کد خبر : 43241 / /
/

ایران خودرو | ثبت نام ایران خودرو | پیش فروش ایران خودرو

ثبت نام ایران خودرو برای شهریورماه استارت خورد | سورن پلاس، پژو ۲۰۷ و دنا + لینک سایت

ثبت نام ایران خودرو ویژه شهریور ۱۴۰۲ آغاز شد.

ثبت نام ایران خودرو برای شهریورماه استارت خورد | سورن پلاس، پژو ۲۰۷ و دنا + لینک سایت

ایران خودرو طی اطلاعیه‌ای از پیش فروش خودروهای سمند سورن پلاس دوگانه سوز، پژو ۲۰۷ (اتوماتیک و دنده‌ای) و دنا پلاس خبر داد.

شرایط ثبت نام ایران خودرو شهریور ۱۴۰۲ 

برای ثبت نام پیش فروش ایران خودرو شهریور ۱۴۰۲ باید نصف قیمت کارخانه خودروهای عرضه شده را بپردازید. مابقی مبلغ زمان تحویل خودروهای ایران خودرو یعنی اسفندماه ۱۴۰۲ مطابق با قیمت روز کارخانه محاسبه و دریافت خواهد شد.

11111111111111

لینک سایت ثبت نام ایران خودرو شهریور 1402

تکمیل مراحل ثبت نام تنها از طریق مراجعه به  سایت ثبت نام ایران خودرو  یعنی آدرس https://esale.ikco.ir/ انجام می شود، درصورتی که متقاضیان نسبت به تکمیل وجه از طریق سایت دیگری اقدام کنند،  مسئولیتی متوجه شرکت ایران خودرو نخواهد بود.

مهلت واریز وجه ثبت نام ایران خودرو شهریور 1402

گفتنی است  مهلت واریز وجه ایران خودرو  از روز سه شنبه ۳۱ مرداد آغاز شده است و شنبه ۱۱ شهریور ماه به پایان خواهد رسید.

شرط مهم ثبت نام پیش فروش ایران خودرو 1402

افرادی که در سامانه یکپارچه ثبت نام کردند و اسامی ایشان به عنوان بخش سوم اولویت های زمستان ۱۴۰۲ برای پیش فروش (فراخوان) ویژه متقاضیان عادی به این شرکت اعلام شده است و برای ایشان توسط شرکت ایران خودرو پیامک ارسال شده است می‌توانند به منظور واریز وجه صرفاً از طریق سایت فروش اینترنتی ایران خودرو برای تکمیل مراحل ثبت نام اقدام کنند.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.