کد خبر : 40971 / /
/

جزییات مهم وام میلیونی سربازی | به چه کسانی تعلق می گیرد؟

فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح جزئیات اعطای وام مهارت‌آموزی در سال 1402 را تشریح کرد.

جزییات مهم وام میلیونی سربازی | به چه کسانی تعلق می گیرد؟

سردار سرتیپ پاسدار محمدجواد زاده‌کمند فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح درباره شرایط اعطا تسهیلات اشتغال زایی به کارکنان وظیفه مهارت‌دیده اظهار کرد: در راستای پشتیبانی و حمایت شغلی از کارکنان وظیفه ماهر ترخیص شده از خدمت، مطابق با هماهنگی‌های صورت گرفته با دستگاه‌های متولی اشتغال و برنامه‌ریزی‌های انجام شده در سال 1401، این قرارگاه موفق به ثبت نام بیش از 6 هزار و 300 نفر از متقاضیان و برسی و هدایت بخشی از آن‌ها به بانک‌های عامل جهت دریافت تسهیلات شغلی شد.

وی افزود: تاکنون بیش از 9 هزار نفر از سربازان وظیفه مهارت‌دیده تسهیلات شغلی خود را دریافت کرده‌اند و بیش از 40 هزار نفر نیز که در گذشته ثبت نام کرده بودند، در نوبت دریافت تسهیلات هستند.

فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح گفت: اعطای تسهیلات اشتغال‌ زایی از 2 ماهه پایانی سال 1401 آغاز شد و مطابق مصوبه شورای عالی اشتغال کشور، ادامه روند اعطای تسهیلات از محل اعتبارات سال 1401 تا پایان تیرماه سال 1402 تمدید شده است.

سردار زاده‌کمند ادامه داد: مطابق هماهنگی‌های صورت گرفته، و تعامل با بانک‌های عامل استان‌ها، در حال حاضر تعدادی از متقاضیان در فرآیند دریافت تسهیلات قرار گرفته‌اند.

وی گفت: اعطای تسهیلات به متقاضیان واجد شرایط برای سال 1402 منوط به ابلاغ آیین نامه نحوه اعطای تسهیلات توسط وزارت امور اقتصادی و دارایی و  تعیین قدرالسهم استانی بانک‌های عامل از محل اعتبارات سال 1402 شده است.

فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح یادآور شد: اولویت پرداخت تسهیلات در سال 1402 با آن دسته از متقاضیان واجدشرایطی است که در سال 1401 ثبت نام کرده و در نوبت دریافت تسهیلات هستند و ثبت نام جدید از متقاضیان نیز به اتمام پرداخت تسهیلات به افراد در نوبت موکول خواهد شد.

وی ادامه داد: پس از هماهنگی‌های لازم موضوع از طریق قرارگاه مرکزی مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح اطلاع‌رسانی می‌شود./رکنا

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.