کد خبر : 37671 / /
/

خودکشی مرد جوان پس از قتل زنش | مرد قاتل شانس آورد !

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری مردی که همسرش را در جنوب تهران به قتل رسانده بود، خبر داد.

خودکشی مرد جوان پس از قتل زنش | مرد قاتل شانس آورد !

سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ، اظهار کرد: ساعت 19 روز چهارشنبه 9 فروردین ماه 1402 مادر یک خانم 40 ساله به نام مهناز، به کلانتری 144 جوادیه تهرانپارس مراجعه کرد و گفت: دخترم از صبح پاسخگوی تماس‌های تلفنی ما نیست و پس از مدتی تلفن همراهش خاموش شده است؛ با تلفن همراه همسرش هم تماس گرفتیم، اما او نیز پاسخگوی تماس‌های ما نبود و تلفن همراه او نیز پس از چندین نوبت عدم پاسخگویی، خاموش شد؛ به در خانه آن‌ها در محدوده میدان رهبر رفتیم، اما باز هم کسی جوابگوی زنگ خانه نبود و تلفن مهناز و همسرش نیز در این زمان خاموش شده بود.

وی افزود: با اعلام این خبر، مأموران کلانتری به خانه محل سکونت مهناز و همسرش مراجعه کرده و وارد خانه شدند که در بازرسی داخل خانه، جسد مهناز در داخل اتاق پذیرایی و در حالی که مورد اصابت ضربات متعدد چاقو قرار گرفته بود، کشف شد.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت ادامه داد: همین موضوع کافی بود تا حادثه به کارآگاهان اداره 10پلیس آگاهی تهران بزرگ اعلام شود که کارآگاهان این اداره در محل حاضر و در تحقیقات از همسایگان متوجه شدند، مهناز و همسرش به نام مهران (45 ساله) در ساعت 9 همان روز، درگیری شدیدی با یکدیگر داشتند به طوری که صدای درگیری و مشاجره لفظی آن‌ها به وضوح توسط همسایگان شنیده شده است.

این مقام انتظامی  تصریح کرد: با توجه به اظهارات همسایگان، بررسی انگیزه ارتکاب جنایت با موضوع اختلاف و درگیری فی مابین زن و شوهر مورد بررسی کارآگاهان اداره دهم قرار گرفت و اعضای خانواده مهناز نیز سابقه نزاع و درگیری میان مهناز و همسرش را تأیید کردند.

سرهنگ کارآگاه ولیپور گودرزی گفت: پس از پایان تحقیقات میدانی بررسی فرضیه وقوع قتل خانوادگی و ارتکاب جنایت توسط همسر مهناز در دستور بازپرس ویژه قتل قرار گرفت؛ تیم جنایی در ادامه تحقیقات پی بردند که مهران در ساعت 11 با حالتی پریشان و مضطرب از خانه خارج شده و پس از آن کسی او را ندیده است.

وی افزود: تحقیقات همچنان ادامه داشت تا اینکه کارآگاهان با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم و روش‌های علمی پی بردند، متهم پس از ارتکاب جنایت به شمال تهران رفته و در آنجا قصد داشته خودکشی کند که توسط مردم نجات پیدا کرده اما زخمی شده است.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت عنوان کرد: کارآگاهان در گام بعدی راهی بیمارستان مورد نظر شدند و با هماهنگی‌های لازم با مرجع قضائی متهم را دستگیر کردند که متهم نیز در تحقیقات ابتدایی صراحتا به جرم خود مبنی بر قتل همسرش اعتراف کرد.

وی افزود: در تحقیقات تکمیلی متهم به کارآگاهان گفت: از قبل با همسر اختلاف داشتیم که روز حادثه  پدرم قصد داشت به منزل ما بیاید که همسرم مخالفت کرد و سر همین موضوع با هم درگیر شدیم و با ضربات چاقو وی را به قتل رساندم و از منزل خارج شدم در ادامه نیز قصد خودکشی داشتم که توسط مردم به بیمارستان منتقل شدم.

سرهنگ کارآگاه ولیپور گودرزی خاطرنشان کرد: حال عمومی متهم در بیمارستان موردنظر مساعد گزارش شده است و تحقیقات در رابطه با این پرونده همچنان ادامه دارد./رکنا

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.