کد خبر : 47693 / /
/

واریز ۱۴ میلیون تومان برای این گروه سهام عدالتی ها | ارزش سهام عدالت سهام داران معلوم شد

ارزش سهام عدالت مشخص شد.

واریز ۱۴ میلیون تومان برای این گروه سهام عدالتی ها | ارزش سهام عدالت سهام داران معلوم شد

سود سهام عدالت به صورت سالیانه پرداخت می شود.برای هر دو روش مستقیم و غیرمستقیم مشمولان سهام عدالت، سود در این مرحله واریز خواهد شد. سود سهام عدالت ۱۴۰۲، از پنجشنبه ۲۳ آذرماه به حساب صاحبان سهام عدالت واریز شد.  جاماندگان سهام عدالت بخاطر شماره شبا یا حساب بانکی نامعتبر از قطار واریز سود جا ماندند.آخرین اخبار را در خبر آزاد بخوانید.

در پایان معاملات دیروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت به ۱۴ میلیون و ۷۷۲ هزار و ۴۵۴ تومان رسید که نسبت به روز معاملاتی ۱۶ هزار و ۴۳۶ تومان معادل ۰.۱ درصد کاهش یافت. با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت به ۸ میلیون و ۸۶۳ هزار و ۴۷۲ تومان رسیده است./اقتصاد آنلاین

874541

مشمولان دریافت سود سهام عدالت برای اطلاع از جزئیات می‌توانند با مرکز تماس ۱۵۶۹ شرکت سپرده‌گذاری مرکزی تماس گیرند و این‌مرکز آماده پاسخگویی به سوالات سهامداران است.

اگر دوره‌های گذشته مشمولی سود سهام عدالت را دریافت کرده و در این دوره واریز نشده است احتمالا به یکی از دلایل راکدی حساب از طرف بانک مربوطه حساب مسدود شده است حالا باید افراد مجدد شماره شبای معتبر خود را در سامانه سجام تغییر دهند تا این سود در مرحله دوم واریز به حساب آن‌ها واریز شود.

مشمولان دریافت سود سهام عدالت برای اطلاع از جزئیات می‌توانند با مرکز تماس ۱۵۶۹ شرکت سپرده‌گذاری مرکزی تماس گیرند و این‌مرکز آماده پاسخگویی به سوالات سهامداران است.

 سود سهام عدالتی که با توجه به تنوع پرتفوی افراد مبلغ واریزی سود برای آن‌ها متفاوت است و سهامدارانی که در سبد سهام خود مبلغ ۴۵۲، ۴۹۲ و ۵۳۲ هزار تومان دارند، به ترتیب ۶۲۶، ۶۸۱ و ۷۳۶ هزار تومان سود دریافت می‌کنند و سهامدارانی که سبد سهام یک میلیون تومانی در اختیار دارند، مبلغ یک میلیون و ۳۸۵ تومان سود به حساب آن‌ها واریز خواهد شد./اقتصاد آنلاین

خبر خوش دولت درباره واریز سود سهام عدالت متوفیان

امروز خبر مهمی درباره واریز سود سهام عدالت متوفیان منتشر شده است .

سهام عدالت از روزی که توزیع شد دغدغه جامعه بود. هرچه مردم برای ثبت نام سهام عدالت دغدغه دارند اما آش دهن سوزی نیست، البته بر کسی پوشیده نیست، آینده خوبی در پیش دارد. سهام عدالت متوفیان این روزها محل بحث است چرا که بازماندگان زیادی هستند که می خواهند این مسئله برای شان تعیین تکلیف شود. سهام عدالت از این سایت پیگیری کنید.

سازمان خصوصی‌سازی با محاسبه میزان سود و تنها به شماره شباهای تأیید شده و از طریق بانک‌های عامل، سود اختصاص یافته برای هر فرد را به حساب آنها واریز می‌کند. بدیهی است برای دریافت سود سهام عدالت متوفیان، ارائه و تأیید شماره شبا در سایت سجام توسط وراث الزامی می‌باشد.

۳ میلیون و ۷۰۰ هزار سهامدار عدالت از سال ۱۳۸۴ فوت کرده‌اند، وراث این گروه از سهامداران که در طول هفته‌های گذشته به شعب شرکت‌های کارگزاری و یا بانک‌های منتخب مراجعه و اطلاعات خود را در سامانه انتقال سهام عدالت متوفیان به وراث (میراث) ثبت کرده‌اند، در این مرحله سود سهام عدالت متوفیان خود را دریافت خواهند کرد؛ در صورتی که وراث متوفیان سهام عدالت تا اسفندماه امسال مدارک خود را در سامانه میراث ثبت کنند، می توانند سود سنوات سال های قبل را دریافت کنند.

زمان واریز سود سهام عدالت متوفیان

از ساعات اولیه بامداد روز پنجشنبه ۲۳ آذر ماه واریز سود سهام عدالت به حساب بیش از ۴۳ میلیون سهامدار آغاز شد و قرار بر این بود که ظرف ۴۸ ساعت سود سهام عدالت به حساب همه واریز شود. برای سبد سهام عدالت ۴۹۲ هزار تومانی مبلغ ۶۸۱ هزار تومان، ۵۳۲ هزار تومانی مبلغ ۷۳۶ هزار تومان و سبد سهام یک میلیون تومانی یک میلیون و ۳۸۵ هزار تومان سود تعیین شده است. مبلغ فوق علی الحساب بوده و باقیمانده سود سهام عدالت تا پایان سال جاری به حساب افراد واریز خواهد شد.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.