کد خبر : 25651 / /
/

قیمت سکه | قیمت سکه امروز | قیمت سکه امامی | قیمت سکه و طلا

ریزش بی سابقه قیمت سکه | قیمت سکه امروز ۹ شهریور ۱۴۰۱

قیمت هر قطعه سکه طرح قدیم بر اساس نرخ اتحادیه طلا، جواهر و سکه تهران ۱۳ میلیون و ۶۸۰ هزار تومان است.

ریزش بی سابقه قیمت سکه | قیمت سکه امروز ۹ شهریور  ۱۴۰۱

قیمت سکه امروز ۹شهریور ۱۴۰۱مشخص شد. برخی از سکه بازان معتقدند در صورتی که نرخ دلار امروز آرایش صعودی به خود بگیرد این امر می تواند بر قدرت معامله گران افزایشی قیمت سکه بیفزاید. عده ای از تحلیلگران بازار سکه با اشاره به آغاز مذاکرات برجام در دوحه معتقدند که در صورت احیای توافق هسته ای ، قیمت جهانی طلا و دلار آمریکا همواره بر روی قیمت سکه تاثیر مستقیم دارد در نوسانات شدید بازار ارز ، قیمت سکه دچار حباب می شود که خرید سکه  در این مواقع با ریسک فراوان همراه است.

قیمت هر قطعه سکه طرح قدیم بر اساس نرخ اتحادیه طلا، جواهر و سکه تهران ۱۳ میلیون و ۶۸۰ هزار تومان است.

امروز (۹ شهریور  ۱۴۰۱) قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی ۱۳ میلیون و ۶۸۰ هزار تومان ، سکه تمام طرح قدیم ۱۳ میلیون و ‍۲۰۰ هزار تومان، نیم سکه ۷ میلیون و ۹۰۰  هزار تومان، ربع سکه ۴ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان و سکه یک گرمی ۳  میلیون  تومان است.

همچنین قیمت هر اونس طلا در بازار‌های جهانی به یک هزار ۷۲۲  دلار رسید و هر گرم طلای ۱۸ عیار به مبلغ یک میلیون ۲۶۷ هزار تومان معامله می‌شود.

شما می‌توانید نرخ امروز طلا و سکه را در جدول زیر مشاهده کنید:

محصول  نرخ (تومان)
سکه تمام بهار آزادی طرح جدید  13.680.000
سکه تمام طرح قدیم  13.200.000
نیم سکه بهار آزادی 7.900.000
ربع سکه بهار آزادی

4.950.000

سکه گرمی  3.000.000
اونس جهانی  یک هزارو 722  دلار و 32 سنت  
طلای ۱۸ عیار  1.267.300

قیمت سکه

قیمت سکه گران می شود؟ /پیش بینی بازار سکه

قیمت دلار در معاملات پشت خطی شب گذشته به سمت کانال ۳۰ هزار تومان خیز برداشت و همین امر ممکن است بر روی انتظارات صعودی سکه بازان در بازار امروز اثر بگذارد و موجب شود سکه جان دوباره بگیرد و بخشی از زیان روزهای گذشته را جبران کند

به گزارش اقتصادنیوز، قیمت سکه امامی در اولین روز هفته جاری در ابتدای کانال ۱۴ میلیون تومان معامله شد اما از دومین روز هفته از قدرت سکه بازان کم شد و فلز گران بهای داخلی در گرداب نزول افتاد.

 کاهش 400 هزار تومانی قیمت سکه

قیمت سکه روز یکشنبه ۱۳۶ هزار تومان ، روز دوشنبه ۱۷۸ هزار تومان و روز سه شنبه ۱۲۰ هزار تومان‌از ارزش خود را از دست داد .قیمت سکه دیروز ۱۳ میلیون و ۵۸۵ هزار تومان بود که در مقایسه با روز شنبه بیش از ۴۰۰ هزار تومان کاهش را نشان می دهد.

