کد خبر : 44873 / /
/

دستگیری 159 شرور خطرناک در اسلامشهر | کشف شمشیر سامورایی از اراذل و اوباش + عکس

فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر از دستگیری ۱۵۹ نفر از اراذل و اوباش نوظهور و کشف ۱۴۵ تیغه انواع سلاح سرد خبر داد.

دستگیری 159 شرور خطرناک در اسلامشهر | کشف شمشیر سامورایی از اراذل و اوباش  + عکس

سرهنگ محمدرضا علیزاده گفت: با اجرای طرح اجتماعی محله محور با هدف ایجاد محیطی امن و برای پاکسازی پارک ها و تفرجگاه های شهرستان اسلامشهر و جمع آوری حاملان سلاح سرد غیرمجاز و مبارزه با انواع سرقت به مرحله اجرا گذاشته شد.

وی افزود: در 24 ساعت گذشته مأموران موفق به دستگیری ۱۴۵ نفراز اراذل و اوباش و کشف تعداد ۱۴۵ تیغه انواع سلاح سرد، در مناطق مختلف اسلامشهر از جمله چهاردانگه، شهرک واوان، احمد آباد مستوفی، شهرک مطهری و پارک ها و بوستان ها و سایر محلات شدند و در اجرای این طرح تعداد ۱۱ نفر خرده فروش، ۳ نفر سارق نیز در این طرح دستگیر شدند.

Capture

فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر با اشاره به اینکه متهمان از جرائمی از قبیل شرارت، ایجاد مزاحمت، استفاده از سلاح سرد، نگهداری و توزیع مواد مخدر را در پرونده کیفری خود دارند، تصریح کرد: متهمان پس از تکمیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند. سرهنگ علیزاده در پایان خاطرنشان کرد: پلیس با تمام توان و با استفاده از همه ظرفیت های موجود با قاطعیت با قانون شکنان برخورد می کند، تا احساس امنیت در جامعه افزایش یابد و شهروندان هرگونه موارد مشکوک را از طریق تماس با سامانه فوریت های پلیسی 110 با ما در میان بگذارند./رکنا

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.