کد خبر : 5269 / /
/

دلفانی برای همیشه از استقلال رفت

داریوش دلفانی عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال تاکید کرد که در سمت عضو هیئت مدیره به کارش ادامه نخواهد داد.

دلفانی برای همیشه از استقلال رفت

اخبار ورزشی : داریوش دلفانی عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال تاکید کرد که در سمت عضو هیئت مدیره به کارش ادامه نخواهد داد.

 دلفانی در گفت و گوی کوتاهش با "ورزش سه"، در این باره گفت: آقای مددی، مجمع استقلال و وزارت ورزش لطف دارند که مرا به عنوان عضو هیئت مدیره انتخاب کرده‌اند با این حال من در حال حاضر مشغله و درگیری‌هایی دارم که نمی‌توانم به تیم خوب استقلال کمک مناسبی کنم و انشاالله این همکاری را در صورت خواست باشگاه و هواداران به زمان دیگری موکول می‌کنم.

دلفانی ضمن آرزوی موفقیت برای تیم فوتبال استقلال در ادامه مسابقات، در این باره گفت:ساماندهی استقلال یک کار بسیار بزرگ و پر اهمیت است و فکر می‌کنم افرادی باید حضور داشته باشند که بتوانند تمام وقت خود را به این مسئله اختصاص دهند که استقلال همانطور که در ماه‌های گذشته بهترین نتایج را به دست آورده بتواند ره این روند ادامه دهد و هواداران خود را بیش از گذشته خوشحال کند.

او در پایان گفت: به این وسیله ضمن عذرخواهی از مدیرعمل و هواداران استقلال دعای خیر و انرژی مثبتم را نثار این تیم می‌کنم که تاکید موکد دارم که استعفای مرا بپذیرند.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.