کد خبر : 32080 / /
/

سهام عدالت | ارزش سهام عدالت | ارزش امروز سهام عدالت

ضرر شوکه کننده این سهام عدالتی ها با ریزش میلیونی | ارزش سهام عدالت امروز (۱۰ دی‌ماه ۱۴۰۱) چقدر شد؟

ارزش سهام عدالت 532 هزار تومانی امروز 10 دی 1401 با کاهش 366 هزار و558 تومان به 10 میلیون3 هزار و460 تومان رسید.

ضرر شوکه کننده این سهام عدالتی ها با ریزش میلیونی | ارزش سهام عدالت امروز (۱۰ دی‌ماه ۱۴۰۱) چقدر شد؟

جاماندگان سهام عدالت تا آخر امسال سهامدار می شوند سود سهام عدالت 1400 امسال دوبرابر شده و مرحله اول سود سهام عدالت به سهامداران واریز شد و مرحله دوم تا آخر امسال واریز می شود  با  سهام عدالت می توان وام بدون ضامن گرفت جدیدترین خبرها درباره سهام عدالت را اینجا در خبرآزاد دنبال کنید

سهام عدالت

شاخص کل بورس در اولین روز کاری هفته برخلاف روز‌های اخیر خود سرخ‌پوش بود؛ با این حال ارزش سهام عدالت امروز چقدر شد؟

به گزارش شهرآرانیوز، شاخص کل بورس در اولین روز کاری هفته برخلاف روز‌های اخیر خود سرخ‌پوش بود؛ با این حال ارزش سهام عدالت امروز چقدر شد؟

امروز شنبه ۱۰ دی سهام عدالت در جهت شاخص کل حرکت کرد و روند منفی به خود گرفت. ارزش سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومانی با کاهش ۳.۳ درصدی به ۱۴ و ۷۳۴ هزار تومان رسید.

ارزش روز سهام عدالت یک میلیون تومانی هم با کاهش بیش یک میلیون و ۸۵۴ هزار تومانی به ۲۷ میلیون و ۷۳۷ تومان رسید.

کاهش 366 هزار تومانی سهام عدالت 532 هزار تومانی

به گزارش جی پلاس؛ امروز شنبه (10 دی 1401)، ارزش سهام عدالت 490 هزارتومانی با احتساب و اعمال تمام افزایش سرمایه های شرکت های بورسی در این سهام به9 میلیون320 هزار و906 تومان رسید.

شاخص کل بازار بورس نیز با56817 واحد کاهش در ارتفاع 1.590.497 و شاخص هم  وزن در ارتفاع 469.008 واحدی قرار گرفته است.

ارزش معاملات امروز بازار بورس7860 میلیارد تومان بود که در نهایت ارزش کل بازار بورس را در رقم5885 هزار میلیارد تومان قرار داد.

بیشترین تاثیرگذاری شاخص بازار فولاد،کگل،فملی،فارس، کچاد،شپناووغدیر بیشترین تاثیرگذاری بر شاخص بازار کگهر،آریا،بپاس،صبا،شگویا،زاگرس،فغدیر شاخص بازار فرابورس است. برخی نمادهای موجود در پرتفوی سهام عدالت در معاملات امروز با کاهش قیمت مواجه شدند.

سهام عدالت

ارزش سهام عدالت 532 هزار تومانی در 10 دی 1401

پس از پایان معاملات امروز بازار بورس ایران (10 دی 1401) ارزش سهام عدالت 532 هزارتومانی دارندگان این سهام به10 میلیون و3 هزار و 460 تومان رسید.

سهام عدالت
واریز سود سهام عدالت شرکت‌های غیربورسی

واریز سود سهام عدالت شرکت‌های غیربورسی به زودی آغاز خواهد شد.

به گزارش تجارت‌نیوز، رئیس سازمان بورس گفت: در خصوص واریز سود سهام عدالت شرکت‌های غیر بورسی سهام عدالت سعی می‌شود با قسط بعدی سود سهام عدالت پرداخت شود.

آقای مجید عشقی گفت: در خصوص واریز سود سهام عدالت شرکت‌های غیر بورسی سهام عدالت سعی می‌شود با قسط بعدی سود سهام عدالت که پرداخت خواهد شد، سود این شرکت‌ها جمع بندی و واریز شود.

او درپاسخ به این سوال که آیا این سود جمع بندی نشده است؟ می‌گوید: یک بحث افزایش سرمایه برخی از این شرکت‌ها مطرح است به سبب این که جمع بندی نشده بود بنابر این عددی که باید توزیع می‌شد مشخص نبود.

او در رابطه با این پرسش که مطرح می‌شود این پول در سازمان خصوصی سازی ذخیره شده است بیان کرد: نه این موضوع مطرح نیست بحث افزایش سرمایه شرکت‌ها غیر بورسی مطرح است.

او می‌گوید: امیدواریم بتوانیم به این مرحله برسانیم که با دوره پرداخت سود سهام عدالت همزمان سود شرکت‌های غیر بورسی سهام عدالت پرداخت شود.

سود سهام عدالت چقدر بود؟

قرار بود مبلغ سود سهام عدالت رقمی بین ۶۰۰ هزار تا یک میلیون و ۱۲۸ هزار تومان باشد. این مبلغ به ارزش سهام افراد بستگی داشت. اما حالا بسیاری از مشمولان می‌گویند واریزی آنها کمتر از این رقم بوده است.

بر اساس آنچه تاکنون اعلام شده میزان سود دارندگان سهام عدالت به شرح زیر است:

سود سهام عدالت ۴۵۲ هزار تومانی، ۵۱۰ هزار تومان است.

سود سهام عدالت ۴۹۲ هزار تومانی، ۵۵۵ هزار تومان است.

سود سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومانی، ۶۰۰ هزار تومان است.

سود سهام عدالت یک میلیون تومانی هم یک میلیون و ۱۲۸ هزار تومان است.

سهام عدالت متوفیان به کجا رسید؟

پیمان حدادی، مشاور رییس سازمان بورس اعلام کرده است که در ماه‌های آینده در مورد مراجعه وراث مشمولان سهام عدالت اطلاع‌رسانی خواهد شد. زیرساخت‌های این انتقال در حال آماده سازی است و وراث همچنان باید صبر کنند.

وی به این سوال که آیا فرایند انتقال سهام عدالت متوفیان به وراث در سال جاری صورت خواهد گرفت، پاسخ داد: همه تلاش این است که انتقال سهام عدالت به وراث سریع‌تر انجام شود. همچنین سود سهام عدالت متوفیان در این نوبت واریز نمی‌شود و افراد وارث باید منتظر باشند.

همچنین مشاور رئیس سازمان بورس در رابطه با سهام عدالت متوفیان گفت: آرای صادر شده از میزان متوفیان به صورت الکترونیکی و سیستماتیک نیست، بلکه در شهرستان‌ها آمار‌ها به صورت کاغذی اعلام شده که حدود سه و نیم میلیون از دارندگان سهام عدالت فوت شدند. برای تعیین تکلیف سهام عدالت فوت شدگان باید هماهنگی بین شرکت سپرده گذاری و مرکز آمار قوه قضاییه انجام شود تا آرا به صورت سیستمی و الکترونیکی به شرکت سپرده گذاری مرکزی داده شود.

تجارت نیوز

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.