کد خبر : 50187 / /
/

فوری؛ اطلاعیه تعطیلی مدارس | فردا ۸ اسفند مدارس کدام استانها تعطیل است؟

بارش برف و باران مدارس و ادارات را به تعطیلی کشاند.

فوری؛ اطلاعیه تعطیلی مدارس | فردا ۸ اسفند مدارس کدام استانها تعطیل است؟

بنا به دستور استاندار محترم گیلان و در پی تداوم بارش برف،  برودت هوا و یخبندان و لزوم سلامت هم استانی های عزیز،  مدارس تمامی مقاطع تحصیلی شهرستانهای رشت و سیاهکل فردا سه شنبه در شیفت های صبح و عصر تعطیل است. همچنین در شهرستان‌های لاهیجان و آستانه اشرفیه مدارس مقاطع تحصیلی ابتدایی و اول متوسطه برای فردا سه شنبه تعطیل اعلام شده است.

اداره کل مدیریت بحران استان مرکزی : به علت بارش برف، یخبندان، برودت هوا و ضرورت مدیریت مصرف گاز؛ فردا سه‌شنبه ۸ اسفند ماه فعالیت تمامی مدارس و آموزشگاه‌های استان به صورت غیرحضوری و مهدهای کودک تعطیل خواهند بود.

طبق اعلام معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز با توجه به پیش‌بینی سازمان هواشناسی مبنی بر تقویت سامانۀ بارشی و یخبندان، فردا سه شنبه ۸ اسفند ماه، مهدهای کودک و پیش دبستانی تعطیل و آموزش در مقطع ابتدایی بصورت غیرحضوری خواهد بود. اخبار تکمیلی را از رسانه مدرسه من دنبال کنید.

با تصمیم ستاد مدیریت بحران استانداری قزوین، به دلیل تداوم سرما، یخبندان و برودت هوا، تمامی مراکز پیش دبستانی، مدارس ابتدایی و مدارس استثنایی، در تمام استان، طی روز سه شنبه هشتم اسفند ماه در نوبت صبح و  بعداز ظهر غیر حضوری می باشد و کلاسِ درسِ دانش آموزان به صورت مجازی برگزار می گردد.

با توجه به شرایط کم سابقه جوی در استان قم و استمرار بارش برف و برودت هوا به منظور پیشگیری از سوانح احتمالی ناشی از تردد دانشجویان مقیم سایر شهرها، کلاس‌های آموزشی روزهای سه شنبه و چهارشنبه ۸ و ۹ اسفند ماه به شکل مجازی برخط در بستر سامانه آموزش مجازی دانشگاه قم برگزار خواهد شد.

استانداری تهران درباره تعطیلی مدارس در ۸ اسفند هنوز اطلاعیه ای صادر نکرده است. (در صورت اعلام تعطیلی مدارس تهران و سایر استان ها این گزارش به روز می شود.)

پیش‌ بینی هواشناسی

پیش‌بینی کلی نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی نشان می‌دهد امروز در استان‌های واقع در شمال شرق،‌ شرق، جنوب شرق، سواحل دریای خزر، بخش‌هایی از مرکز، جنوب غرب و استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز بارش برف،‌ باران و وزش باد پیش‌بینی شده است.

بیشترین بارش‌ امروز، دوشنبه، برای نیمه جنوبی سیستان و بلوچستان، شرق هرمزگان، جنوب کرمان، غرب سواحل دریای خزر،‌ قم،‌ اصفهان و مرکزی است.

فردا بارش‌ها در مناطق ذکرشده به‌صورت پراکنده ادامه دارد و از اواخر وقت سه‌شنبه موج جدید بارشی از سمت غرب و جنوب غرب این مناطق را تحت تأثیر قرار می‌دهد./اقتصادآنلاین

 

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.