کد خبر : 48109 / /
/

فوری | پنجشنبه‌ها در این استان تعطیل شد | کدام ادارات تعطیل شدند ؟

استانداری یزد: به منظور صرفه جویی و افزایش ضریب پایداری و کارکرد ایمن شبکه گاز و برق، کلیه دستگاه‌های اجرایی استان به استثناء دستگاه‌های خدمت‌رسان، مراکز درمانی و مدارس از تاریخ ۱۴۰۲/۱۰/۱۳ تا ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ در روزهای پنج‌شنبه تعطیل خواهد بود.

فوری | پنجشنبه‌ها در این استان تعطیل شد | کدام ادارات تعطیل شدند ؟

 استانداری یزد اعلام کرد: تا پایان بهمن، پنجشنبه‌ها در استان یزد تعطیل است.

استانداری یزد طی بخشنامه‌ای اعلام کرد: به منظور صرفه جویی و افزایش ضریب پایداری و کارکرد ایمن شبکه گاز و برق، کلیه دستگاههای اجرایی استان به استثناء دستگاههای خدمت رسان، مراکز درمانی و مدارس از تاریخ ۱۴۰۲/۱۰/۱۳ تا ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ در روزهای پنج‌شنبه تعطیل خواهد بود.

این اقدام در جهت اجرای بند چهار مصوبات پانزدهمین جلسه کارگروه انرژی استان و به منظور صرفه جویی در مصرف انرژی و در راستای محدودیت های ابلاغی برای افزایش ضریب پایداری و کارکرد ایمن شبکه گاز و برق کشور انجام می شود.

رعایت الزامات مصرف ایمن و بهینه گاز و برق در راستایی صرفه جویی در بخش های مذکور مطابق با ابلاغیه ها و بخشنامه ها ضروری است و با دستگاههای متخلف برابر قانون برخورد می شود.

رعایت دمای ۱۸ درجه سانتیگراد در کلیه فضاهای اداری و همچنین روشن کردن وسایل گرمایشی یک ساعت قبل از آغاز وقت اداری و خاموش کردن آنها یک ساعت قبل از پایان وقت اداری و همچنین خاموشی وسایل گرمایشی در روزهای تعطیل لازم است.

استفاده از دستگاههای گاز سوز استاندارد با برچسب انرژی بالا (BA) و انجام معاینه فنی کلیه موتورخانه ها توسط شرکتهای تایید صلاحیت شده و سرویس و تعمیر دوره ای تجهیزات مربوطه و نصب سامانه پایش هوشمند موتور خانه به منظور افزایش ضریب ایمنی و بازدهی وسایل گاز سوز نیز باید انجام شود.

کاهش حداقل ۲۰ درصد مصرف گاز نسبت به مدت مشابه سال ۱۴۰۱ مورد تقاضا است و شخص رئیس دستگاه موظف به نظارت بر حسن اجرای موارد مذکور بوده و روابط عمومی دستگاه های اجرایی نسبت به اطلاع رسانی مناسب برای کاهش مصرف گاز به کارکنان هر دستگاه اقدام کنند و شرکت گاز ملزم به ارسال پیامک اخطار و در صورت تکرار قطع جریان گاز تا زمان اصلاح وضعیت مصرف خواهد بود./ اقتصادنیوز

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.