کد خبر : 34975 / /
/

قیمت پراید | قیمت پراید امروز

قیمت پراید امروز پنجشنبه ۴ اسفند | این مدل پراید ۳۲۵ میلیون تومان ناقابل | گرانی ۱۹ میلیون تومانی پژو پارس طی یک روز

قیمت خودرو همچنان با نوساناتی همراه است. فعالان بازار خودرو و کارشناسان معتقدند قیمت‌ها هم‌گام با نرخ دلار افزایش پیدا می‌کنند.

قیمت پراید امروز پنجشنبه ۴ اسفند | این مدل پراید ۳۲۵ میلیون تومان ناقابل | گرانی  ۱۹ میلیون تومانی پژو پارس طی یک روز

قیمت پراید | قیمت پراید روز پنجشنبه، چهارم اسفند ۱۴۰۱ با توجه به آمار و قیمت روزانه سایت دیوار با تغییراتی همراه شد.قیمت پراید۱۱۱هفته‌های گذشته کانال‌شکنی کرد و وارد بازه 300 میلیون تومانی شد و مجدداً این خودرو به کانال قبلی بازگشت. اما هفته گذشته این خودرو مجدداً به باشگاه 300 میلیونی‌ها پیوست و امروز، مانند دیروز، نیز با افزایش سه میلیون تومانی نسبت به روز گذشته به ۳۲۵ میلیون تومان رسید.قیمت پراید 131نیز امروز پنج میلیون تومان افزایش قیمت را تجربه کرد و هم‌اکنون در نرخ 295 میلیون تومان به بازار کشور عرضه می‌شود.لیست کامل قیمت پراید امروز را در خبرآزاد ببیند.

قیمت خودرو همچنان با نوساناتی همراه است. فعالان بازار خودرو و کارشناسان معتقدند قیمت‌ها هم‌گام با نرخ دلار افزایش پیدا می‌کنند.

قیمت خودرو روز پنجشنبه، چهارم اسفند ۱۴۰۱، با توجه به آمار و قیمت روزانه سایت کارنامه با تغییراتی همراه شد.

Untitled

قیمت پراید روز پنجشنبه، چهارم اسفند ۱۴۰۱

بررسی‌ها نشان می‌دهد در روزهای گذشته قیمت خودرو همچنان با نوساناتی همراه بوده است. اما بازار شب عید خودرو در کشور رونق گرفته و خرید و فروش‌ها افزایش یافته است.

در سایت‌های خرید و فروش قیمت خودرو در لحظه نگارش این گزارش در بازار ایران به این شرح ثبت شده است:

پراید 111 هفته‌های گذشته کانال‌شکنی کرد و وارد بازه 300 میلیون تومانی شد و مجدداً این خودرو به کانال قبلی بازگشت. اما هفته گذشته این خودرو مجدداً به باشگاه 300 میلیونی‌ها پیوست و امروز، مانند دیروز، نیز با افزایش سه میلیون تومانی نسبت به روز گذشته به ۳۲۵ میلیون تومان رسید.

اما پژو 207i که روزها بود با ثبات قیمت همراه شد و قیمت آن در بازار تغییری نکرد، امروز ۱۲ میلیون تومان گران شد و به ۶۵۶ میلیون تومان رسید. به نظر می‌رسد این خودرو تحت تاثیر خبر توقف تولید پژو ۲۰۶ با افزایش قیمت مواجه شده است.

قیمت دنا پلاس هم امروز با چهار میلیون تومان افزایش قیمت همراه و در نرخ ۷۷۷ میلیون تومان عرضه شد.

پژو پارس سال، مدل ۱۴۰۰ که در روزهای گذشته جهش قیمتی زیادی را تجربه کرد، امروز نیز ۱۹ میلیون تومان افزایش قیمت را تجربه کرد و به نرخ ۵۱۶ میلیون تومان در بازار خودرو کشور رسید.

در این میان، خودروهای خارجی و مونتاژی بازار خودرو امروز چه قیمتی را در کارنامه خود ثبت کردند؟

لاماری که یکی از خودروهای تازه‌وارد بازار کشور است، امروز رکورد جدیدی را ثبت کرد و با افزایش ۴۳ میلیون تومانی نسبت به روز گذشته، به دو میلیارد و ۲۸۳ میلیون تومان رسید.

دیگنیتی نیز امروز وارد کانال دو میلیارد تومانی شد و قیمت دو میلیارد و ۲۶ میلیون تومان را در کارنامه خود ثبت کرد.

کیا اپتیما هیبریدی مدل ۱۳۹۷ هم امروز با افزایش قیمت همراه بود و به چهار میلیارد و ۶۷۸ میلیون تومان رسید.

پیش‌بینی قیمت پراید در روزهای آینده

سعید موتمنی، رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودرو تهران، در گفتگو با تجارت‌نیوز گفت: قیمت خودرو در بازار همچنان متاثر از نرخ دلار در حال افزایش است. به طوری که یک خودروی داخلی طی ۱۰ روز گذشته ۱۰۰ میلیون تومان گران شد.

او افزود: گرچه سطح معاملات مقداری بالا رفته است، اما نمی‌توان گفت که رونق بازار بازگشته است. اگر تنها یک عامل نوسانات قیمت خودرو را در نظر بگیریم، به نظر می‌رسد روند افزایش قیمت در بازار تا هفته‌های آینده نیز ادامه داشته باشد.

55

آخرین قیمت خودروها در ٢۴ ساعت گذشته- قیمت پراید

بررسی نوسانات قیمتی در بازار خودرو در ۲۴ ساعت گذشته از تداوم افزایش قیمت‌ها در این بازار حکایت دارد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، نوسانات قیمتی در بازا خودرو در تاریخ ۲ اسفند ماه نیز ادامه داشت، به طوری که در بین خودروهای پراید مدل ۱۱۱ ان با افزایش قیمت ۱۰ میلیون تومانی به ۳۲۰ میلیون تومان رسید.

در بین خودروهای پژو نیز افزایش قیمت‌ها رخ داده‌است، به طوری که پژو ۲۰۰۸ مدل ۱۳۹۹ از ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۲ میلیارد و ۵۵۰ میلیون تومان رسیده‌است و مدل ۱۳۹۸ این خودرو نیز از ۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان به ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان رسیده‌است.

اما تنها مونتاژی های این گروه خودروسازی در این مدت گران نشدند، پژو ۲۰۶ تیپ ۲ مدل ۱۴۰۰ از ۴۸۵ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۵۰۰ میلیون تومان رسید و مدل ۱۴۰۱ این خودرو نیز از ۵۱۰ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۵۱۵ میلیون تومان رسید.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.