کد خبر : 48370 / /
/

درگیری مسلحانه اراذل و اوباش در بهشت زهرا(س) | «هانی کرده» تیر خورد

رئیس مرکز عملیات پلیس اطلاعات تهران از درگیری مسلحانه اراذل در مراسم تدفین در بهشت زهرا و مصدومیت یکی از اراذل معروف تهران با شلیک گلوله و ضربات چاقو خبر داد.

درگیری مسلحانه اراذل و اوباش در بهشت زهرا(س) | «هانی کرده» تیر خورد

رئیس مرکز عملیات پلیس اطلاعات تهران سرهنگ سعید راستی امروز سه شنبه ۱۹ دی ماه ۱۴۰۲ در گفت وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس از مصدومیت یکی از اراذل سطح یک تهران در بهشت زهرا خبر داد.

 رئیس مرکز عملیات پلیس اطلاعات تهران گفت: در ساعت ۱۳ روز جاری مراسم تدفین یکی از اراذل سطح ۱ در بهشت زهرا در حال برگزاری بود که سایر اراذل و اوباش نیز در این مراسم حضور داشتند.

 وی افزود: در حین انجام این مراسم دو گروه از اراذل که اختلاف قدیمی با هم داشتند با هم درگیر شده که بر اثر درگیری مسلحانه یکی از اراذل سطح ۱ [ هانی کرده]با یک گلوله به پای چپ و ۴ ضربه چاقو به سر و کمر مصدوم شد.

سرهنگ راستی با بیان اینکه تلاش برای دستگیری عوامل درگیری مسلحانه ادامه دارد از انتقال مصدوم به بیمارستان در جنوب تهران خبر داد./ فارس

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.