کد خبر : 41384 / /
/

حمله وحشتناک 2 سگ وحشی به ماموران پلیس | دستگیری زوج مواد فروشی که تهران را به هم ریخته بودند

سرهنگ حسین باباپور رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران از دستگیری زن و شوهر مواد فروشی که در حین دستگیری باعث مجروحیت مامور انتظامی شده بودند، خبرداد.

حمله وحشتناک 2 سگ وحشی به ماموران پلیس | دستگیری زوج مواد فروشی که تهران را به هم ریخته بودند
سرهنگ "حسین باباپور" گفت: شامگاه روز گذشته در پی وصول خبری مبنی بر فعالیت مجرمانه یک زوج مواد فروش در محدوده "هرندی" تهران  بلافاصله تیمی از ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران برای  بررسی موضوع به محل اعزام شدند.
 
ماموران ضمن هماهنگی با مقام قضائی به مخفیگاه متهمان که  یک باب منزل مسکونی پلاک قرمز کبود وارد  که در حین دستگیری متهمان  علاوه بر  درگیری و تمرد از دستورهای پلیسی،  دو  قلاده سگ وحشی را به سمت ماموران رها کردند که متاسفانه بر اثر درگیری در این عملیات پلیسی، سرتیم عملیات از ناحیه ساق پای راست دچار مجروحیت شد.

 بلافاصله با همکاری عوامل درمانی و اورژانس 115 در کوتاه ترین زمان این مامور  به بیمارستان امام سجاد (ع) تهران منتقل و تحت عمل جراحی و مداوا قرار گرفت که هم اکنون حال عمومی وی رضایت بخش گزارش شده است.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب در ادامه تصریح کرد: ماموران انتظامی با وصوف وقوع حادثه در همان عملیات پلیسی،  هردو متهم که زوج مواد فروش سابقه دار و حرفه ای مواد مخدر در محله هرندی بودند را دستگیر و به همراه مقادیری مواد مخدر هروئین به مقر پلیس منتقل و  پس از تحقیقات تکمیلی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

سرهنگ باباپور در پایان با بیان اینکه عزم و اراده پلیس در برخورد با سوداگران مرگ بسیار جدی است و از هیچ اقدام و کوششی در این رابطه فروگزار نخواهد بود، به مواد فروشان و قاچاقچیان هشدار داد: پلیس با اشراف اطلاعاتی خوبی که دارد متهمان را در کوتاهترین زمان ممکن دستگیر و آنان را به دست قانون می سپارد و اجازه نخواهد داد عده ای فرصت طلب و سودجو با اقدامات هنجارشکنانه خود امنیت شهروندان را به مخاطره بیندازند./رکنا

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.