کد خبر : 33025 / /
/

تعطیلی مدارس

اطلاعیه تعطیلی ادارات و مدارس فردا چهارشنبه 28 دی ماه | تهران فردا چهارشنبه 28 دی ۱۴۰۱ تعطیل است؟

آیا فردا چهارشنبه 28 دی ۱۴۰۱ تهران تعطیل می‌شود؟

اطلاعیه تعطیلی ادارات  و مدارس فردا چهارشنبه 28 دی ماه | تهران فردا چهارشنبه 28 دی ۱۴۰۱ تعطیل است؟

امروز به علت تدوام سرما و مدیریت مصرف گاز در کشور ادارات و مدارس برخی از استان‌ها تعطیل شد. اما آیا فردا چهارشنبه 28 دی ۱۴۰۱ تهران تعطیل می‌شود؟

روابط عمومی استانداری تهران در گفتگویی در خصوص وضعیت تعطیلی ادارات فردا گفت: با توجه به وضعیت شاخص آلودگی هوای تهران که اکنون در شرایط قابل قبول قرار دارد، در پایان جلسه کمیته اضطرار آلودگی هوا که امروز برگزار شد با توجه به میزان آلودگی هوا تا این لحظه تصمیمی در خصوص تعطیلی ادارات استان تهران گرفته نشده است. و با بارش برف و باران در مناطق مختلف کشور احتمال تعطیلی ادارات  و بانک ها هنوز مشخص نشده و در زمان مشخص شدن وضعیت اطلاع رسانی می شود.

استان خراسان جنوبی:​

سید علیرضا موسوی‌نژاد صبح امروز در نشست شورای معاونان اداره کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی از غیرحضوری شدن تمامی فعالیت‌های آموزشی، پرورشی و تربیتی مدارس استان از فردا دوشنبه ۲۶ دی‌ماه تا پایان هفته خبر داد.

استان خراسان رضوی:

معاون عمرانی استاندار خراسان رضوی گفت: به علت سردی هوا و صرفه جویی در مصرف گاز همه مهدهای کودک، مدارس در همه مقاطع تحصیلی و دانشگاهها در خراسان رضوی از یکشنبه ۲۵ دی تا پایان هفته تعطیل شد.

استان خراسان شمالی:

دورکاری ادارات و دستگاه های اجرایی خراسان شمالی با هدف صرفه جویی در مصرف گاز تا پایان هفته تمدید شد.

استان گیلان:

فعالیت آموزشی مدارس و مراکز آموزش عالی و دانشگاه های استان گیلان تا پایان هفته نیز به صورت غیرحضوری شد. ساعت کاری ادارات ، دستگاه ها و بانکها تا روز چهارشنبه ۲۸ دی ماه ساعت ۸:۳۰ دقیقه و پایان آن ۱۲:۳۰ دقیقه خواهد بود.

 

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.