کد خبر : 29733 / /
/

به این سرباز ها وام 150 میلیونی تعلق می گیرد | جزییات بیشتر را اینجا بخوانید

مشاور عالی قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح از ثبت نام ۵۵ هزار سرباز ماهر منقضی خدمت در طرح اعطای تسهیلات طرح مهارت آموزی تا اشتغال خبر داد.

به این سرباز ها وام 150 میلیونی تعلق می گیرد | جزییات بیشتر را اینجا بخوانید

سرتیپ دوم پاسدار موسی کمالی، مشاور عالی قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس اظهار داشت: با توجه به استقبال قابل توجه کارکنان وظیفه ماهر منقضی خدمت و ثبت نام بالغ بر ۵۵ هزار نفر در مرحله اول ثبت نام اعطای تسهیلات طرح مهارت‌آموزی تا اشتغال و نیاز به زمان مناسب جهت بررسی، تکمیل و ارسال پرونده به مبادی ذی‌ربط از جمله بانک های عامل برای پرداخت تسهیلات، ثبت نام برای دریافت وام از یک آذر متوقف میشود و افراد واجد شرایط فعلا برای ثبت نام مراجعه نکنند .

وی گفت: شروع مجدد فرآیند ثبت نام درخواستهای متقاضیان در مرحله دوم، پس از تعیین و تکلیف پرونده های ثبت شده در مرحله اول، حداکثر تا تاریخ 1401/09/30 اعلام خواهد شد.

سردار کمالی خاطرنشان کرد: تسهیلات اشتغال‌زایی سربازان ماهر در دو نوع خود اشتغالی به مبلغ حداکثر 150 میلیون تومان و کارآفرینی به مبلغ حداکثر 4 میلیارد تومان به سربازان منقضی خدمتی که تاریخ ترخیص آنان کمتر از 5 سال باشد، اعطا می شود./فارس

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.