کد خبر : 37923 / /
/

قیمت سکه | قیمت سکه امروز | قیمت سکه و طلا

شوک به مردم از بالا رفتن قیمت سکه | هر گرم طلای ۱۸ عیار به ۲ میلیون و ۷۷۵ هزار تومان رسید

امروز و تا لحظه تنظیم این خبر قیمت طلای ۱۸ عیار هر گرم ۲ میلیون و ۷۷۵ هزار و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۳۴ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان است.

شوک به مردم از بالا رفتن قیمت سکه | هر گرم طلای ۱۸ عیار به ۲ میلیون و ۷۷۵ هزار تومان رسید

قیمت سکه امروز ۱۱اردیبهشت 1402اعلام شد. نوسان قیمت سکه در بازار تهران عادی شد.  تا لحظه تنظیم این خبر در بازار آزاد، قیمت طلای ۱۸ عیار هر گرم ۲ میلیون و ۷۷۵ هزار تومان، قیمت سکهتمام‌بهار آزادی طرح قدیم ۳۱ میلیون و قیمت سکهتمام‌بهار آزادی طرح جدید نیز ۳۴ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان است.آخرین قیمت سکه و طلا را در ادامه مشاهده می کنید

امروز و تا لحظه تنظیم این خبر قیمت طلای ۱۸ عیار هر گرم ۲ میلیون و ۷۷۵ هزار و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۳۴ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان است.

امروز دوشنبه ۱۱ اردیبهشت تا لحظه تنظیم این خبر در بازار آزاد، قیمت طلای ۱۸ عیار هر گرم ۲ میلیون و ۷۷۵ هزار تومان، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح قدیم ۳۱ میلیون و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید نیز ۳۴ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان است.

قیمت نیم‌سکه بهار آزادی ۱۹ میلیون و  ۷۰۰ هزار، ربع سکه بهار آزادی ۱۲ میلیون  و ۶۰۰ هزار و سکه یک‌گرمی ۷ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان تعیین شده است.

محصول  نرخ (تومان)
سکه تمام بهار آزادی طرح جدید  ۳۴ میلیون و ۷۰۰ هزار
 سکه تمام طرح قدیم ۳۱میلیون
 نیم سکه بهار آزادی ۱۹  میلیون و ۷۰۰ هزار
 ربع سکه بهار آزادی  ۱۲ میلیون و ۶۰۰ هزار
 سکه یک گرمی  ۷میلیون و ۴۰۰ هزار
 اونس جهانی طلا  ۱۹۸۲ دلار
 طلای ۱۸ عیار  ۲ میلیون و ۷۷۵ هزار

قیمت طلا و سکه دیروز نیز در روند صعودی آغاز به کار کرد. سکه وارد کانال ۳۴ میلیونی شد اما نتوانست قله جدید قیمتی را برای خود حفظ کند.

قیمت سکه

قیمت طلا و سکه 11 اردیبهشت 1402 / بازی سکه در قله‌ قیمتی

روز گذشته سکه وارد کانال ۳۴ میلیون تومانی شد. رالی صعودی قیمت طلا و سکه در چهارمین روز از روند افزایشی، کمی تعدیل شده بود. تنها قطعه‌ای که دیروز در کانال جدید معامله شد سکه امامی بود.

در آخرین ساعات مبادلات دیروز در بازار فلز زرد قیمت سکه امامی به کانال ۳۳ میلیون تومانی برگشت اما با کانال بالاتر فقط هزار تومان فاصله داشت.

معامله‌گران روند صعودی قیمت در بازار فلز گرانبها را متاثر از افزایش قیمت دلار می‌دانند. کارشناسان اقتصادی نیز معتقدند افزایش محدود تقاضا در ماه شوال و وجود برخی مناسبت‌های مذهبی و رشد قیمت دلار عامل تحرکات قیمتی در بازار طلا و سکه شده است.

تا دیروز بازارهای جهانی در تعطیلات پایان هفته بودند و انس جهانی طلا با قیمتی ثابت مبادله می‌شد. فعالان بازار فلز زرد معتقدند تنها بازیگر فعال این روزهای طلای داخلی قیمت دلار است. باید دید امروز طلای جهانی چه تاثیری بر قیمت طلای داخلی می‌گذارد.

