کد خبر : 45800 / /
/

آدم ربایی عجیب در کرج | ربودن مرد جوان توسط 3 آدم ربای خشن

3 گروگانگیر کرجی دستگیر شدند.

آدم ربایی عجیب در کرج | ربودن مرد جوان توسط 3 آدم ربای خشن

سرهنگ محمد نادر بیگی جانشین فرمانده انتظامی استان البرز در جزئیات این خبر بیان داشت: در پی تماس یکی از شهروندان با مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر اینکه عموی بنده توسط افراد ناشناس ربوده شده است و آدم ربایان درخواست 350 میلیون تومان پول نقد دارند بلافاصله اقدامات اولیه در این راستا آغاز و موضوع با حساسیت ویژه ای توسط ماموران کلانتری 26 ماهدشت دنبال شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان البرز، اظهار داشت: با انجام تحقیقات تخصصی و اطلاعاتی با بررسی دقیق اظهارات خانواده فرد ربوده شده و سرنخ های به دست آمده، ماموران اقدامات گسترده ای را برای آزاد سازی گروگان آغاز و سرانجام موفق شدند هویت متهمان را در یکی از محلات شهرستان شناسایی کنند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه ماموران پس از شناسایی مخفیگاه این گروگانگیران ضمن هماهنگی با مرجع قضایی بلافاصله محل را در محاصره خود در آورده و در عملیاتی دقیق و حساب شده موفق شدند فرد ربوده شده را از چنگ آدم ربایان آزاد کنند، اظهار داشت: در این عملیات 3 گروگانگیر دستگیر شدند.

سرهنگ نادربیگی افزود: متهمان در همان بازجویی های اولیه در مواجهه با مستندات پلیسی لب به اعتراف گشوده و به آدم ربایی اعتراف و انگیزه خود را اخازی از خانواده فرد ربوده شده عنوان کردند.

جانشین انتظامی استان در پایان گفت:پلیس با کسانی که بخواهند نظم و امنیت جامعه را برهم بزنند با قاطعیت برخورد کرده و اجازه جولان به آنان نخواهد داد./رکنا

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.