کد خبر : 41832 / /
/

یارانه جدید

یارانه جدید دولت برای بازنشستگان | واریزی جدید 300 هزارتومانی دولت برای بازنشستگان | دریافت یارانه جدید با کد دستوری زیر

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه از مهیا کردن زیر ساخت‌های لازم برای صدور کارت بلیت اقشار خاص در متروی تهران خبر داد.

یارانه جدید دولت برای بازنشستگان | واریزی جدید 300 هزارتومانی دولت برای بازنشستگان | دریافت یارانه جدید با کد دستوری زیر

یارانه جدید در دولت رئیسی برای  دهک های یک تا نه درآمدی واریز شد یارانه جدید به خانوار های سه دهک پایین درآمدی هر نفر  400 هزار تومان و بقیه خانوار ها هر نفر 300 هزار تومان واریز می شود یارانه جدید دستمزد  به فارغ التحصیلان و جوانان بیکار جویای کار در مناطق محروم و کم برخوردار از اشتغال هستند. به مدت یک سال به کارفرمایانی که نیروی کار شغل اولی را در بنگاه جذب کنند. پرداخت می شود یارانه جدید قرار است به صورت کالایی از آذرماه  پرداخت شود در ادامه به آخرین اخبار از یارانه جدید می پردازیم

 در رابطه با واریزی جدید دولت اینبار قرعه شانس به نام بازنشستگان رسیده است.طبق اخبار منتشر شده واریزی جدید برای بازنشستگانی است که منتظر ثبت نام وام بازنشستگان هستند. قرار است وام 30 میلیون تومانی به عنوان واریزی جدید برایشان پرداخت شود.مقدار واریزی جدید هنوز مشخص نشده است.در ادامه به آخرین خبر از واریزی جدید می پردازیم.

مسعود درستی با بیان اینکه طولانی‌شدن زمان انتظار افراد برای دریافت کارت بلیت موجب ایجاد نارضایتی در بین شهروندان شده است، گفت: صدور این کارت‌ها تا پیش از این توسط پیمانکار فروش بلیت انجام می‌شد که به منظور تسریع در روند صدور و افزایش رفاه حال اقشار خاص، ضمن هماهنگی با کمیته هماهنگی و نظارت بلیت الکترونیک شهر تهران، تصمیم گرفته شد تا این کار در شرکت بهره‌برداری متروی تهران انجام شود.

در افسردگی غم به لایه‌های عمیق زندگی نفوذ کرده و اختلالاتی در احساسات و رفتار شما به‌وجود می‌آورد. اگر احساس افسردگی دارید، حتما با کمک یک روانشناس متخصص مشکل را ریشه‌یابی کنید و برای حل آن راهکار بگیرید.برای ارتباط با مشاور متخصص افسردگی روی دکمه زیر کلیک کنید.

وی تصریح کرد: با مهیا کردن شرایط سخت‌افزاری از روز شنبه صدور کارت بلیت اقشار خاص را آغاز کردیم.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه خاطرنشان کرد: سعی خواهیم کرد دراسرع‌ وقت نسبت به اطلاع‌رسانی و تحویل کارت بلیت‌ها اقدام کنیم.

بر اساس گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه، مبلغ اعتبار کارت بلیت‌های تخفیف‌دار اقشار خاص ۳۰۰ هزار تومان است و شامل کارت بلیت سالمندان (کارت بلیت منزلت)، دانشجویان، دانش‌آموزان و سایر اقشار خاص شامل ایثارگران و خانواده آنها، معلولان، افراد تحت پوشش کمیته امداد و سازمان بهزیستی شهر تهران می‌شود.

یارانه جدید

واریزی جدید یارانه

بازنشستگان صندوق فولاد از اول تیرماه با یارانه ای که صندوق در جهت کاهش هزینه تمام شده سفر اختصاص داده و به صورت اقساط بیست ماهه از اقامت فولبرد در مشهد استفاده می‌نمایند.

صندوق بازنشستگان فولاد اعلام کرد: در راستای ارتقای خدمات رفاهی به بازنشستگان صندوق فولاد، یارانه سفر زیارتی و سیاحتی مشهد مقدس برای این عزیزان اختصاص یافت.

