کد خبر : 31407 / /
/

آخرین اخبار از تعطیلی ها | مدارس و دانشگاه های این استان ها هم تا آخر هفته تعطیل شد

مدیرکل مدیرت بحران استانداری اصفهان گفت: آلودگی هوا مدارس و دانشگاه‌های اصفهان و برخی شهرستان‌ها را به تعطیلی کشاند.

آخرین اخبار از تعطیلی ها | مدارس و دانشگاه های این استان ها هم تا آخر هفته تعطیل شد

مدیرکل مدیرت بحران استانداری اصفهان گفت: آلودگی هوا مدارس و دانشگاه‌های اصفهان و برخی شهرستان‌ها را به تعطیلی کشاند

منصور شیشه فروش اظهار داشت: باتوجه به استمرار شرایط سکون هوا، پایداری جو و افزایش غلظت آلاینده‌ها تا پایان هفته جاری، کمیته اضطرار در استانداری اصفهان تشکیل جلسه داد.

وی ادامه داد: طبق مصوبات این کمیته همه دانشگاه‌ها و همه مقاطع تحصیلی آموزش و پرورش، پیش دبستانی، مهدهای کودک و مدارس استثنایی در مناطق شش گانه شهرستان اصفهان، فلاورجان، خمینی شهر، برخوار، مبارکه، شاهین شهر، نجف آباد، زرین شهر و فولادشهر همچنین بخش مرکزی کاشان، آران بیدگل و شهر سجزی در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه (۳۰ آذر ماه و یکم دی ماه) تعطیل خواهند بود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان عنوان کرد: همچنین مقرر شد طرح محدودیت تردد خودروها به صورت زوج و فرد در شهر اصفهان از ساعت ۸ الی ۱۳ و ۱۶ الی ۲۱ از درب منزل اجرایی شود.

وی افزود: تردد خودروهای دودزا، فاقد معاینه فنی و فرسوده توسط پلیس راهور جلوگیری و اعمال قانون می‌شود.

وی عنوان کرد: کارگروه اضطرار به صورت ۲۴ ساعته در استانداری اصفهان فعال است و موارد را رصد و پیگیری می‌کند./مهر

تعطیلی مدارس و دانشگاههای این استان؛ فردا

اقتصادنیوز: سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز از غیرحضوری شدن مدارس و دانشگاه‌های استان البرز در روز چهارشنبه خبر داد.

 "احمد افضلی" در حاشیه بیست و هشتمین جلسه کمیته اضطرار آلودگی هوای استان البرز اعلام کرد: با توجه به روند افزایشی غلظت آلاینده ها، مهدهای کودک، پیش دبستانی ها و کلاس های درس دانشگاه های دولتی و غیردولتی و همچنین‌موسسات آموزشی دولتی و خصوصی در روز چهارشنبه ۳۰ آذر تعطیل و تمامی مدارس در مقاطع ابتدایی و متوسطه اول و دوم غیرحضوری بوده و کلاس ها به صورت مجازی و در بستر آموزشی شاد برگزار می شود.

8 توصیه مهم در هنگام آلودگی هوا

وی تاکید کرد: با توجه به روند افزایشی آلاینده ها، جلوگیری از تردد کلیه وسایل نقلیه موتوری دارای پلاک شخصی، عمومی و دولتی فاقد برچسب معاینه فنی معتبر در سطح شهر توسط عوامل راهنمایی و رانندگی، جلوگیری از انجام کلیه فعالیت های عمرانی که موجب تشدید آلودگی هوا می شود، استقرار و آماده باش پایگاه های سیار اورژانس و هلال احمر با جانمایی مناطقه آلوده تر و پرتردد به منظور کاهش زمان دسترسی به پایگاه ها، موافقت مدیران دستگاه های اجرایی با مرخصی کارکنان، هماهنگی برای تعطیلی موقت واحدهای صنعتی، کارخانه ها و مراکز موثر در تشدید آلودگی هوا، تطبیق ساعات کار حمل و نقل همگانی با ساعات کار اداری و مراکز آموزشی تعیین شده توسط کارگروه شرایط ویژه آلودگی هوا و همچنین هماهنگی با اداره کل ورزش و جوانان برای اطلاع رسانی به منظور عدم فعالیت های ورزشی در محیط های باز از دیگر مصوبات این جلسه بود.

مدارس و دانشگاههای استان البرز از نیمه آذرماه تاکنون با استقرار و افزایش غلظت آلاینده های هوا در شرایط غیرحضوری و یا تعطیلی کامل قرار دارند./ایرنا

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.