کد خبر : 47450 / /
/

جدیدترین خبر درباره تعطیلی مدارس | مدارس کدام استان ها فردا 27 آذر 1402 تعطیل می باشد ؟

منابع خبری در سایت ها و فضای مجازی از احتمال تعطیلی مدارس برای فردا دوشنبه 27 آذر 1402 بدلیل آلودگی شدید هوای پایتخت و اصفهان، اهواز و مشهد و سایر کلانشهرها دادند.

جدیدترین خبر درباره تعطیلی مدارس | مدارس کدام استان ها فردا 27 آذر 1402 تعطیل می باشد ؟

سازمان هواشناسی به مدیریت به منظور کاهش مصرف سوخت‌های فسیلی در منابع متحرک و ثابت و کنترل فعالیت‌های صنعتی مراکز انتشار آلاینده‌ها توصیه کرده است.

سازمان هواشناسی با انتشار اطلاعیه ای نسبت به افزایش غلظت آلاینده‌های جوی و تداوم آلودگی هوای کشور از امروز تا روز دوشنبه هشدار داد
 
بر اساس هشدار سطح زرد سازمان هواشناسی، سامانه پایداری جو از دیروز شنبه ۲۵ آذر تا روز دوشنبه موجب پایداری هوا همراه با افزایش غلظت آلاینده‌هایِ جوی و کاهش کیفیت هوا خواهد شد.

منطقه اثر این سامانه دیروز شنبه در تهران، کرج، اصفهان، اراک و اهواز، روز یک‌شنبه در تهران، کرج، اصفهان، اراک، اهواز و سمنان و روز دوشنبه اصفهان، اهواز و مشهد خواهد بود.

اثر مخاطره این سامانه افزایشِ غلظت آلاینده‌ها، افزایشِ شاخص‌ِ آلودگیِ هوا در حد ناسالم برای گروه‌هایِ حساس و در صورت عدم مهار منابع آلاینده (ثابت و متحرک) در مناطق پرتردد ناسالم برای تمام گروه‌ها اعلام شده است.

سازمان هواشناسی به مدیریت به منظور کاهش مصرف سوخت‌های فسیلی در منابع متحرک و ثابت و کنترل فعالیت‌های صنعتی مراکز انتشار آلاینده‌ها توصیه کرده است.

کاهش تردد غیرضروری و پرهیز از حرکات ورزشی در فضای باز، به ویژه سالمندان، کودکان و افراد با سابقه بیماری‌های قلبی و تنفسی و پایش مداوم ایستگاه‌های سنجش آلودگی توسط مراجع ذیصلاح و همچنین اتخاذ تدابیر لازم به منظور کنترل میزان آلودگی ضروری است.

مدارس کدام شهرها فردا دوشنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۲ تعطیل است؟

منابع خبری در شبکه های اجتماعی و فضای مجازی از احتمال تعطیلی مدارس و ادارات برخی شهرها از جمله تهران فردا دوشنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۲ به علت آلودگی یا برودن هوا خبر دادند و به بررسی جزئیات برگزاری آنلاین کلاس ها در برخی مقاطع تحصیلی در این روز تعطیل پرداختند.

تعطیلی مدارس فردا 27 آذر 1402 صحت دارد ؟

گفتنی است، تصمیم گیری برای تعطیل شدن یا عدم تعطیلی مدارس روز دوشنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۲ در همین گزارش بروزرسانی خواهد شد.

جزئیات تعطیلی مدارس تهران دوشنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۲

تا این لحظه تنظیم خبر، روز دوشنبه ۲۷آذر ۱۴۰۲ همه مدارس استان تهران باز و دایر است و هیچ خبری مبنی بر تعطیلی احتمالی روز دوشنبه نیست.

اگر چه شدت آلودگی هوا در تهران به وضعیت قرمز رسیده اما هنوز کمیته اضطرار آلودگی ه.وای تهران تشکیل نشده است.

اگر مدارس تعطیل شود، آن وقت هر اطلاعیه رسمی از سوی وزارت آموزش و پرورش صادر بشود و ما هم در همین خبر به اطلاع شما خواهیم رساند.

تعطیلی مدارس کرج و البرز دوشنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۲ واقعیت دارد؟

برای بسیاری از والدین و دانش آموزان کرجی این سوال پیش آمده است که آیا مدارس کرج و استان البرز فردا دوشنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۲ به علت آلودگی یا برودت هوا تعطیل است یا خیر؟

تا این لحظه تنظیم خبر همه مدارس کرج و شهرهای استان البرز فردا دوشنبه بیست و هفتم آذرماه باز و دایر است و هیچ خبری مبنی بر تعطیلی احتمالی فردا مخابره نشده است.

هر لحظه که اطلاعیه رسمی از سوی وزارت آموزش و پرورش و یا کمیته اضطرار آلودگی هوا درباره تعطیل شدن مدارس شهرهای البرز صادر شود؛ ما در این خبر به اطلاع شما خواهیم رساند.

آیا مدارس اهواز و خوزستان فردا دوشنبه ۲۷ آذر تعطیل است؟

برای بسیاری از والدین و دانش آموزان اهوازی این سوال پیش آمده است که آیا مدارس اهواز و استان خوزستان فردا دوشنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۲ به علت آلودگی هوا تعطیل است یا خیر؟

تا این لحظه تنظیم خبر همه مدارس اهواز و شهرهای استان خوزستان فردا دوشنبه بیست و هفتم آذرماه باز و دایر است و هیچ خبری مبنی بر تعطیلی احتمالی فردا مخابره نشده است.

هر لحظه که اطلاعیه رسمی از سوی وزارت آموزش و پرورش و یا کمیته اضطرار آلودگی هوا درباره تعطیل شدن مدارس شهرهای استان خوزستان صادر شود؛ ما در این خبر به اطلاع شما خواهیم رساند.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.