کد خبر : 38146 / /
/

قتل وحشتناک 3 نفر به خاطر توهم | قاتل معتاد به شیشه دستگیر شد

شخصی که به دلیل توهم حاصل از مصرف مواد روانگردان شیشه اقدام به قتل ۳ نفر از دوستانش کرده بود، توسط پلیس آگاهی البرز در یکی از استان‌های شمال‌غرب کشور شناسایی و دستگیر شد.

قتل وحشتناک 3 نفر به خاطر توهم | قاتل معتاد به شیشه دستگیر شد

سردار "حمید هداوند" فرمانده انتظامی استان البرز گفت:  به دنبال وقوع ۳ فقره قتل به وسیله وارد آوردن ضربات متعدد چاقو به مقتولین در یک مدت زمان کوتاه در شهر کرج ، با توجه به اهمیت موضوع بررسی آن در دستور کار اداره مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: تحقیقات اولیه کارآگاهان حاکی از این بود که هر ۳ مقتول از یکی از استان های شمال غرب کشور به منظور انجام کار به شهر کرج عزیمت نموده و در منزلی که اجاره کرده بودند به قتل رسیده اند.

فرمانده انتظامی استان البرز اضافه کرد: بلافاصله تحقیقات کارآگاهان برای شناسایی قاتل آغاز و با به کارگیری اقدامات اطلاعاتی و پلیسی هویت قاتل شناسایی شد.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: در ادامه پس از شناسایی مخفیگاه قاتل در یک کمپ ترک اعتیاد در استان های شمال غربی کشور، اکیپی از کارآگاهان با هماهنگی مقام قضائی به محل مورد نظر اعزام و در یک عملیات غافلگیرانه قاتل را دستگیر کردند.

سردار هداوند ادامه داد: متهم در تحقیقات تکمیلی انگیزه خود از انجام این اقدامات جنون آمیز را اعتیاد شدید و توهم حاصل از مصرف مواد روانگردان شیشه اعلام کرد.

فرمانده انتظامی استان البرز در پایان خاطر نشان کرد که متهم پس از تکمیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی خواهد شد./رکنا

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.