کد خبر : 45558 / /
/

فروش شاهین اتوماتیک و پژو 207 بدون قرعه کشی | چه کسانی مجاز به ثبت نام شدند؟

طرح واگذاری خودروهای شاهین اتوماتیک و پژو 207 اتوماتیک به جانبازان 25 الی 49 درصد جسمی حرکتی، فرزند شهید، همسر شهید و آزادگان دارای معلولیت کلید خورد.

فروش شاهین اتوماتیک و پژو 207 بدون قرعه کشی | چه کسانی مجاز به ثبت نام شدند؟

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران جزئیات اجرای قانون واگذاری خودرو داخلی به جانبازان 25 الی 49 درصد جسمی حرکتی، فرزند شهید، همسر شهید و آزادگان دارای معلولیت را اعلام کرد.

طبق اعلام  بنیاد شهید و امور ایثارگران، سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی گفت: در راستای اجرای ماده ۴۵ قانون جامع خدمات‌رسانی در خصوص واگذاری خودرو به جانبازان ۲۵ الی ۴۹ درصد جسمی حرکتی، فرزندشهید، همسرشهید و آزادگان دارای معلولیت مورد تائید کمیسیون پزشکی بنیاد بعد از حدود ۱۰ سال از زمان اجرای قانون جامع و نظر به مساعدت وزارت صمت و بانک مرکزی، مقرر شد از مهرماه امسال برای ۲ هزار و ۱۱۲ نفر از مشمولان فوق به صورت جداگانه، یکهزار و ۲۰۰ نفر توسط ایران خودرو، خودرو ۲۰۷ اتوماتیک و ۹۱۲ نفر توسط شرکت سایپا خودرو شاهین اتوماتیک اقدامات مقتضی صورت پذیرد.

وی افزود: در ارتباط با فرآیند اجرا مقرر شد که در هر ماه پیامکی از سوی شرکت‌های خودرو ساز به مشمولان برای تکمیل اطلاعات و انتخاب نمایندگی و دریافت پیش فاکتور اقدام، و بانک‌های عامل نیز هر ماه برای این افراد نسبت به ارسال پیامک برای دریافت تسهیلات موضوع واگذاری خودرو از محل تبصره ۱۶ قانون بودجه و تکمیل مابالتفاوت وجه توسط مشمول اقدام شود تا مطابق آئین نامه مذکور شرکت‌های خودرو ساز بعد از دو ماه از تکمیل وجه نسبت به تحویل خودرو به این افراد اقدام کنند.

قاضی‌زاده هاشمی خاطرنشان کرد: با تلاش و رایزنی‌های صورت پذیرفته و نظر مساعد شرکت های خودرو ساز، مقرر شد با توجه به محدودیت‌های حرکتی مشمولان خودرو اتوماتیک به آنها تحویل داده شود.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: طی چند روز گذشته از سوی هر دو خودروساز پیامک‌های ثبت نام و تکمیل پروفایل برای مشمولان ارسال و مقرر شده پیامک‌ها دوباره برای آنها ارسال شود.

قاضی‌زاده هاشمی تصریح کرد: از مشمولان تقاضا می ‌شود در زمان مقرر نسبت به ثبت نام و دریافت تسهیلات وام و تکمیل وجه اقدام کنند.

وی افزود: در خصوص خودروهای وارداتی نیز مراتب از مراجع ذیربط در دست پیگیری است./ جماران

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.