کد خبر : 5365 / /
/

مجید صدری، رئیس هیات مدیره پرسپولیس گفت:

اخبار ورزشی : خیانت جدید به استقلالی ها رو شد

مجید صدری رئیس هیات مدیره پرسپولیس: بله؛ اسپانسر استقلال به ما کمک کرد!

اخبار ورزشی : خیانت جدید به استقلالی ها رو شد

مجید صدری، رئیس هیات مدیره پرسپولیس گفت: ان‌شاءلله با تعاملی که انجام می‌دهیم رادوشویچ به زودی برمی‌گردد و به تیم ملحق می‌شود

مجید صدری رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس پس از قهرمانی سرخ‌پوشان کمک اسپانسر باشگاه استقلال به این باشگاه را تأیید کرد.

مجید صدری، رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در خصوص قهرمانی این تیم در لیگ بیستم گفت:

ما این قهرمانی را به همه هواداران تقدیم می‌کنیم. همانطور که از ابتدای فصل قول داده بودیم و گفتیم ان‌شاءالله ما قهرمانیم، توانستیم به این وعده خودمان عمل کنیم.

وی در مورد اینکه آیا اسپانسر باشگاه استقلال مبلغ ۸ میلیارد تومان به پرسپولیس کمک کرده است؟ اظهارکرد:اشکالی دارد؟ بله کمک کرده، چرا این اتفاق را تأیید نکنیم؟

مجید صدری رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در واکنش به این پرسش که تاکنون چه مبلغی برای پرسپولیس قرض کرده‌اند، عنوان کرد: الان حضور ذهن ندارم.

مجید صدری در مورد برنامه باشگاه پرسپولیس برای حفظ بازیکنان خاطرنشان کرد: ما همه جوره در خدمت بازیکنان هستیم و ان‌شاءالله بتوانیم فصل بعد هم در کنار آنها باشیم و فصل بعد هم شاهد یک قهرمانی دیگر باشیم.

وی در مورد مطالبات باشگاه از AFC توضیح داد: ما هر روز این کار را پیگیری می‌کنیم. از طریق وزارت خارجه، وزارت ورزش و هر کانالی که به آن امید داریم، پیگیر این امر هستیم.

«آیا برای فصل آینده برنامه خاصی برای درآمدزایی دارید؟» رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سؤال اظهارکرد: بله برنامه‌های خوبی داریم که به اطلاع خواهیم رساند.

مجید صدری در مورد احتمال بسته شدن پنجره نقل‌وانتقالات پرسپولیس به دلیل پرداخت نشدن مطالبات گابریل کالدرون گفت: در حال انجام کارهایی هستیم. ما در پرونده بودیمیر هم قول دادیم که پنجره بسته نشود و این کار را هم انجام دادیم. در پرونده کالدرون هم ان‌شاءالله این اتفاق نخواهد افتاد.

وی درباره دوستی‌اش با آذری جهرمی وزیر ارتباطات و شایعاتی که پیرامون کمک او به باشگاه پرسپولیس مطرح شده است، عنوان کرد: خیلی خوب است که بروید و بررسی کنید و ببینید آذری جهرمی به تیم مقابل هم کمک کرده است یا خیر. خدا را شکر خود او پاسخگو است. درست است آذری جهرمی به‌عنوان یک هوادار توئیت می‌زند، اما به‌عنوان یک وزیر به همه تیم‌ها کمک کرده و رنگی عمل نکرده است.

استقلالی ها ممنوع المصاحبه شدند

استقلال

​فرهاد مجیدی از بازیکنان و کادر فنی درخواست کرد تا پایان رقابت‌های جام حذفی مصاحبه‌ای انجام ندهند.

تیم فوتبال استقلال پس از پایان رقابت‌های لیگ برتر و قرار گرفتن استقلال در جایگاه سوم جدول این مسابقات، آبی‌پوشان خود را برای رقابت‌های جام حذفی و مصاف با تیم گل‌گهر در مرحله نیمه نهایی این مسابقات آماده می‌کنند.

فرهاد مجیدی، سرمربی تیم فوتبال استقلال به جهت آرامش تیم و پیش بردن امور لازم برای رقابت با گل‌گهر در مسابقات جام حذفی، از بازیکنان و کادر فنی تیمش درخواست کرد تا پایان این رقابت‌ها مصاحبه‌ای نکنند تا فضا برای آبی‌پوشان راحت‌تر پیش برود.

تیم فوتبال استقلال روز چهارشنبه ۱۳ مرداد، در مرحله نیمه نهایی جام حذفی در ورزشگاه آزادی به مصاف گل‌گهر سیرجان خواهد رفت.

یک سوال مهم از هواداران پرسپولیس و استقلال!

استقلال

هفته پایانی لیگ با معادلات جالبی همراه بود و فضای مجازی شاهد کری‌ها و واکنش‌های متفاوتی در این رابطه است.

پرسپولیس در صورت برد برابر پیکان بدون توجه به جدال استقلال و سپاهان قهرمان فصل بیستم لقب خواهد گرفت ولی عدم پیروزی شاگردان یحیی گل‌محمدی در استادیوم شهدای شهرقدس، تنها در صورت اتفاقاتی منجر به قهرمانی آنها خواهد شد.

شاید برای اولین بار در تاریخ باشد که کار قهرمانی پرسپولیس تا حدی بستگی به عملکرد و نتیجه استقلال مقابل حریفش بستگی داشته باشد؛ اتفاقی که باعث شکل گیری این کری در فضای مجازی شده که آیا آبی‌ها راضی به شکست و از دست دادن نتیجه مقابل سپاهان خواهند شد تا بتواند احتمال از دست دادن جام توسط رقیب دیرینه را افزایش دهند؟ و آیا اگر پرسپولیسی‌ها در موقعیت مشابهی قرار داشتند چه می‌کردند؟

شاید دستیابی به عنوان قهرمانی دیگری از سوی پرسپولیس و تاریخ‌سازی آنها با پنج جام پیاپی یک کری همیشگی را برای آنها مقابل استقلال شکل دهد. اتفاقی که باعث خواهد شد آنها نیز چندان راضی به شکل‌گیری آن در هفته پایانی نباشند.

از سوی دیگر شکست مقابل سپاهان ولو در اتفاقی فوتبالی نیز یک انگ همیشگی را به دنبال آنها خواهد داشت تا پرسپولیسی‌ها با تکیه به آن ادعای دیگری را داشته باشند.

پرسپولیسی‌ها مدعی هستند استقلال در بازی امروز با بهانه حضور در جام حذفی به دنبال این نیست که از توان حداکثری خود برابر سپاهان سود ببرد و از سوی دیگر تمایل آنها (آبی‌ها) به ناکامی پرسپولیس و جام بردن سپاهان است.

هرچند فرهاد مجیدی در نشست خبری روز گذشته خود پیش از دیدار با سپاهان از انگیزه‌های تیمش برای انجام یک بازی جوانمردانه خبر داده بود، اما این مساله نیز باعث نشده تا نگرانی‌های هواداران پرسپولیس کاهش یابد.

اکنون در فاصله تنها ساعاتی مانده به این بازی سوال این است که به عنوان هواداران استقلال تمایل شما به شکست تیم‌تان و افزایش شانس سپاهان برای قهرمانی خواهد بود و اگر پرسپولیسی هستید و تیم حریف در چنین موقعیتی (قهرمانی و گلات) قرار داشت، آیا دوست داشتید شرایطی فراهم شود که از این افتخار دور شود؟

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.