کد خبر : 41077 / /
/

کشف عجیب 126 بسته حشیش از معده مسافر | جاساز قاچاقچی در فرودگاه لو رفت

رئیس پلیس فرودگاه شهید بهشتی اصفهان از کشف ۱۲۶ بسته حشیش از معده یکی از مسافران خروجی با هوشیاری و اقدام به موقع ماموران این پلیس خبر داد.

کشف عجیب 126 بسته حشیش از معده مسافر | جاساز قاچاقچی در فرودگاه لو رفت

به گزارش پایگاه خبری پلیس، ذبیحل الله دلاور در این خصوص اظهار داشت: ماموران پلیس فرودگاه شهید بهشتی اصفهان با تیزهوشی و هوشمندی بالای خود به یکی از مسافران زن که قصد خروج از کشور داشت مشکوک و پس از بررسی دقیق و انجام معاینات پزشکی مشخص شد وی اقدام به بلع مواد مخدر در معده خود کرده است.

وی افزود: با محرز شدن جاسازی در معده متهم، وی در تحقیقات صورت گرفته به جرم خود معترف شد که در ادامه این شخص به بیمارستان منتقل و پس از انجام اقدامات پزشکی نهایتاً 126 بسته معادل هزار و 740 گرم مواد مخدر از نوع حشیش از معده متهم خارج شد.

رئیس پلیس فرودگاه شهید بهشتی اصفهان با بیان اینکه متهم پیش از این نیز به جرم بلع و انباری مواد مخدر در معده خود توسط پلیس فرودگاه امام خمینی (ره) تهران دستگیر شده بود گفت: در این خصوص پرونده تشکیل و این زن برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضایی تحویل داده شد.

دلاور با بیان اینکه ماموران پلیس فرودگاه شهید بهشتی اصفهان با اشرافیت و هوشمندی بالای خود با هرگونه اقدامات مجرمانه برخورد می‌کنند گفت: از مسافران و مراجعه کنندگان به فرودگاه می‌خواهیم همکاری لازم را با خادمان خود در پلیس فرودگاه داشته و هرگونه موارد مشکوک و اقدامات غیر‌قانونی و غیر‌مجاز افراد را به ایستگاه پلیس مستقر در این فرودگاه اعلام نمایند تا در اسرع وقت با این مجرمان برخورد قانونی صورت گیرد.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.