کد خبر : 40617 / /
/

خبر خوش برای سربازان | وام ۱۵۰ میلیون تومانی مخصوص سربازان

مشاور عالی قرارگاه مهارت آموزی سربازان ستاد کل نیروهای مسلح از آغاز ارائه تسهیلات خوداشتغالی به سربازان خبر داد.

خبر خوش برای سربازان | وام ۱۵۰ میلیون تومانی مخصوص سربازان

سردار موسی کمالی مشاور عالی قرارگاه مهارت آموزی سربازان ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به تسهیلات قرارگاه مهارت‌آموزی سربازان برای سربازان ماهر گفت:‌ سال گذشاته اعلام کردیم آن دسته از سربازان ماهر که در طول دوران خدمت خود مهارتی را فرا گرفته و گواهی مهارت آموزی نیز دریافت کرده‌اند، می‌توانند برای دریافت وام خوداشتغالی ثبت نام کنند.

وی با بیان اینکه پس از ثبت‌نام این افراد، اقدامات و بررسی‌ها برای اعطای وام آغاز شد، گفت: پرداخت تسهیلات مهارت آموزی سربازان وظیفه‌ای که سال گذشته درخواست خود را ثبت کرده بودند، در حال انجام است و تا پایان تیرماه ادامه دارد.

مشاور عالی قرارگاه مهارت آموزی سربازان ستادکل نیروهای مسلح درباره رقم تسهیلات اعطایی به سربازان اظهارکرد:‌ تسهیلات اشتغال‌زایی سربازان ماهر در نوع خوداشتغالی به مبلغ حداکثر ۱۵۰ میلیون تومان به سربازان منقضی خدمتی که تاریخ ترخیص آنان کمتر از پنج سال باشد، اعطا می‌شود.

وی افزود: سربازانی که قصد دارند برای بعد از خدمت خود اشتغال مناسبی داشته باشند، می‌توانند دوره‌های مهارت آموزی را در حین خدمت طی کنند و تسهیلات اشتغال زایی نیز در راستای حمایت از آن‌ها پرداخت می‌شود.

مشاور عالی فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه ستاد کل نیروهای مسلح ادامه داد: افراد در صورت هرگونه سوال و مشکل، می‌توانند مراتب را از وظیفه عمومی استان محل سکونت خود پیگیری کنند./ایسنا

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.