کد خبر : 45468 / /
/

گروگانگیری وحشتناک مرد جوان در کرمان | غافلگیری گروگانگیران در ایرانشهر

سردار دوستعلی جلیلیان خبر دستگیری عاملان آدم ربایی را بیان کرد و از رهایی بدون مشکل گروگان خبر داد.

گروگانگیری وحشتناک مرد جوان در کرمان | غافلگیری گروگانگیران در ایرانشهر

سردار دوستعلی جلیلیان فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان امروز در زاهدان اظهار کرد: در پی دریافت گزارشی مبنی بر ربایش فردی در استان کرمان توسط افرادی ناشناس و متواری شدن به استان های همجوار؛ بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار؛ کارآگاهان پلیس استان قرار گرفت.

 وی در ادامه افزود: طی بررسی های بعمل آمده و اقدامات اطلاعاتی مشخص شد متهمان فرد ربوده شده را به شهرستان ایرانشهر انتقال و در یکی از محلات این شهرستان به گروگان گرفته اند.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: بلافاصله تیمی مجرب از کارآگاهان پلیس وارد عمل شده و سرنخ های از حضور فرد ربوده شده و متهمان در یکی‌ از روستاهای همجوار شهرستان ایرانشهر بدست آوردند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان بیان کرد: با توجه به حساسیت موضوع، کارآگاهان پلیس با سرعت عمل در یک عملیات ضربتی متهمان را در محل مخفیگاهش دستگیر و فرد ربوده شده صحیح و سالم آزاد و در بازرسی از مخفیگاهشان یک قبضه سلاح کلاش به همراه مهمات مربوطه کشف و ضبط شد.

 سردار جلیلیان با بیان اینکه انگیزه متهمان این پرونده اختلافات قبلی بوده است؛ خاطر نشان کرد: پلیس هرگز اجازه نخواهد داد مجرمان و مخلان نظم و امنیت آسایش شهروندان را برهم زنند و در صورت مشاهده هر گونه اقدام غیر قانونی با هنجار شکنان برخورد قاطع خواهد شد./رکنا

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.