کد خبر : 38485 / /
/

سهام عدالت | سهام عدالت سود | ارزش سهام عدالت

خبر مهم برای سهامداران عدالت | واریزی 12 میلیونی به سبد دارندگان سهام عدالت 532 هزار تومانی | ارزش سهام عدالت امروز 23 اردیبهشت

پس از پایان معاملات امروز بازار بورس ایران (23 ادیبهشت 1402) ارزش سهام عدالت 532 هزارتومانی دارندگان این سهام به 12 میلیون و428 هزار و368 تومان رسید.

خبر مهم برای سهامداران عدالت | واریزی 12 میلیونی به سبد دارندگان سهام عدالت 532 هزار تومانی | ارزش سهام عدالت امروز 23 اردیبهشت

سهام عدالت یارانه است که از طریق شرکت‌های تعاونی عدالت استانی به مشمولان آن واگذار می‌شود.  ارزش سهام عدالت یکسان نیست و تحت تاثیر نوسانات بازار افزایشی یا کاهشی می‌شود. بنا بر یک گزارش آماری ۲۰ میلیون نفر از واجدین شرایط جامانده سهام عدالت هستند که امسال 3.5 میلیون نفر صاحب سهام عدالت می شوند جدیدترین خبر درباره سهام عدالت را در خبرآزاد بخوانید

سهام عدالت

ارزش سهام عدالت 532 هزار تومانی امروز 23 اردیبهشت 1402 با کاهش 256 هزار و 412 تومان به12 میلیون و428 هزار و 368 تومان رسید.

به گزارش جی پلاس؛ امروز شنبه (23 اردیبهشت 1402)، ارزش سهام عدالت 490 هزارتومانی با احتساب و اعمال تمام افزایش سرمایه های شرکت های بورسی در این سهام به 11 میلیون288 هزار و4 تومان رسید.

شاخص کل بازار بورس نیز با 63666 واحد کاهش در ارتفاع 2.214.046 و شاخص هم  وزن در ارتفاع 734.852 واحدی قرار گرفته است.

ارزش معاملات امروز بازار بورس117336 میلیارد تومان بود که در نهایت ارزش کل بازار بورس را در رقم8183 هزار میلیارد تومان قرار داد.

بیشترین تاثیرگذاری بر شاخص بازار بورس از طریق نمادهای فولاد،فملی،میدکو،شستا،رمپنا،خودرو وپاسار صورت گرفت و شاخص های وسپهر،آریا،خاور،زاگرس،فجهان،وغدیر،صبا بیشترین تاثیر را بر شاخص بازار فرابورس گذاشتند. اغلب نمادهای موجود در پرتفوی سهام عدالت در معاملات امروز با کاهش قیمت مواجه شدند.

سهام عدالت

ارزش سهام عدالت 532 هزار تومانی در 23 ادیبهشت 1402

پس از پایان معاملات امروز بازار بورس ایران (23 ادیبهشت 1402) ارزش سهام عدالت 532 هزارتومانی دارندگان این سهام به 12 میلیون و428 هزار و368 تومان رسید.

سهام عدالت

کلاهبرداری میلیاردی با ترفند پرداخت سود سهام عدالت

رئیس پلیس فتای استان البرز از شناسایی فردی که با ترفند مشاهده سود سهام عدالت بیش از یک هزار مورد کلاهبرداری اینترنتی به ارزش ۱۵ میلیارد ریال کرده بود، خبر داد.

رسول جلیلیان، رییس پلیس فتای استان البرز، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج، گفت: در پی مراجعه چند شهروند کرجی به پلیس فتا و اعلام شکایت مبنی بر برداشت غیرمجاز از حساب ، موضوع در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: بررسی های اولیه حکایت از این داشت که مالباختگان در یکی از شبکه‌های اجتماعی با تبلیغی مبنی بر مشاهده سود سهام عدالت مواجه شده و برای مشاهده سود این سهام به درگاه پرداخت بانکی جعلی هدایت می‌شوند و از این طریق اطلاعات بانکی آن ها به سرقت رفته و طرف کلاهبردار اقدام به برداشت غیرمجاز یک میلیارد ریال از حساب آنها می کند.

رئیس پلیس فتا استان البرز اضافه کرد: ماموران پلیس فتا با انجام اقدامات تخصصی و بررسی مستندات جمع‌آوری شده، متهم دخیل در این کلاهبرداری را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه نامبرده را در یکی از استان های همجوار دستگیر کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به کشف اطلاعات بیش از ۱۵۰۰ حساب بانکی در مخفیگاه متهم، تصریح کرد: ارزش کلاهبرداری صورت گرفته توسط کارشناسان حدود ۱۵ میلیارد ریال برآورد می‌ شود.

جلیلیان در پایان با بیان اینکه پرونده را جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضائی دادند که در این رابطه تاکید می‌شود: برای مشاهده و دریافت سود سهام عدالت نیاز به هیچ گونه پرداخت وجهی نیست و این سود با توجه به اعلام مراجع رسمی در زمان مقرر به حساب‌هایی که قبل‌تر توسط افراد اعلام شده واریز خواهد شد.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: شهروندان به‌هیچ‌عنوان به پیامک‌ها و تماس‌های تلفنی که در آن از مردم درخواست اطلاعات شخصی جهت ثبت نام جاماندگان سهام عدالت می شود، توجه نداشته باشند و هرگونه اطلاع و اخبار را تنها از طریق سایت‌های معتبر و رسانه‌های جمعی پیگیری کنند.

رئیس پلیس فتا استان البرز در پایان گفت: سایت پلیس فتا به آدرس cyberpolice.ir مرجعی کامل از اخبار، اطلاعات و آموزش‌های سایبری بوده و کاربران با مراجعه به آن‌ها می‌توانند راهنمایی‌های لازم را دریافت نمایند و در صورت نیاز نیز می‌توانند گزارش موارد مشکوک را در سامانه پاسخگویی فوریت‌های سایبری و شماره تلفن ۰۹۶۳۸۰ به‌صورت شبانه‌روزی با همکاران ما در میان بگذارند.

 

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.