کد خبر : 42031 / /
/

مرد قزوینی توسط 2 گروگانگیر خشن ربوده شد | پرونده عجیب آدم ربایی مرد قزوینی

فرمانده انتظامی استان قزوین به تشریح جزییات پرونده آدم ربایی و نجات یک شهروند قزوینی که اخیرا در قزوین رخ داد، پرداخت.

مرد قزوینی توسط 2 گروگانگیر خشن ربوده شد | پرونده عجیب آدم ربایی مرد قزوینی

در پی مراجعه یکی از شهروندان به کلانتری 11 مدرس شهرستان قزوین مبنی بر فقدانی برادرش، پرونده مقدماتی در این خصوص تشکیل و به پلیس آگاهی استان ارجاع شد.

در بررسی های کارآگاهان پلیس آگاهی مشخص شد، آخرین مکالمه تلفنی فقدانی با فردی بوده که با دلایل مالی با او دارای اختلاف حساب می باشد.

فرمانده انتظامی استان قزوین بیان کرد: در ادامه تحقیقات به عمل آمده و اخذ اظهارات اعضای خانواده در خصوص ارتباط بین این 2 نفر و همچنین اطلاع از ارسال پیامکی تهدید آمیز از یک شماره ناشناس به همسر فقدانی، احتمال وقوع آدم ربایی متصور و هماهنگی های لازم قضائی به منظور بررسی تخصصی تر در این خصوص انجام گرفت.

 ابراهیمی با اشاره به اینکه طی اقدامات اطلاعاتی ویژه مخفیگاه متهم در کمتر از 8 ساعت مورد شناسایی قرار گرفته و وی در عملیاتی ضربتی توسط کارآگاهان پلیس آگاهی دستگیر شد، خاطرنشان کرد: خوشبختانه در این عملیات فقدانی که در منزل یکی از اقوام فرد آدم ربا محبوس شده بود، آزاد شد.

این مقام انتظامی در پایان ضمن بیان اینکه در بازدید از مخفیگاه متهم تعداد قابل توجهی از اوراق و مدارک مالی به ارزش بالغ بر 30 میلیارد ریال که با تهدید از فقدانی اخذ شده بود، کشف شد، گفت: در ادامه تحقیقات پلیسی یک متهم دیگر در این پرونده شناسایی و دستگیری وی در دستور کار ماموران قرار دارد./رکنا

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.