کد خبر : 41229 / /
/

قتل فجیع در شیراز بخاطر یک گرم شیشه | قاتل دوست 40 ساله اش را کشت

رئیس پلیس آگاهی استان فارس گفت: قاتلی که به خاطر یک گرم شیشه، دوست 40 ساله خود را به قتل رسانده بود دستگیر و روانه زندان شد.

قتل فجیع در شیراز بخاطر یک گرم شیشه | قاتل دوست 40 ساله اش را کشت

سرهنگ کاووس حبیبی در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره قتل در بیستم تیرماه سال جاری در یکی از محله‌های شیراز، بلافاصله موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران تحقیقات خود را آغاز و مطلع شدند که فردی به هویت معلوم که دوست مقتول بوده با ضربات سلاح سرد وی را به قتل رسانده و متواری شده است.

رئیس پلیس اگاهی استان ادامه داد: تحقیقات تخصصی پلیس برای شناسایی عامل قتل به صورت ویژه آغاز و ماموران موفق شدند پس از 4 روز قاتل 43 ساله را شناسایی و وی را در یکی از محله‌های شیراز دستگیر کنند.

سرهنگ حبیبی با بیان اینکه قاتل علت و انگیزه قتل را معامله بر سر یک گرم مواد مخدر از نوع شیشه عنوان کرد، اظهار داشت: متهم برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد./رکنا

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.