تحلیلگران اقتصادی ۶ ماهه ابتدایی سال جاری را روزهای پرخبری در حوزه سیاسی برای کشورمان می‌دانند از همین رو معتقدند باید دید روند این اخبار سیاسی مثبت است یا منفی تا روند بازارهای مالی نیز مشخص شود.

قیمت طلا و انواع سکه در بازار

دیروز ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲  قیمت سکه با افزایش ۵۸ هزار تومانی به کار خود پایان داد. سکه امامی به کانال ۳۴ میلیون تومانی ورود کرد اما در پایان معاملات به کانال ۳۳ میلیون تومانی برگشت. این قطعه با قیمت ۳۴ میلیونی تنها هزار تومانی فاصله دارد و با قیمت ۳۳ میلیون و ۳۹۹ هزار تومان بسته شد.

صبح دیروز سکه بهار با افزایش ۹۱ هزار تومانی قیمت، بیشترین مقدار افزایش قیمت را در خانواده سکه‌ها داشت. این قطعه  با قیمت ۳۰ میلیون و ۴۹۲ هزار تومان در پایان معاملات دیروز به کار خود پایان داد.

نیم سکه دیروز ۱۰۰ هزار تومان گران شد و با قیمت ۱۹ میلیون و ۶۰۰ هزار تومانی معامله شد. ربع سکه، با افزایش ۵۰ هزار تومانی به قیمت ۱۲ میلیون و ۵۵۰ هزار تومان رسید.

سکه گرمی نیز ۱۰۰ هزار تومان گران شد و با قیمت هفت میلیون و ۴۰۰ هزار تومان معامله شد.

صبح دیروز حباب تمام قطعات سکه افزایش داشت اما در پایان معاملات، این روند کاهشی شد. تنها حباب سکه گرمی بر مدار افزایشی ماند و ۷۲ هزار تومان گران شد. سکه امامی با کاهش ۱۸۵ هزار تومانی بیشترین مقدار کاهش حباب را در میان قطعات سکه داشت.

روز گذشته قیمت طلا با روند افزایشی باز شد. هر مثقال طلا با قیمت ۱۱ میلیون و ۸۹۱ هزار تومان مبادله شد و افزایش ۱۵۵ هزار تومانی داشت. هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز بیش از ۳۵ هزار تومان گران شد و با قیمت دو میلیون و ۷۴۵ هزار تومان مبادله شد.

دیروز طلای دست دوم با قیمت دو میلیون و ۷۰۸ هزار تومان مبادله شد.

پیش بینی قیمت طلا و سکه 11 اردیبهشت 1402 / رالی صعودی بازار فلز گرانبها تعدیل می‌شود؟

قیمت طلا و سکه 10 اردیبهشت 1402

امروز قیمت طلا و سکه با روند صعودی آغاز به کار کرد و سکه وارد کانال ۳۴ میلیونی شد. با وجود تغییر کانال سکه امامی اما روند صعودی قیمت‌ها در بازار فلز زرد کمی تعدیل شده است.

صبح امروز شروع به کار بازار فلز زرد در دومین روز هفته، با وجود روند صعودی قیمت متفاوت از سه روز کاری گذشته آغاز شد؛ رالی صعودی بازار طلا کمی تعدیل شد و با شتاب کمتری اوج گرفت . در ادامه روز روند تمام قطعات سکه افزایشی بود و این رشد قیمت، سکه را در کانال ۳۴ میلیون تومانی نشاند.

قیمت سکه و حباب آن 10 اردیبهشت 1402

گفتنی است صبح امروز قیمت سکه و طلا نوسان زیادی داشت و هر لحظه روند قیمت تغییر می‌کرد. اما در میانه روز با ماندن قیمت دلار در کانال ۵۴ هزار تومانی، قیمت در بازار فلز گرانبها نیز وضوح بیشتری پیدا کرد.

