کد خبر : 48740 / /
/

باند 8 نفره اراذل و اوباش مسلح منهدم شد | در آمل ایجاد رعب و وحشت می کردند

رئیس کل دادگستری استان مازندران از انهدام باند اراذل و اوباش مسلح خبر داد که با تیراندازی در شهرستان آمل موجب رعب و وحشت مردم شده بودند.

باند 8 نفره اراذل و اوباش مسلح منهدم شد | در آمل ایجاد رعب و وحشت می کردند

حجت‌الاسلام و المسلمین محمدصادق اکبری رئیس کل دادگستری استان مازندران اظهار کرد: در پی وقوع یک فقره جرح عمدی با چاقو و نیز تیراندازی در آمل، پیگیری موضوع در دستور کار ویژه دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان قرار گرفت.

رئیس کل دادگستری مازندران ادامه داد: با تعیین بازپرس ویژه برای این پرونده و تلاش شبانه‌روزی ماموران انتظامی و امنیتی، اعضای اصلی این باند ۳ نفره و سایر مرتبطان دستگیر و با صدور قرار بازداشت موقت روانه زندان شدند.

‌اکبری با اشاره به توقیف خودروی متهمین افزود: در این پرونده مجموعا ۸ نفر، دستگیر و ۳ قبضه سلاح گرم و مقادیری مشروبات الکلی از متهمین کشف و ضبط شد.

وی خاطرنشان کرد: دستگاه قضایی استان با هر شخصی که به هر نحوی در جامعه برای مردم و شهروندان عزیز ناامنی و ترس ایجاد کند، در چهارچوب موازین قانونی قاطعانه مقابله خواهد کرد./تسنیم

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.
آخرین اخبار