کد خبر : 33578 / /
/

فوری، اطلاعیه تعطیلی مدارس دوشنبه ۱۰ بهمن ماه | مدارس کدام استان فردا تعطیل است؟

آخرین اخبار از تعطیلی مدارس در روز دوشنبه 10 بهمن منتشر شد.

فوری، اطلاعیه تعطیلی مدارس دوشنبه ۱۰ بهمن ماه | مدارس کدام استان فردا تعطیل است؟

با توجه به ورود سامانه بارشی به کشور از فردا، احتمال می رود به دلیل برودت هوا مدارس در روز دوشنبه 10 بهمن تعطیل اعلام شود.

مدارس این استان فردا یکشنبه 9 بهمن ماه غیر حضوری شد.

مدارس شهرستان خوی در روز یکشنبه ۹ بهمن ماه به جهت استمرار پس لرزه های ناشی از زلزله؛ غیر حضوری شد.

به نقل از پایگاه اطلاع رسانی آموزش وپرورش آذربایجان غربی، به جهت وقوع زمین لرزه خوی در روز شنبه و همچنین استمرار پس‌لرزه های نسبتاً شدید، با مد نظر قرار دادن مخاطرات احتمالی آتی ناشی از خروج دانش‌آموزان به هنگام وقوع پس‌لرزه‌ها، آموزش در مدارس این شهرستان در تمامی مقاطع تحصیلی (دولتی و غیردولتی)؛ طی روز یکشنبه ۹ بهمن ماه، بصورت مجازی  و در بستر سامانه شاد، استمرار می یابد./ایسنا

آموزش و پرورش آذربایجان غربی اعلام کرد: مراکز پیش دبستانی و ابتدایی شهری و روستایی سردشت به دلیل بارش برف و برودت هوا فردا یکشنبه غیر حضوری است.

اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان آذربابجان غربی با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد، به جهت بارش برف و برودت هوا در شهرستان سردشت مراکز پیش دبستانی و ابتدایی شهری و روستایی این شهرستان فردا یکشنبه ۹ بهمن غیرحضوری بوده و آموزش در بستر شاد انجام خواهد گرفت./مهر

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.