کد خبر : 31919 / /
/

خبرهای جدید از تعطیلی مدارس | کدام استان ها مدارسش تعطیل شد ؟

به دنبال بارش برف و برودت هوا، فعالیت عصر مدارس دبستان شهرستان یزد تعطیل شد.

خبرهای جدید از تعطیلی مدارس | کدام استان ها مدارسش تعطیل شد ؟
به دنبال بارش برف و برودت هوا، فعالیت عصر مدارس دبستان شهرستان یزد تعطیل شد.

به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری، با اشاره به برودت هوا و بارش برف در شهرستان یزد، فعالیت مدارس دبستان عصر امروز چهارشنبه هفتم دی ماه تعطیل و مجازی شد.

در این اطلاعیه آمده، براساس اعلام هواشنماسی استان یزد امروز با توجه به فعالیت سامانه سرد بارشی در استان تا شب آسمانی ابری، همراه با بارش برف و باران (گاهی رگبار با احتمال تگرگ)، کاهش محسوس دما، پدیده مه و محدودیت دید پیش بینی می‌شود.

ماندگاری سامانه بارشی جدید الورود در استان یزد یک روز بوده و مخاطراتی نظیر بارش برف و باران به ویژه در ارتفاعات، در برخی نقاط وزش باد نسبتاً شدید، کاهش محسوس درما و پدیده مه را به دنبال خواهد داشت

طبق اطلاعات احصاء شده تمام شهرستان‌های استان درگیر سامانه سر بارشی خواهد شد و اثراتی شامل یخ زدگی، کاهش دید،‌ لغزندگی جاده، اختلال در ترددهای جاده‌ای،‌ احتمال تنش دمایی در باغات و مزارع و افت فشار گاز را تجربه می‌کنند.

اداره کل هواشناسی استان یزد با صدور وضعیت هشدار زرد،‌ توصیه کرده: شهروندان باید از سفرهای غیرضروری پرهیز و در هنگام مسافرت با خودرو سوخت کافی و تجهیزات زمستانی همراه داشته باشند./فارس

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.