شکست سکه بازان در محدوده ۱۳ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان

با شکست سکه بازان در محدوده مقاومتی۱۳ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان، فعالان بازار از احتمال عقب نشینی سکه تا نیمه کانال ۱۳ میلیون تومان سخن گفتند.

پیش بینی تحلیلگران در مورد بازار سکه

حالا سکه به نزدیک نیمه کانال رسیده و  برخی از تحلیلگران بازار سکه معتقدند در صورتی که فلز زرد رنگ‌ داخلی نتواند مرز ۱۳ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان را پس بگیرد و از طرف دیگر از ۱۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان هم پایین بیاید این امر ممکن است موجب افزایش فروش ها شود و به تبع آن قیمت سکه تا ۱۳ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان کاهش  پیدا خواهد کرد.

طلا مانع صعود سکه

به باور فعالان بازار، کاهش‌قیمت اونس طلا در بازارهای جهانی یکی از عوامل مهمی است که انتظارات نزولی در بازار سکه را بالا برده است. دیروز بهای طلا در بازارهای جهانی به محدوده هزار و ۷۲۰ دلار ریزش کرد و فاصله این فلز ارزشمند با سطح حساس هزار و ۷۵۰ دلار بیشتر شد. در صورتی که اونس طلا به زیر محدوده هزار و ۷۲۰ دلار برود، احتمال افت به کانال هزار و ۶۰۰ دلار تقویت خواهد شد.

قیمت سکه

ریزش مجدد قیمت سکه

قیمت دلار در بازار امروز سه شنبه 8 شهریور ماه در حالی بالا رفت که قیمت سکه ریزش کرد.

به گزارش اقتصادنیوز ، قیمت دلار امروز سه شنبه 8 شهریور ماه در تهران بالا رفت . هر برگ اسکناس آمریکایی عصر امروز به با 150 تومان رشد به قیمت 29 هزار و 700 تومان معامله شد.

برخی از تحلیلگران ارزی می گفتند در صورتی که نرخ دلار  به بالای 29 هزار و 800 تومان برسد احتمال رسیدن دلار به مرز 30 هزار تومان هم وجود دارد .

امروز قیمت دلار هرات پایین تر از تهران قرار گرفت. نرخ دلار هرات امروز 29 هزار و 610 تومان بود که در مقایسه با دیروز 60 تومان بالا تر بود. دلار سلیمانیه هم مرز 30 هزار تومان را حفظ کرد و بالای مرز مذکور معامله شد

 نرخ حواله درهم نیز عصر امروز به بالای محدوده حساس 8 هزار و 200 تومان رسید.  

عصر امروز «جلیل سالاری» مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی کشور در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از ماه جاری، سهمیه بنزین 3000 تومانی در کارت‌های سوخت خودروهای شخصی با کاهش 100 لیتری، از 250 لیتر در ماه به 150 لیتر در ماه کاهش یافت. به نظر می رسد برنامه جدید دولت درباره کاهش سهمیه بنزین احتمالا بر روی انتظارات صعودی بازیگران ارزی در آینده اثر بگذارد.

قیمت اونس طلا پایین آمد  

قیمت اونس طلا  در بازار امروز تقریبا 4 دلار از ارزش خود را از دست داد و به قیمت 1734 دلار معامله شد .

رشد قیمت طلا 18 عیار

در بازار داخلی ایران هم قیمت طلا 18 عیار نسبت به روز قبل 6 هزارو 900 تومان گران شد و به قیمت 1 میلیون و 268 هزار و 600 تومان مبادله شد .

کاهش قیمت سکه امامی

قیمت سکه در روز های اخیر عقب نشینی کرده است . قیمت هر قطعه سکه امامی امروز 120  هزار تومان ارزان تر از دیروز معامله شد  و بر روی 13 میلیون و 585 هزار تومان قرار گرفت. دیروز هم قیمت سکه 178هزار تومان کاهش را ثبت کرد .

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.