کد خبر : 5198 / /
/

این بازیکن از استقلال شاکی است

این روزها استقلال فرهاد مجیدی با اینکه در نیتجه گیری هم در لیگ و هم در جام حذفی خوب عمل کرده و نتایج درخوری را به دست آورده اما با کوهی مشکلات روبه روست.

این بازیکن از استقلال شاکی است

اخبار ورزشی: این روزها استقلال فرهاد مجیدی با اینکه در نیتجه گیری هم در لیگ و هم در جام حذفی خوب عمل کرده و نتایج درخوری را به دست آورده اما با کوهی مشکلات روبه روست. تیمی که بابت بدقولی های مدیران این تیم در پرداخت مطالبات، کارش به اعتصاب کشیده و حالا گویا این مساله در آستانه بازی با نساجی قائمشهر وارد فاز جدیدی شده است.

احمد موسوی، مدافع راست استقلال که بعد رهایی از مصدومیت بدموقعی که به سراغش آمد حالا کم کم به شرایط ایده آل خودش نزدیک شده تا هرچه بهتر در بازی های پیش رو کمک دست فرهاد مجیدی باشد در گفت و گو با ورزش سه در خصوص شرایط استقلال و اتفاقات اخیر این تیم گفت.

استقلال مقابل نفت مسجدسلیمان هم برد تا معلوم شود مشکلات اثری در تیم فرهاد مجیدی ندارد. چقدر این موضوع را تایید می کنی؟

با اینکه خیال ما از کسب سهمیه در لیگ راحت شده است اما همچنان به دنبال کسب نتایج درخور در بازی های پیش رو هستیم و همین مساله باعث می شود که کارمان را در این رقابت ها تمام شده ندانیم و پرونده آن برای ما بسته نیست. بازی مهمی مقابل نفت مسجدسلیمان داشتیم چون مقابل تیم محمود خان فکری بازی می کردیم که کاملا استقلال را می شناختند. خدا را شکر در این مسابقه سه امتیاز را به دست آوردیم تا همچنان نشان دهیم استقللال یکی از بهترین های لیگ بیستم بوده و تنها بدشانسی و برخی اتفاقات مانع این شد که از کورس قهرمانی در این لیگ عقب بماند. در مورد مشکلات هم که گفتید باید بگویم مشکل خیلی زیاد است اما اینکه اثر ندارد به خاطر غیرت بازیکنان استقلال است که در کنار کادرفنی هدفی جز خوشحالی هواداران ندارند.

استقلال در لیگ قهرمانی را از دست داد و حالا تمام تمرکزش روی جام حذفی بعد از شکست پرسپولیس در مرحله یک چهارم نهایی است که بتواند قهرمانی را به دست بیاورد و با این تفاسیر تو این تیم را شایسته قهرمانی می دانی؟

دقیقا همین طور است و به چیزی جز قهرمانی استقلال در جام حذفی فکر نمی کنیم. لیگ را از دست دادیم نه به خاطر اینکه ما نتوانستیم موفق باشیم بلکه به خاطر اینکه نخواستند و اجازه  ندادند تا به حق مان برسیم. در جام حذفی هم شاید این اتفاق قرار بود بیفتد اما اجازه ندادیم این حق را هم از ما بگیرند و برای رسیدن به جام آن از هیچ تلاشی کوتاهی نخواهیم کرد. هرچند که در لیگ هم در دو بازی باقی مانده کوتاه نخواهیم آمد و قطعا با تمام قوا به میدان می رویم اما طبیعی است که عمده تمرکزمان بعد از تثبیت سهمیه آسیا روی قهرمانی حذفی باشد.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.