کد خبر : 37674 / /
/

ربودن دلهره آور نوزاد 3 ماهه در کرج | دلیل عجیب زن و شوهر رباینده کودک

سرپرست پلیس آگاهی استان البرز از دستگیری رباینده طفل شیرخوار در کمتر از 24 ساعت در شهر هشتگرد خبر داد.

ربودن دلهره آور نوزاد 3 ماهه در کرج | دلیل عجیب زن و شوهر رباینده کودک

  سرهنگ حکمت اله شجاعی در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع ربایش طفل شیرخوار 3 ماهه  توسط فردی ناشناس با یک دستگاه خودروی سواری پژو 405 در روستای آران شهرستان ساوجبلاغ ، بلافاصله پیگیری موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

سرهنگ شجاعی افزود: کارآگاهان در بررسی های اولیه خود و در تحقیقات صورت گرفته از مادر طفل شیر خوار متوجه شدند خانواده ای به دلیل نداشتن فرزند با مراجعه به منزل والدین طفل، پیشنهاد سرپرستی فرزند آنان را در ازای پرداخت مبلغی داده اند که با مخالفت خانواده طفل ربوده شده مواجه می شوند که همین موضوع ظن ماموران را برانگیخت تا نسبت به این موضوع حساس شده و تحقیقات تکمیلی را به مرحله اجرا گذارند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: ماموران در ادامه با انجام اقدامات تخصصی و پلیسی و سرانجام با ظن قوی نسبت به ربایش طفل شیرخوار توسط خانواده مورد نظر، بلافاصله وارد عمل شده و با شناسایی محل اختفای رباینده طفل در شهرستان نظرآباد و هماهنگی با مقام قضائی به محل مورد نظر اعزام و در یک عملیات غافلگیرانه فرد رباینده طفل دستگیر و به پلیس آگاهی ساوجبلاغ منتقل کردند.

وی با اشاره به بازگشت کودک 3 ماهه به آغوش خانواده اش در کمتر از 24 ساعت، تصریح کرد: متهم انگیزه خود را از ربایش طفل شیرخوار، نداشتن فرزند در زندگی مشترک خود عنوان کرد.

 سرپرست پلیس آگاهی البرز در پایان با بیان اینکه متهم با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد، خاطرنشان کرد: امنیت شهروندان خط قرمز پلیس است و هرکسی به هرنحوی بخواهد این امنیت را مخدوش کند، ما برابر قانون با آن برخورد خواهیم کرد./رکنا

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.