کد خبر : 43132 / /
/

فروش ویژه پژو 207 و تارا نصف قیمت کارخانه | 30 روزه با شرایط نقد و اقساط صاحب خودرو شوید + جزییات

شرکت ایران خودرو طی بیانیه‌ای اعلام کرد که متقاضیان طرح جوانی جمعیت این شرکت با اولویت تابستان 1402 می‌توانند که نسبت به تغییر خودروی مد نظر خود اقدام کنند.

فروش ویژه پژو 207 و تارا نصف قیمت کارخانه | 30 روزه با شرایط نقد و اقساط صاحب خودرو شوید + جزییات

فروش ویژه ایران خودرو آغاز شد / شرکت ایران خودرو برای مادرانی که در طرح جوانی جمعیت در دور اول سامانه یکپارچه خودرو برای خودروی تارا با گیربکس دستی نام‌نویسی کردند، شرایط تبدیل این محصول را ارائه کرده است. این افراد می‌توانند در صورت تمایل به جای دریافت خودروی تارا دستی، خودروی پژو 207 دنده دستی با سقف شیشه‌ای را دریافت کنند.

لازم به ذکر است که این شرایط برای افرادی است که در اولویت تابستان 1402 ایران خودرو حضور داشته باشند. متقاضیان در صورت تمایل باید ظرف مدت هفت روز نسبت به تمایل وجه اقدام کنند. پس از واریز وجه، مابقی اقدامت لازم از طریق پیامک به آن‌ها اطلاع رسانی خواهد شد. این شرایط کاملاً اختیاری بوده و افرادی که تمایل به دریافت خودروی تارا دارند می‌توانند که تا موعد تحویل 90 روز آینده در انتظار باشند و سپس نسبت به دریافت خودروی خود اقدام کنند.

تفاوت قیمتی 2 خودرو

خودروی تارا دنده ای V1، در درب کارخانه 394 میلیون و 460 هزار تومان است که  همین خودرو در بازار آزاد امروز با اختلاف قیمت 290 میلیون و 540 هزار تومان با عدد نهایی 685 میلیون تومان معامله می‌شود. در سوی دیگر قیمت کارخانه خودروی پژو 207 پاناروما 343 میلیون و 725 هزار تومان است. این محصول در بازار آزاد با اختلاف قیمتی 296 میلیون و 275 هزار تومانی با قیمت نهایی 640 میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

در نتیجه می‌توان گفت که اگر قرار باشد فردی امروز  یکی از دو خودروی مطرح شده را از  نمایندگی تحویل بگیرد و سپس اقدام به فروش آن‌ها بکند از فروش پژو 207، پنج میلیون و 735 هزار تومان بیش‌تر سود کسب می‌کند.

فروش فوری ویژه آخر تابستان ایران خودرو با قیمت کارخانه و بدون محدودیت

فروش اقساطی ایران خودرو دیزل آغاز شد.

طرح فروش فوق العاده ایران خودرو  با توجه به قانون ابلاغی از وزارت صمت هر چند وقت یکبار اجرایی می شود. طرح فروش فوق العاده ایران خودرو، فرصت خوبی برای خرید با قیمت ارزانتر در بازار خودرو برای افراد است. فروش فوق العاده ایران خودرو هر چند وقت یک بار تمدید شده و برای اطلاع رسانی به افراد اعلام می گردد. در طرح فروش فوق العاده ایران خودرو، اتوموبیل های تولید ملی و ساخت خود کشور به فروش می رسند. فروش فوق العاده ایران خودرو باعث معرفی خودرو های ملی نیز می شود.

مرحله دوم فروش کامیونت آرنا پلاس ­ایران خودرو دیزل از ساعت ۱۰ صبح شنبه (چهارم شهریور) به صورت اینترنتی آغاز می‌شود.

در این مرحله کامیونت باری آرنا پلاس شش تن به روش نقدی و مرحله‌ای اقساطی از طریق سامانه فروش رسمی شرکت ایران خودرو دیزل به نشانی esale.ikd.ir به فروش می‌رسد.

گفتنی است، کامیونت باری جدید آرنا پلاس شش تن به موتور معروف کامینز ۸.۳ لیتری توربوشارژ به گیربکس ZF، سیستم ترمز دو مداره پنوماتیک (ترمز جلو و عقب هر دو دیسکی) و کابین خواب دار با امکانات جدید و متنوع مجهز است و با برخورداری از طول بارگیری مناسب، قابلیت نصب انواع کاربری از جمله باری فلزی، کفی جرثقیل‌دار، بالابر، حمل خودرو، حمل زباله پرس و یخچال را دارد.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.