کد خبر : 37680 / /
/

قتل وحشتناک مرد قزوینی در وسط خیابان | انگیزه وحشتناک قاتل چاقوکش

رئیس پلیس آگاهی فرمانده انتظامی استان زنجان از کشف یک فقره قتل و دستگیری قاتل فراری در کمتر از 72 ساعت خبر داد.

قتل وحشتناک مرد قزوینی در وسط خیابان | انگیزه وحشتناک قاتل چاقوکش

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ کارآگاه محمد علی آدینه لو در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره قتل با سلاح سرد در زنجان، رسیدگی به موضوع در دستور کار ویژه کارآگاهان جنایی پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: با حضور ماموران پلیس آگاهی و بررسی ها و تحقیقات اولیه و برابر اعلام ساکنان محل مشخص شد، فردی با ضربات متعدد چاقو به شدت مجروح و عامل متواری شده است.

این مقام انتظامی با اشاره به انتقال مصدوم به مراکز درمانی تصریح کرد: با توجه به شدت جراحات وارده مصدوم در بیمارستان جان خود را از دست داد که بلافاصله بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان جنایی قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی فرمانده انتظامی استان زنجان در ادامه بیان داشت: با اشراف اطلاعاتی و اقدامات ویژه پلیسی، متهم در کمتر از 72 ساعت  شناسایی و در یک اقدام غافلگیرانه در مخفیگاهش در  حوالی شهرستان قزوین دستگیر شد.

سرهنگ آدینه لو در پایان با توجه به اعتراف صریح متهم به این جنایت؛ علت و انگیزه قتل را اختلافات شخصی با مقتول عنوان کرد./ رکنا

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.