در دو روز گذشته قیمت دلار تنها بازاری بود که به روند قیمت طلا و سکه سیگنال می‌داد. انس طلا در بازارهای جهانی به دلیل تعطیلی پایان هفته با قیمت ثابت ۱۹۹۰ دلاری معامله می‌شود. فعالان بازار فلز زرد معتقدند تنها بازیگر فعال این روزهای طلای داخلی قیمت دلار است.

ثبات ۲ ماهه بازار طلا نشانه صعود بود

در همین راستا نادر بذرافشان رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران با اشاره به روند صعودی قیمت طلا و سکه به تجارت‌نیوز گفت: « بیش از دو ماه بود که قیمت‌ها در بازار فلز گرانبها ثبات داشت و این موضوع سیگنال عدم کاهش قیمت در بازار را داشت.»

وی افزود: «در روزهای پایانی هفته گذشته با توجه به نوسانات قیمت ارز و افزایش محدود تقاضا برای خرید طلا و سکه به دلیل ورود به ماه شوال و اعیاد، قیمت‌ها در روند افزایشی قرار گرفته است. باید توجه داشت در بازارهای چهانی تغییر خاصی نداشتیم.»

وی خاطرنشان کرد:‌ «وقتی قیمت‌ طلا و سکه به طور پیوسته دو ماه ثابت است نباید منتظر کاهش قیمت باشیم. ممکن است قیمت افزایش بیاید اما کاهشی نمی‌شود. بنابراین همین ثبات قیمت نشانه روند صعودی قیمت در بازار فلز زرد بود.»

بذرافشان با اشاره به راه‌اندازی سامانه جامع تجارت گفت: «سامانه جامع تجارت دستوالعملی قانونی بوده که از سال ۱۳۹۲ باید اجرا می‌شد.این سامانه قرار بود در صنعت طلا و جواهر از نیمه مهر ماه سال گذشته اجرایی شود اما به دلایلی به تاخیر افتاد.»

وی افزود: از ابتدای زمستان ۱۴۰۱ آموزش‌های این سامانه به سکه‌فروشی‌ها شروع شد. مجری این سامانه وزارت صمت است. طبق قوانین فعالان این بازار باید هرگونه مبادله‌ای را درسامانه تجارت ثبت و ضبط شود.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران در پاسخ به اینکه آیا دارایی‌های طلایی مردم از سوی دولت رصد می‌شود گفت: «فعلا فرهنگ‌سازی مناسبی برای اجرای این سامانه صورت نگرفته است. هیچ‌گونه اطلاع رسانی برای مردم نیز صورت نگرفته و این بر عهده وزارت صمت است.»

سکه کانال عوض کرد

امروز ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲  قیمت سکه امامی با افزایش قیمت ۱۴۷ هزار تومانی همراه بود. این قطعه به کانال ۳۴ میلیون تومانی ورود کرد و با قیمت ۳۴ میلیون و ۸۷ هزارتومان معامله شد.

سکه بهار با افزایش ۱۰۰ هزار تومانی با قیمت ۳۰ میلیون و ۴۹۶ هزار تومان معامله شد.

نیم سکه امروز ۱۰۰ هزار تومان گران شد و با قیمت ۱۹ میلیون و ۶۰۰ هزار تومانی معامله شد. ربع سکه، با افزایش ۵۰ هزار تومانی به قیمت ۱۲ میلیون و ۵۵۰ هزار تومان رسید.

سکه گرمی نیز ۱۰۰ هزار تومان گران شد و با قیمت هفت میلیون و ۴۰۰ هزار تومان معامله شد.

امروز حباب تمام قطعات سکه افزایش داشت. تنها حباب سکه بهار میان افزایش و کاهش قیمت حباب سرگردان بود.

صبح امروز قیمت طلا با روند افزایشی باز شد. هر مثقال طلا با قیمت ۱۱ میلیون و ۸۳۶ هزار تومان مبادله شد و افزایش ۱۰۰ هزار تومانی داشت. هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز بیش از ۲۰ هزار تومان گران شد و با قیمت دو میلیون و ۷۳۱ هزار تومان مبادله شد.

 

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.