفند ۱۴۰۱، با توجه به آمار و قیمت روزانه سایت کارنامه با تغییراتی همراه شد.

111

قیمت پراید روز شنبه، 13 اسفند ۱۴۰۱

بررسی‌ها نشان می‌دهد در روزهای گذشته قیمت خودرو همچنان با نوساناتی همراه بوده، اما بازار شب عید خودرو در کشور رونق گرفته و خرید و فروش‌ها افزایش یافته است.

در سایت‌های خرید و فروش قیمت خودرو در لحظه نگارش این گزارش به این شرح ثبت شده است:

پراید 111 که هفته‌های گذشته کانال‌شکنی کرد و وارد بازه 300 میلیون تومانی شد، به ۳۴۴ میلیون تومان رسید.

پژو ۲۰۷i که روزها بود با جهش قیمت همراه شد و قیمت آن در بازار افزایش یافت، امروز به ۶۷۳ میلیون تومان رسید.

قیمت دنا پلاس هم امروز در نرخ ۸۰۷ میلیون تومان عرضه شد.

پژو پارس سال، مدل ۱۴۰۰ که در روزهای گذشته جهش قیمتی زیادی را تجربه کرد، امروز به نرخ ۵۳۵ میلیون تومان در بازار خودرو کشور رسید.

پژو ۲۰۶ تیپ ۵ که یکی از پرطرفدارهای بازار خودروهای داخلی است، امروز نرخ ۵۸۰ میلیون تومان را در کارنامه خود ثبت کرد.

در این میان، خودروهای خارجی و مونتاژی بازار خودرو امروز چه قیمتی را در کارنامه خود ثبت کردند؟

لاماری که یکی از خودروهای تازه‌وارد بازار کشور است، امروز رکورد جدیدی را ثبت کرد و به دو میلیارد و ۳۶۰ میلیون تومان رسید.

دیگنیتی نیز روزهای گذشته وارد کانال دو میلیارد تومانی شد قیمت دو میلیارد و ۲۳۰ میلیون تومان را در کارنامه خود ثبت کرد.

کیا اپتیما هیبریدی مدل ۱۳۹۷ هم امروز پنج میلیاردی شد و به پنج میلیارد و ۱۵۹ میلیون تومان رسید.

ام وی ام X22 pro نیز امروز، شنبه، در بازار آزاد وارد کانال بالاتر شد و به قیمت یک میلیارد و ۷۵ میلیون تومان رسید.

کارشناسان و فعالان بازار معتقدند در روزهای گذشته قیمت خودرو به دلیل نوسانات ارزی با کاهش همراه شد. البته این کاهش به میزانی نبوده است که افزایش قیمتی که بازار در هفته‌های گذشته تجربه کرده است را جبران کند.

به نظر می‌رسد خودرو هم‌گام با نرخ دلار حرکت می‌کند و تا زمانی که نوسانات دلار ادامه داشته باشد، وضعیت بازار خودرو نیز به همین شکل ادامه خواهد داشت. اما اگر نرخ دلار در روزهای آینده کاهشی باشد، ریزش نرخ خودرو نیز ادامه‌دار خواهد بود.

12

آخرین قیمت پراید، پژو، تیبا، ساینا و دنا

بازار خودرو در حالی فعالیت در هفته سوم اسفند را آغاز می‌کند که روزهای پرنوسانی را گذرانده‌اند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بازار خودرو در هفته گذشته همراه و همزمان با افزایش قیمت ارز، در مسیر صعودی حرکت کرد، اما در پایان هفته با فروکش کردن تب دلار و ریزشی شدن قیمت‌ها، قیمت خودرو نیز اندکی وارد فاز نزولی شد.

کارشناسان و تحلیلگران بازار خودرو اعتقاد دارند در صورتی که کاهش قیمت ارز در بازار ادامه داشته باشد، احتمال کاهش قیمت خودرو در روزهای آینده نیز می‌رود.