 طبق این گزارش، در طول هشت سال گذشته و در ادوار مختلف صندوق، بازنشستگان صندوق فولاد از یارانه سفر برخوردار نبودند اما با تلاش معاونت های فنی و عملیات بیمه ای و توسعه مدیریت و منابع، یارانه سفر پس از هشت سال وقفه مجددا به بازنشستگان عزیز صندوق اختصاص یافت.

در حال حاضر، بازنشستگان صندوق فولاد از اول تیرماه با یارانه ای که صندوق در جهت کاهش هزینه تمام شده سفر اختصاص  داده و به صورت اقساط 20 ماهه از اقامت فولبرد در  مشهد استفاده می‌نمایند.

در قالب این طرح بازنشستگان صندوق می توانند همراه با افراد تحت تکفل به مدت سه شب و چهار روز در هتل مرآت مشهد اقامت نمایند.

معاون فنی و امور بیمه‌ای صندوق بازنشستگی کشوری از صدور احکام افزایش ۱۵ درصدی حقوق ۴۲۰۰ نفر از بازنشستگان وزارت بهداشت و درمان خبر داد و گفت: باتوجه به اینکه در اسفندماه سال ۱۴۰۱ برای ۱۸۰ هزار نفر از بازنشستگان افزایش حقوق اعمال شد، حدود ۴۲۰۰ نفر به دلایلی باقی ماندند که این موضوع برایشان اعمال نشد و با توجه به پیگیری‌های بازنشستگان و مدیرعامل صندوق، احکام این افراد به تدریج صادر و این افزایش حقوق از مردادماه برای آنها لحاظ می‌شود.

به گزارش ایسنا، در راستای اجرای ماده ۳۰ قانون برنامه ششم توسعه دولت مکلف شد بررسی‌های لازم جهت برقراری عدالت در نظام پرداخت، رفع تبعیض و متناسب‌سازی دریافت‌ها و برخورداری از امکانات شاغلین، بازنشستگان و مستمری‌بگیران کشوری و لشکری سنوات مختلف را انجام دهد. به دنبال این موضوع، مهرماه سال ۱۳۹۹ بود که همسان‌سازی حقوق بازنشستگان کشوری و لشکری تصویب و مقرر شد از محل قانون بودجه، همسان‌سازی حقوق بازنشستگان کشوری و لشکری ترمیم شود.

صدور احکام مربوطه در مردادماه ۱۴۰۰ توسط صندوق بازنشستگی کشوری انجام شد اما با وجود بارگذاری احکام صادره در سایت صندوق و مشاهده و دریافت احکام مذکور توسط بازنشستگان این حوزه، احکام صادره تاکنون به اجرا درنیامده بود و پرداخت حقوق کماکان به‌صورت گذشته انجام می‌شد. صندوق بازنشستگی در آن زمان علت عدم‌ اجرای احکام را عدم تأمین اعتبار از سوی سازمان برنامه‌ و بودجه اعلام کرده بود.

از آنجایی که یکی از مشمولان همسان‌سازی حقوق بازنشستگان کشوری و لشگری، بازنشستگان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی هستند؛ ۲۱ فروردین ماه سال جاری بود که نعمت الله ترکی- مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری در نشست با روسای کانون‌های بازنشستگی دانشگاه‌های علوم پزشکی ۱۲ استان کشور در خصوص منابع همسان‌سازی بازنشستگان، با اشاره به صدور احکام افزایش ۱۵ درصدی حقوق علوم پزشکی گفت: ما باید ابتدا منابع لازم برای اجرای این احکام و تعهدات آن را مطالبه می‌کردیم و در اواسط سال ۱۳۹۹ که بودجه تبدیل به قانون شده بود و چنین منابعی در بودجه پیش‌بینی نشده بود، باید منابع آن به طور مشخص و شفاف تعیین تکلیف می‌شد که متاسفانه این اتفاق نیفتاده و اکنون به یک چالش تبدیل شده است.

وی در همان زمان اعلام کرد که در آخرین روزهای سال ۱۴۰۱ با پیگیری‌های انجام شده مبلغ مابه التفاوت احکام ۱۵درصد، به حساب بازنشستگان مشمول حوزه وزارت بهداشت و دانشگاه‌های علوم پزشکی واریز شد./

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.