کد خبر : 50140 / /
/

تعطیلی مدارس فردا دوشنبه ۷ اسفند | مدارس کدام استان‌ها غیر حضوری شدند؟

بارش برف و برودت هوا مدارس برخی از استان‌های کشور در نوبت صبح و بعدازظهر دوشنبه ۷ اسفند ماه ۱۴۰۲ را تعطیل و یا غیر حضوری کرد.

تعطیلی مدارس فردا دوشنبه ۷ اسفند | مدارس کدام استان‌ها غیر حضوری شدند؟

بارش برف و برودت هوا مدارس برخی از استان‌های کشور در نوبت صبح و بعدازظهر دوشنبه ۷ اسفند ماه ۱۴۰۲ را تعطیل و یا غیر حضوری کرد.

با توجه به بارش برف و برودت هوا برخی از مدارس و مراکز آموزشی در استان‌های های کشور در نوبت صبح و بعد از ظهر دوشنبه ۷ اسفند ماه ۱۴۰۲  تعطیل و یا غیر حضوری شده است.

فردا دوشنبه ۷ اسفند مدارس ابتدایی استان البرز غیر حضوری شد

افضلی معاون عمرانی استاندار البرز از غیر حضوری شدن مدارس مقاطع ابتدایی در استان البرز خبر داد.

افضلی گفت: به دلیل برودت هوا تمام مدارس ابتدایی در استان البرز فردا دوشنبه ۷ اسفند غیر حضوری فعالیت می کنند.

وی گفت: پیش دبستان و مهدکودک ها نیز فردا تعطیل است.

بارش برف و باران آموزش حضوری برخی مدارس کرمان را تعطیل کرد

در پی بارش برف و باران و احتمال یخ زدگی معابر، آموزش حضوری مدارس منطقه فیض آباد، بخش کوهساران و روستا‌های خورند، ریحان، بغیجان از توابع شهرستان راور در روز دوشنبه هفتم اسفند تعطیل شد و آموزش از طریق مجازی پیگیری می‌شود.

با توجه به بارش برف و باران، یخبندان و لغزندگی معابر، مدارس منطقه فیض آباد، بخش کوهساران و مدارس روستا‌های خورند، ریحان و بغیجان از توابع شهرستان راور فردا دوشنبه ۷ اسفند ماه در تمامی دوره‌های تحصیلی تعطیل و آموزش از طریق فضای مجازی دنبال خواهد شد.

اطلاعیه وضعیت فعالیت آموزشی مدارس و ادارات شهرستان کوهرنگ

اکبری فرماندار شهرستان کوهرنگ  گفت: با توجه به بارش برف، لغزندگی جاده‌ها و برودت هوا، فعالیت آموزشی مدارس شهرستان کوهرنگ فردا به صورت غیر حضوری در شبکه شاد برگزار خواهد شد./ باشگاه خبرنگاران

مدارس فیروزکوه دوشنبه غیرحضوری است

فرماندار فیروزکوه گفت: این تصمیم به علت برودت هوا و لغزندگی معابر و توسط ستاد مدیریت بحران شهرستان اخذ شده است.

فرماندار فیروزکوه از غیرحضوری شدن مدارس این شهرستان در تمام مقاطع تحصیلی برای شیفت صبح به علت برودت هوا و شرایط جوی خبر داد.

محمد حیدری منش در گفت وگو با مهر، از غیرحضوری شدن مدارس فیروزکوه در تمام مقاطع تحصیلی برای فردا دوشنبه هفتم اسفندماه خبر داد.

فرماندار فیروزکوه گفت: این تصمیم به علت برودت هوا و لغزندگی معابر و توسط ستاد مدیریت بحران شهرستان اخذ شده است.

حیدری منش بیان کرد: بنابر تصمیم این ستاد مدارس فیروزکوه در شیفت صبح به صورت غیرحضوری و مجازی (در شبکه شاد) برگزار خواهد شد.

نحوه فعالیت آموزشی مدارس چهارمحال و بختیاری اعلام شد

خبرگزاری ایسنا

به دلیل بارش برف و باران و غیرحضوری شدن آموزش برخی مدارس در سراسر کشور، نحوه فعالیت آموزشی مدارس استان برای روز دوشنبه اعلام شد.

آفتاب‌‌نیوز :

روابط عمومی اداره‌کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: به اطلاع دانش آموزان،اولیا و فرهنگیان می‌رساند، با توجه به بارش برف و باران و احتمال لغزندگی معابر ، وضعیت فعالیت آموزشی مدارس  استان، در روز دوشنبه ۷ اسفند ماه، به شرح زیر خواهد بود:

- فعالیت آموزشی در کلیه مقاطع شهرستان کوهرنگ به صورت غیر حضوری در شبکه شاد برگزار خواهد شد.

- فعالیت آموزشی سایر مدارس استان از ساعت ۹ صبح آغاز خواهد شد.

- در صورت تغییر در شرایط جوی اطلاعیه تکمیلی راس ساعت ۶ صبح فردا منتشر می‌شود.

مدارس قم فردا غیر حضوری می شود؟

در حالی که بارش برف در قم همچنان ادامه دارد اما هنوز تصمیمی مبنی بر تعطیلی مدارس در استان اتخاذ نشده است.

بنا بر اعلام اداره کل مدیریت بحران استان قم با توجه به شرایط جوی، در خصوص غیر حضوری شدن مدارس ، امشب تصمیم گیری خواهد شد.

هواشناسی قم اعلام کرد که بارش برف در استان قم تا روز پنج شنبه ادامه دارد.

فردا مدارس شهرستان کوهرنگ غیرحضوری است

فعالیت آموزشی سایر مدارس استان چهارمحال و بختیاری از ساعت ۹ صبح آغاز می‌شود.

مدارس فیروزکوه فردا مجازی شد

آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران: به دلیل بارش برف مدارس شهرستان فیروزکوه در همه مقاطع تحصیلی فردا دوشنبه در نوبت صبح غیرحضوری است.

مدارس ابتدایی البرز فردا غیرحضوری شد

معاون عمرانی استاندار البرز گفت: مهد‌های کودک و پیش دبستانی در سطح استان فردا به علت برودت هوا تعطیل و مدارس مقطع تحصیلی ابتدایی به دلیل بارش برف و برودت هوا در روز دوشنبه ۷ اسفندماه در استان غیرحضوری شد.

 

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.