گزارش‌های میدانی حاکی از آن است که طی یک هفته گذشته با وجود این‌که پراید۱۱۱ قیمت ۳۴۰ میلیون تومان در بازار را تجربه کرد، اما در نهایت عقبگرد کرده و هم‌اکنون در بازار ۳۲۰ میلیون تومان قیمت دارد. پراید۱۳۱ نیز در هفته گذشته با قیمت ۳۱۰ میلیون تومان به فروش رفت. اما قیمت پراید۱۵۱ در حدود ۵ میلیون تومان بالا رفت و به ۳۱۰میلیون تومان رسید.

در میان مدل‌های پژو، پژو۲۰۶ تیپ ۳ پانوراما مدل ۱۴۰۱ که در ابتدای هفته ۵۵۵ میلیون تومان قیمت داشت، با رشد ۱۰۰ میلیون تومانی، ۶۵۵ میلیون تومان قیمت پیدا کرد. پژو۲۰۶ تیپ ۲ مدل ۱۴۰۱ نیز با رشد حدود ۹۰ میلیون تومانی، به قیمت ۶۱۰ میلیون تومان رسید. اما قیمت پژو۲۰۶ تیپ ۵ مدل ۱۳۹۹ در حدود ۸۰ میلیون افزایش قیمت را تجربه کرده و به ۶۵۰ میلیون تومان رسید.

در این میان، پژو۲۰۷ MC اتوماتیک مدل ۱۴۰۱ در بازار خودرو ۹۴۰ میلیون تومان قیمت پیدا کرده است؛ این خودرو یک هفته قبل ۱۳۰ میلیون تومان ارزان‌تر بود. پژو۲۰۷ پانوراما اتوماتیک TU۵P مدل ۱۴۰۱ هم که در حال حاضر در بازار خودرو یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان قیمت دارد، یک هفته قبل ۶۰ میلیون تومان ارزان‌تر بود.

پژو۲۰۷ دنده‌ای مدل ۱۴۰۱ نیز رشد ۶۵ میلیون تومانی قیمت را تجربه کرده و در بازار ۷۵۰ میلیون تومان قیمت پیدا کرده است. اما پژوپارس اتوماتیک نیز در بازار ۶۹۰ میلیون تومان قیمت خورده است.

بنا به این گزارش، روند بازار خودرو حاکی از آن است که تارا اتوماتیک مدل ۱۴۰۱ طی یک هفته گذشته رشدی در حدود ۱۲۰ میلیون تومانی را تجربه کرده و به یک میلیارد تومان رسیده است. تارا دنده‌ای مدل ۱۴۰۱ هم در بازار به قیمت ۷۹۰ میلیون تومان به فروش می‌رود و این در حالی است که این خودرو یک هفته قبل ۱۱۰ میلیون تومان ارزان‌تر بود.

تیبا صندوق‌دار SX بنزینی مدل ۱۴۰۱ که هم‌اکنون در بازار خودرو ۳۸۰ میلیون قیمت دارد، ۱۰ روز قبل در بازار ۳۵ میلیون تومان ارزان‌تر بود. تیبا هاج‌بک EX مدل ۱۴۰۱ نیز در بازار ۴۰ میلیون تومان گران شده و به ۳۹۰ میلیون تومان رسیده است.

گزارش‌ها حاکی از آن است که دناپلاس اتوماتیک توربو مدل ۱۴۰۱ که در حال حاضر ۹۳۰ میلیون تومان در بازار قیمت پیدا کرده، یک هفته قبل ۷۰ میلیون تومان ارزان‌تر بود. دنا معمولی مدل ۱۴۰۱ نیز ۶۰ میلیون تومان افزایش قیمت را طی یک هفته گذشته تجربه کرده و به ۷۲۰ میلیون تومان رسیده است. راناپلاس مدل ۱۴۰۱ نیز ۸۵ میلیون تومان گران شده و ۶۰۰ میلیون تومان قیمت پیدا کرده است. اما ساینا S دنده‌ای مدل ۱۴۰۱ در بازار با افزایشی در حدود ۴۵ میلیون تومانی، ۳۹۵ میلیون تومان قیمت خورده است.

بنا به این گزارش، کوییک R پلاس با رشدی ۴۰ میلیون تومانی، در بازار ۵۰۰ میلیون تومان شده است.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.