کد خبر : 44420 / /
/

ماجرای مشکوک ربودن مرد جوان در غرب تهران | انگیزه آدم ربایان چه بود ؟

۳ مرد جوانی که در غرب تهران به دلیل اختلافات مالی اقدام به ربودن یک فرد کرده بودند، دستگیر شدند.

ماجرای مشکوک ربودن مرد جوان در غرب تهران | انگیزه آدم ربایان چه بود ؟

شاکی پرونده ادامه داد: متهمان ابتدا من را به خانه‌ای در شهریار بردند و با تهدید چاقو 2 سفته میلیاردی گرفتند و سپس سند خودروی من را به نام خودشان زدند؛ همچنین آنها پس از اعمال مجرمانه خود آزادم کردند؛ حالا به اینجا آمدم تا شکایتم را مطرح کنم.

پس از تشکیل پرونده با دستور قضایی تحقیقات تیم جنایی آغاز و در نخستین گام مشخص شد، شاکی پرونده مالک یک شرکت بوده و با فردی به نام امید اختلاف مالی گسترده‌ای دارد؛ همچنین در ادامه مشخص شد، مرد جوانی که با شاکی در غرب تهران قرار ملاقات گذاشته از دوستان مشترک امید و مالباخته است.

تیم جنایی پس از دریافت این اطلاعات مهم، مخفیگاه 3 نفر از متهمان را در نقاط مختلف تهران شناسایی و پس از هماهنگی‌های لازم قضایی با بازپرس پرونده آنها را طی عملیات‌های غافلگیرانه دستگیر به اداره پلیس آگاهی منتقل کردند.

یکی از متهمان در جریان تحقیقات ابتدا منکر جرم خود بود اما پس از مواجهه با شواهد و مدارک موجود پرونده به آدم‌ربایی مرد جوان اعتراف کرد و گفت: چند روز قبل از حادثه، امید با من تماس گرفت و درخواست کرد تا شاکی پرونده را به خیابان مورد‌ نظر در غرب تهران بکشانم تا در آنجا به دلیل اختلافات گسترده مالی اقدام به آدم‌ربایی کنیم.

مرد آدم‌ربا مدعی شد: ما شاکی پرونده را به خانه‌ای در شهریار بردیم و از آن سفته چند میلیاردی گرفتیم و خودرویش را به نام امید زدیم تا حساب آنها با یکدیگر تسویه شود در ادامه نیز قرار شد مقداری پول به عنوان دستمزد به من دهند که دستگیر شدیم.

پس از اعترافات صریح آدم‌ربایان به جرم خود به دلیل اختلافات مالی، کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی ماموریت یافتند تا با اقدامات فنی و اطلاعاتی مخفیگاه 2 متهم فراری پرونده را شناسایی و سپس با دستور قضایی نسبت به دستگیری آنها اقدام کنند.

به گزارش تسنیم، با دستور غلامحسین صادق‌زاده؛ بازپرس شعبه هفتم دادسرای امور جنایی، متهمان برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده اختیار کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی قرار گرفتند و تحقیقات در رابطه با 2 مرد فراری دیگر ادامه دارد./تسنیم

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.